Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasu, koska olin keskellä päivää baarin terdellä KAHVILLA

Vierailija
06.08.2025 |

Puhdasta kiusantekoa tälläinen. Sokeakin  olisi erottanut tuopin kahvimukista.

Lisäksi mukulat ovat 16 ja 18 vuotta,ei ne olisi rikki menneet vaikka olisinkin olusen juonut.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut alle kymmenvuotiaan kanssa baarin terdellä limulla, ja vauvanvaunujen kanssa erotiikkaliikkeessä. Vanhat huonot ajat.

Vierailija
2/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että terdellä, kas kun ei tertsillä. Ja paikkana arvatenkin Porvoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siellä Porvoossa.

Vierailija
4/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus hallinto-oikeuteen. Käsittelyajan päätyttyä (1-2 vuotta) saat todennäköisesti lapsesi takaisin.

Vierailija
5/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just. Tuota ei usko erkkikään. Jos olet lasun saanut, niin siihen on kyllä ihan muut syyt. Tiedät itsekin.

Vierailija
6/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista jotka puhuvat "terdestä" pitääkin tehdä lasu.

Vierailija
7/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, just. Tuota ei usko erkkikään. Jos olet lasun saanut, niin siihen on kyllä ihan muut syyt. Tiedät itsekin.

Kuule, on olemassa aiheettmien lastensuojelu-ilmoitusten tehtailijoita jotka tietävät,että jokainen ilmoitus pitää tarkistaa. Minusta tehtiin lasu että olisin lähtenyt JAPANIIN ja jättänyt lapsen yksin. Japaniin.

Vierailija
8/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mennyt lapsen kanssa pubiin  jossa siskoni on töissä,juonut kahvia ja lapsi limsaa. Päiväsaikaan mikään sääntö ei tätä kiellä.

Briteissä koko perhe käy vetämässä ranuja pubissa mutta suomi,ehei,äiti ei saa katsoa pubiin päinkään!

Vierailija
9/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap saa usein lasuja

Vierailija
10/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, tuollaisella ei pitäisi olla lapsia.

Vierailija
11/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä höö

Vierailija
12/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin siellä Porvoossa.

Ohis, En tiedä, onko porvoosta mutta ihan täällä keski-suomessa naapurini teki lasun että harjoitan prostituutiota, kun kaksi miespuolista henkilöä kävi luonani samana iltana. Nuo henkilöt olivat oma isäni ja veljeni. 

Vierailija
13/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapseni oli vaunuikäinen, kävin useinkin terassilla Helsingin Kaivopuistossa ravintola Mattolaiturilla. Ja ihan kaljaa ja skumppaa vedin.

Lasua ei luonnollisestikaan kukaan tehnyt, koska siellä käy vain parempaa väkeä.

M42

Vierailija
14/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap saa usein lasuja

Niitä tehdään yli 200.000 vuodessa eli laskennallisesti lasu osuu jokaiseen perheeseen vähintään muutaman vuoden välein.

Vierailija
15/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan täyspäinen mene terassille eli toisin sanoen baariin kahville. Mitä lie moskaa sekin. Kahvi juodaan kahvilassa.

Vierailija
16/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lasun kun olin työpaikan tykypäiviien jatkoilla baarissa. 13-v poikani oli samaan aikaan isänsä kanssa kotona ja pelasivat lautapelejä ja söivät pizzaa. 

Suomessa alaikäisen lapsen äiti ei saa humaltua tai tulee lasu. 

Aviomieheni on lukuisia kertoja ollut humalassa kavereiden kanssa baarissa eikä mitään lasua ikinä ole tullut. 

Vierailija
17/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vetänyt kunnon lärvit. Lapset kuitenkin jo noin isoja.

Vierailija
18/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain lasun kun olin työpaikan tykypäiviien jatkoilla baarissa. 13-v poikani oli samaan aikaan isänsä kanssa kotona ja pelasivat lautapelejä ja söivät pizzaa. 

Suomessa alaikäisen lapsen äiti ei saa humaltua tai tulee lasu. 

Aviomieheni on lukuisia kertoja ollut humalassa kavereiden kanssa baarissa eikä mitään lasua ikinä ole tullut. 

Millaisen rangaistuksen saitte lastensuojelulta?

Vierailija
19/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut alle kymmenvuotiaan kanssa baarin terdellä limulla, ja vauvanvaunujen kanssa erotiikkaliikkeessä. Vanhat huonot ajat.

En mä kyllä vauvan kanssa menisi erotiikkaliikkeeseen. Anteeksi nyt vaan. Pimeä olet päästäsi. 

Vierailija
20/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vetänyt kunnon lärvit. Lapset kuitenkin jo noin isoja.

Tai sitten ollaan tekemättä niitä lapsia, jos lärvejä pitää vetää. Niin helposti ratkaistu. 

Kunnon niuhottaja siinä. Kyllä äiditkin voi pari sisukkaan vetää, jos lapset jo tuon ikäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi