Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkaa kiitollisia työkyvystä ja lopettakaa valittaminen

Vierailija
06.08.2025 |

Itse oon työkyvytön ja mun haave on että toivon vielä työkykyiseksi 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen siitä, että sut on todettu työkyvyttömäksi. Itse olen osatyökyvytön ja mut työnnettiin kortistoon vaikka en pysty tekemään suurinta osaa töistä, joita on tarjolla.

Vierailija
2/2 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työkyvytön vuosikymmenestä toiseen, mutta eläkkeelle en pääse, kun ei ole työhistoriaakaan ":D". 

Sairaukset on just sopivasti sellaisia, että niissä on harvoin niin pahoja kausia, joilla saisi edes saikkua. Joka päivä toki ajattelen että mun pitäisi olla kuollut ja on mm. syömishäiriöoireilua sekä pakkoajatuksia, mutta ei niihin hoitoa saa. Esim. pakkoajatuksiin kokeiltiin neljää eri lääkettä; todettiin ettei mikään tepsi; that's it. "Pärjäile". 

Tää on ruvennut heijastumaan myös fyysisten sairauksien hoitoon, eli jos menen allergisen reaktion takia akuuttiin, oireita koitetaan selittää päävaivoilla. Oho hups reseptikin jäi kirjoittamatta, mites se nyt silleen...en olisi ikinä uskonut että "hoito" on näin surkeaa tässä maassa 2020-luvulla, varsinkin kun olen kokonaan päihteetön ja muutenkin ihan kunnollinen kansalainen, mutta väärässäpä olin. Olen ilmeisesti jollain mustalla listalla nyt, ja kohtelu sen mukaista. 

En enää ihmettele, miten niin moni hakee kadulta tarvitsemansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä