Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajaksi opiskelu 48 vuotiaana

Vierailija
06.08.2025 |

Olen työtön ollut useamman vuoden,yh. Entiseltä alalta Ict myyntihallinto ei työtä irtoa. Olen miettinyt kahta vaihtoehtoa:

A) opiskelen nopeasti lähihoitajaksi ja muutan lapsen kanssa Norjaan kun valmistun, Suomessa ei ole töitä

B) opiskelen vakaopeksi ( taustaa vakatyöstä löytyy usean vuoden ajalta), Suomessa saisi ehkä töitä

Nyt tosiaan jonkun siirron haluaisin tehdä nopeasti. Norjaan muutto olisi mahdollinen kun toiselle huoltajalle se sopii.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman valinnan tekisitte? Ulkomaat kyllä kiinnostaa olen asunut 10 vuotta ulkomailla aiemmin. Pohjois Norjaan en halua. Jotenkin tuntuu että lapsenkin  kannalta olisi hyvä muuttaa pois Suomesta. Voisi olla kiitollinen myöhemmin.

Vierailija
2/3 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajillekaan ei ole nyt töitä kaikille Suomessa. Norjasta en tiedä, siellä on ainakin sairaanhoitajille työtä mutta lähihoitajista en tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajillekaan ei ole nyt töitä kaikille Suomessa. Norjasta en tiedä, siellä on ainakin sairaanhoitajille työtä mutta lähihoitajista en tiedä. 

Joo en Suomeen jäisi. Koulutus olisi mulla mahdollisuus suorittaa vuodessa ( taustalla sh opintoja 100 op). Lähtisin ulkomaille ehdottomasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan