Nordea kalastelee asiakkaisuuksia sikamaisella ja valheellisella markkinoinnilla
Olen ollut Nordean asiakkaana noin 30 vuotta sitten, mutta varmaa on, että sen jälkeen minulla ei ole ollut Nordean kanssa mitään tekemistä. Sain kuitenkin taannoin motivoivan viestin Nordealta. Viestissä luki että "Sinulla on rahaa Nordean tileillä." tms. ja kehotettiin varaamaan ajan konttoriin. Soitin Nordeaan, ja nämä siat eivät suostuneet kertomaan, onko minulla rahaa siinä pankissa vai ei, koska tietosuoja. Soitin seuraavana päivänä uudestaan, ja ottamalla astetta kovemman äänensävyn, sain pankkivirkailijan toteamaan, että ei minulla ole pennin jeniä siitä pankista saatavana. Eli täysin rikollista ja röyhkeää ihmisille valehtelua, jotta surkea ja huonosti menestyvä pankki saa houkuteltua asiakkaita. En varmana aio tämän jälkeen tallettaa penniäkään ainakaan tuonne!
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Miten kertoa ettei erota huijausta oikeista viesteistä, ilman että myöntää olevansa tyhmä?
Kyllä, kyseessä on huijausviesti, ja se huijaaja tässä on itse Nordea. Aitoja olivat.
Nordea on pörssissä ja maksaa hyvää osinkoa. Ei todellakaan menesty huonosti. Lisäksi Nordeaa ei taida kiinnostaa ap kaltaiset ihmiset.
Miten kertoa ettei erota huijausta oikeista viesteistä, ilman että myöntää olevansa tyhmä?