Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näet jotain tuttua joka ei moikkaa, mistä johtuu?

Vierailija
06.08.2025 |

Onko koskaan käynyt niin, että näette vaikkapa kaupungilla tai ihan jossain arkisissa kuvioissa jotain entistä harrastuskaveria tai kolleegaa, jonka itse tunnistatte jo kaukaa ja kun kävelette lähemmäksi ja huomaatte että hän huomaa teidät, niin mikä voi johtaa siihen että tuttu alkaa käyttäytyä välttelevästi.

Esim. Huomaat että hän huomaa sinut ja huomaat kuinka hän alkaa tuijotella jonnekin kauas kaukaisuuteen, tai kaivaa puhelimen tuijottaakseen siitä lukitusruutua, tai koittaa jotenkin muutoin käyttäytyä "huomaamattomasti".

Pelkääkö ihmiset morottamista, vai olenko vain epämiellyttävä ihminen, jonka kanssa ei halua olla tekemisissä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän voi olla mlkku kuten 2 kälyäni ja 1 lankomies. 2 ei tervehdi vaikka tulisimme tiellä nokakkain ja 1 yrittää paeta ettei tarvitsisi tervehtiä. 🖕

Sinussako ei ole mitään syytä ko. käytökseen? 

Kato, yleinen syyttäjä.

No niinpäs onkin 😂

Puolustuksen puheenvuoro: 1. olen avautunut koiran huonosta hoidosta ja luvattomasta irtipidosta, 2. olen avoliitossa ja sehän on h*oruuden synti heikeläisille ja 3. on ihan oikeasti pöpilään kuuluva itse ilkimys ja myrkynkeittäjä. Olen syytön kaikkeen paitsi koirasta mainitsemiseen, mutta kyseessä eläinsuojelullinen teko. Nyt sitten se tuomioni kiitos 🙏

Vierailija
42/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en todellajaan meinaa millään tunnistaa ihmisten kasvoja, näin on käynyt mm. oman äitini kohdalla vaikka olen kävellyt aivan vierestä ja katsonutkin tätä kohti. Sillä että katson jotain henkilöä, ei ole mitään tekemistä tunnistamisen kanssa siis. Kohdallani pitää kovalla äänellä sanoa nimeni tai sitten pitää tarttua kiinni olkapäästä ja sanoa "hei minä nönnönnööö tässä". Tää on aiheuttanut monenlaisia väärinkäsityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän voi olla mlkku kuten 2 kälyäni ja 1 lankomies. 2 ei tervehdi vaikka tulisimme tiellä nokakkain ja 1 yrittää paeta ettei tarvitsisi tervehtiä. 🖕

Sinussako ei ole mitään syytä ko. käytökseen? 

Kato, yleinen syyttäjä.

No niinpäs onkin 😂

Puolustuksen puheenvuoro: 1. olen avautunut koiran huonosta hoidosta ja luvattomasta irtipidosta, 2. olen avoliitossa ja sehän on h*oruuden synti heikeläisille ja 3. on ihan oikeasti pöpilään kuuluva itse ilkimys ja myrkynkeittäjä. Olen syytön kaikkeen paitsi koirasta mainitsemiseen, mutta kyseessä eläinsuojelullinen teko. Nyt sitten se tuomioni kiitos 🙏

Ohis. Mekin ollaan avopari ja meitä ei niin todellakaan kutsuta perheen lestasiiven luo kylään eikä juhliin. Tervehtivät sentään. 

Vierailija
44/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mistä johtuu, että näen tutun, joka ei moikkaa? No kun ollaan samassa paikassa yhtaikaa. 

Vierailija
45/49 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla kävi niin, että kaupassa joku nainen tuijotti tätä vihaisesti useaan kertaan jopa kaupan perältäkin asti eikä sanonut mitään. Tuttava ihmetteli käytöstä ja jälkeenpäin tajusi, että kyseessä olikin eräs naapureista, jonka kanssa ei ollut edes tekemissä ja oli joutunut näköjään mustamaalauksen kohteeksi sukulaisten toimesta.  

Vierailija
46/49 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttu koronan jälk. Älä välitä,jos käytös tollasta myös s m tehny ihmisistä etäisiä,etsi kaltaisiasi.

Vierailija
47/49 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin että katson muualle, tai puhelimeen jos en pidä kyseisestä ihmisestä, eikä vaan kiiinnosta jutella. Jos pidä ja välit hyvät, tietysti moikkaan tai vähintään nyökkään ja hymyilen.

Vierailija
48/49 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paniikkihäiriö.

Vierailija
49/49 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran duunikaveri ei moikannut, kun tuli viikonloppuna kaupungilla vastaan. Selvisi myöhemmin, että olikin duunikaverin kaksoisveli, josta en ollut aikaisemmin tietoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän