Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Forsbergin yksinkaakatus

Vierailija
06.08.2025 |

Atlantin yli - K3 J7: Väsymystä ja squalleja, TV kanava Kuutonen, 2025-08-06, klo 07:20

"Kaksytkahesantoista musta tuli ekaa kertaa sinkku silleen aikusiällä. Siinä kesti hetken tietysti niinku totutella siihen fiilikseen että ei ollut sitä, puolikasta siinä, mutta mut sit sitä jotenkin älys että et on kokonainen ihan itsekseen eikä tarvii sitä jotain niinku jatketta, ollakseen onnellinen. Mä on tienny mun lapsettomuudesta jo teini-ikäisestä lähtien, mulle kerrottiin se kun mä olin onksyt kuustoista, mä niiku tykkään siitä ajatuksesta et mä olen se täti [nuuhk nuuhk nuuhk] joka, jolla ei oo lapsia, ei oo miestä, kallis teko turkis päällä ja kauheesti koruja ja kertoo siitä kun ylitti Atlantin silloin 20 luvulla. Kaikki mitä voi tehä parisuhteessa voi tehä myös yksin ja siitä voi saada ihan yhtä paljon irti, ja itse asiassa mä koen et mä saan ehkä enemmän irti ku mä oon yksin."

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkeen ominaisuudessa paljastan, että on paljon asioita joita voi tehä vain parisuhdekumppanin kanssa. Ja niistä kaikesta parisuhteen kummatkin osapuolet saavat paljon sellaista onnellisuutta irti, mistä yksinkaakattaja ei tiedä edes haaveilla.

Vierailija
2/2 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin naisille pitää jonkun kertoa että ovat lapsettomia. Aikoinaan se oli itsestäänselvää, ei tule lapsilisää, lapsen kiljuntaa ei kuulunut, ei tarvinnut ostaa vaippoja, yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla