Te entiset 100 kiloiset!
Tarkoitan ylipainoisia jotka olette laihduttaneet normaalipainoisiksi. Kauan kesti ennen kuin olo muuttui. Monta kiloa tiputitte ennen kuin tunsitte itsennen hyvännäköisiksi? Olen itse laihduttanut 100 kiloisesta 88 kiloon. Pituutta on 180cm. Tutut sanovat että näytän jo erilaiselta mutta itse en sitä näe! Ainoa ero on että jaksan kävellä pitempään hengästymättä ja että oli ostettava uudet farkut kun vanhat roikkui. Tavoite on 60kg.
Kommentit (7)
Millä konstilla olet saanut painoa pois? mulla on paino vaan junnannut jo ainakin kuukauden!
vaikka onnistuisitkin tuossa 60kg, et tule siinä pysymään, koska se on sinulle aivan liian vähän.
Ja käyn lenkillä joka toinen päivä,juosten tai kävellen. Treenaan vatsa ja perselihaksia päivittäin ostos tv telineellä.
Ap
Painoin 55 kg ennen lapsia. Ja tein nuorena mallintöitä. 60 on mielestäno sopiva. Kolmannen lapsen jälkeen jälkeen lihoin vähässä ajassa paljon ja haluan siitä eroon.
Minä olen 180 cm pitkä ja painoin ennen non 100 kg (pari kiloa yli taisi olla lähtötilanne). Painan nyt 72 kg ja olen nyt oikein tyytyväinen itseeni. Nuorena olin toistakymmentä kiloa hoikempi, mutta se oli silloin :) Laihtumista oli itse tosi vaikea huomata, peilistä näkyi sama ihminen kuin aina ennenkin. Mielestäni " omakuvan" muutos on tapahtunut hitaasti kuukausien kuluessa varsinaisen laihdutuksen jo päättyä.
Hienosti on sinulla laihdutus alkanut. Jatka samaan malliin!
ja nyt 73kg. Tosin olen tällainen kääpiö, 171cm.
Yhä tuntuu olo todella lihavalta!
Vielä se 10kg pois ja katsotaan sitten miltä tuntuu.
Mutta hyvin on sinun dieetti alkanut!