Lasu, koska olin keskellä päivää baarin terdellä KAHVILLA
Puhdasta kiusantekoa tälläinen. Sokeakin olisi erottanut tuopin kahvimukista.
Lisäksi mukulat ovat 16 ja 18 vuotta,ei ne olisi rikki menneet vaikka olisinkin olusen juonut.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, just. Tuota ei usko erkkikään. Jos olet lasun saanut, niin siihen on kyllä ihan muut syyt. Tiedät itsekin.
Kuule, on olemassa aiheettmien lastensuojelu-ilmoitusten tehtailijoita jotka tietävät,että jokainen ilmoitus pitää tarkistaa. Minusta tehtiin lasu että olisin lähtenyt JAPANIIN ja jättänyt lapsen yksin. Japaniin.
Jotkut menee Japaniin ja ottaa lapsensa mukaankin. Ihmisiä itse asiassa asuukin siellä. Kymmeniä miljoonia, itse asiassa.
Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi pienet lapset..
Tosin pienille lapsillekin voi ottaa hoitajan, jos haluaa irrotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siellä Porvoossa.
Ohis, En tiedä, onko porvoosta mutta ihan täällä keski-suomessa naapurini teki lasun että harjoitan prostituutiota, kun kaksi miespuolista henkilöä kävi luonani samana iltana. Nuo henkilöt olivat oma isäni ja veljeni.
Siis miksi ihmeessä sossua kiinnostaisi jonkun mamman seksityö? Eihän se liity lapsiin millään tavalla.
Jos lapset olivat K18 terassilla sun seurassa se on lasu tietty, olisit mennyt yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ymmärtäisit silloin?
Kuule äiti voi aivan vapaasti vetää lärvit vaikka heti synnytyksen jälkeen, eikä yhdelläkään viranomaisella ole siihen mitään sananvaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain lasun kun olin työpaikan tykypäiviien jatkoilla baarissa. 13-v poikani oli samaan aikaan isänsä kanssa kotona ja pelasivat lautapelejä ja söivät pizzaa.
Suomessa alaikäisen lapsen äiti ei saa humaltua tai tulee lasu.
Aviomieheni on lukuisia kertoja ollut humalassa kavereiden kanssa baarissa eikä mitään lasua ikinä ole tullut.
Millaisen rangaistuksen saitte lastensuojelulta?
Ei minkäänlaista. Tutkivat ja kuulustelivat meidät vanhemmat ja sitten lapsi haastateltiin yksin erikseen. Mitään sellaista ei tullut tullut ilmi, mihin olisi pitänyt puuttua. Ns kannet pantiin kiinni. Vieläpä lastensuojelutyöntekijä sanoi, että minun (äidin) ja pojan suhde on erittäin hyvä ja lämminhenkinen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siellä Porvoossa.
Ohis, En tiedä, onko porvoosta mutta ihan täällä keski-suomessa naapurini teki lasun että harjoitan prostituutiota, kun kaksi miespuolista henkilöä kävi luonani samana iltana. Nuo henkilöt olivat oma isäni ja veljeni.
Siis miksi ihmeessä sossua kiinnostaisi jonkun mamman seksityö? Eihän se liity lapsiin millään tavalla.
Niin, että lapsi katsomaan vierestä. Hyi helkkari sun kanssas.
Miksi terassi on monelle hirveän syntinen paikka? Onhan paljon kahvi- ja jäätelöterasseja, joissa ei edes tarjoilla alkoholia. Myös ruokaravintoloilla on terasseja.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, tuollaisella ei pitäisi olla lapsia.
???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ymmärtäisit silloin?
Kuule äiti voi aivan vapaasti vetää lärvit vaikka heti synnytyksen jälkeen, eikä yhdelläkään viranomaisella ole siihen mitään sananvaltaa.
Ei niin, jos on hoitaja lapsella ja menee muualle ryyppäämään. Ettei vauva pelästy.
Vierailija kirjoitti:
Joo, just. Tuota ei usko erkkikään. Jos olet lasun saanut, niin siihen on kyllä ihan muut syyt. Tiedät itsekin.
Lasun saa tehdä ihan mistä syystä tahansa, niin hullulta kuin se kuulostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit vetänyt kunnon lärvit. Lapset kuitenkin jo noin isoja.
Tai sitten ollaan tekemättä niitä lapsia, jos lärvejä pitää vetää. Niin helposti ratkaistu.
Toinen täysi-ikäinen, toinen 16v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, tuollaisella ei pitäisi olla lapsia.
???
Älä välitä. Mikälie hullu..
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset olivat K18 terassilla sun seurassa se on lasu tietty, olisit mennyt yksin.
Terasseilla voi myös ruokailla.
Vierailija kirjoitti:
Mainittiinko aloituksessa kertaakaan mukanaolevia lapsia?
Nyt vedät mutkia suoriksi ja teet harhapäättelyitä ilman aineistoa...
Ei tuossa mitään pahaa olisi vaikka ne lapset olisi 2 ja 4 vuotiaat ja olisit ottanut yhden oluen.
Muistan lapsena (olen 36vuotias) kun olimme pikkuveljeni kanssa iskän mukana baarissa... Ja hän joi kaljaa. Ei siihen aikaan ketään välittänyt. Toki oli päivä mutta kuitenkin. Muistan hyvin tämän baarin lapsuudesta. Ihan tervejärkinen musta kyllä silti kasvoi :)
Ulkomaan lomilla ei ole vaaraa lasusta, lasten seurassa voi mainiosti ottaa ruokajuomat.
Niin että miehet saa juoda?