Masked Singer Suomi 2025
Tutut etsiväneropatit Janne Kataja, Jenni Poikelus ja Benjamin ovat vuoden vanhempia, viisaampia ja etenkin valmiimpia hyppäämään arvausten valtamereen yhdessä vierailevien etsivävahvistusten kanssa. Koko perheen suosikkiohjelma palaa MTV Katsomoon ja MTV3-kanavalle lauantaina 6.9. klo 19.30.
Vierailevina etsivinä nähdään aiempina kausina hahmopukujen alta paljastuneet Mikko Silvennoinen, Viki ja Köpi, Niko Saarinen, Gogi Mavromichalis, Lenni-Kalle Taipale, Veronica Verho, Atte Kilpinen, Nelli Matula, Paula Noronen, Juuso Karikuusi, Kiti Kokkonen ja Sami Hedberg. Vierailevan etsivän pesti ei ole helppo, sillä he lähtevät arvailuun joka viikko puhtaalta pöydältä, vailla tietoa aiempien viikkojen tapahtumista. Joskus se toki tuntuu olevan hahmojen tunnistamisessa jopa etu, että taakkana ei ole vanhojen vihjeiden painolastia.
Etsivät saavat uudella kaudella myös ennennäkemätöntä valtaa, sillä heidän pöydälleen on tuotu Poista maski -nappi, jota he saavat painaa kerran kauden aikana, mikäli ovat yhteistuumin aivan varmoja siitä, kuka maskina takana on. Mikäli he arvaavat oikein, joutuu kyseinen hahmo poistamaan maskinsa välittömästi. Jos arvaus puolestaan on väärin, pääsee hahmo suoraa jatkoon kulkematta äänestyksen kautta.
Pelastakaa Lasten Joulu -jakso tuo kolme jouluista hahmoa lavalle.
Tutustu tulevan kauden uusiin hahmoihin yksi heistä on aiemmin mukana ollut henkilö!
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/71284758
Mielenkiintoisia hahmoja näyttää olevan mukana!
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (511)
Vierailija kirjoitti:
Kukkakärpänen on Sitä Salminen. Sai Lifestylekanavan palkinnon vuonna 2017. Salminen on myös julkaissut kolme kalenteria vuosille 20202021, 2022 ja 20222023. Kalenterit kantavat nimeä "Sitan kalenteri"
Sita*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Mä esimerkiksi katselen ihan sinkku-heteronaisena tätä just nyt ja samalla viestittelen whatsappilla äitini kanssa näitä veikkauksia. Ja hänkin lienee hetero, ollut naimisissa isäni kanssa kohta 50v.
Moni muukin normaali katsoo tätä ohjelmaa, koska se on hyvä formaatti. Mutta se että homofiilejä tungetaan perheenä katsottaviin ohjelmiin. Luonnottomuus ei ole kaunista.
Painu sinä heterofiili takas sinne 1920-luvulle.😂
Ihan sama minne toivot minun painuvan, mutta ei sitä seksuaalivähemmistön asiaa tarvitse joka paikkaan tunkea. Eihän ne muutkaan toitota, että ovat heteroita.
Kun suuri osa alkaa olla hesalaista sisäpiiriä, joista muualla ei ole edes kuultukaan, niin ohjelman mielekkyys joutuu kyseenalaiseksi. En enää jaksa katsoa näitä samoja arvaajiakaan, varsinkin kun seksuaalivähemmistöön kuuluminen on valintakriteeri. Next.
Kameleontti kuulostaa minusta Jasper Pääkköseltä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa harmi, että parhaan esityksen vetänyt putosi. Voi itku, veti yhtä hyvin kuin Pate Mustajärvi. Mielummin olisi saanut tippua esim. Kameleontti
Oli liian helppo, tunnisti heti.
Voisikohan Mansikki olla Perjantai-ohjelman ex-juontaja Sean Ricks?
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan Mansikki olla Perjantai-ohjelman ex-juontaja Sean Ricks?
Mansikki on Jukka Haapalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Mä esimerkiksi katselen ihan sinkku-heteronaisena tätä just nyt ja samalla viestittelen whatsappilla äitini kanssa näitä veikkauksia. Ja hänkin lienee hetero, ollut naimisissa isäni kanssa kohta 50v.
Moni muukin normaali katsoo tätä ohjelmaa, koska se on hyvä formaatti. Mutta se että homofiilejä tungetaan perheenä katsottaviin ohjelmiin. Luonnottomuus ei ole kaunista.
Ihan sama minne toivot minun painuvan, mutta ei sitä seksuaalivähemmistön asiaa tarvitse joka paikkaan tunkea. Eihän ne muutkaan toitota, että ovat heteroita.
Ai. Mä oon hetero ja tykkään Benjaminista. Lämminhenkinen tyyppi. Nikokin oli ihan jees.
Se, että sinua häiritsee ihmisen suuntautuneisuus, kertoo paljon. Pelkäätkö? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kukkakärpänen kuulostaa Linnea Leinolta. Hän esiintyi ensimmäisen kerran tv-sarjassa Nörtti: DragonSlayer666, joka ilmestyi vuonna 2017. Lisäksi hän on ollut vaihdossa Italiassa, johon voisi ensimmäinen biisi viitata.
Samaa mieltä, satavarma Linnea Leino! Esim. Sita on paljon lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä oon hetero ja tykkään Benjaminista. Lämminhenkine
Oliko tuossa mainittu ettei tykkää Benjaminista tai Nikosta? Ei ollut!
Kommentissa luki, että ei sitä suuntautuneisuutta aina tarvitse mainita! Sama koskisi myös, jos joku alkaisi puhua tuolla uskonnostaan, politiikasta ym.
Ällöttää kaksimieliset jutut koko perheen ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kameleontti kuulostaa minusta Jasper Pääkköseltä.
No ei lähde Jasper tuonne heilumaan, kalsareissa eikä ilman.
Vierailija kirjoitti:
Olipa harmi, että parhaan esityksen vetänyt putosi. Voi itku, veti yhtä hyvin kuin Pate Mustajärvi. Mielummin olisi saanut tippua esim. Kameleontti
Ihan outo tyyppi omituisesta bändistä.
Kuka ihme on Oskari Joutsen, viime jaksossa osa etsivistä oli satavarmoja että pierumies on hän. No, kai hän sitten on tunnettu vaikka itse en tiedäkään.
Ei. Se oli vaaleanvihreä hammastahna ja väri viittaus käärijään.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se oli vaaleanvihreä hammastahna ja väri viittaus käärijään.
Ei tullutkaan alkuperäinen viesti johon viittasin😅 mutta ei siis ollut ritalaan viittaus
Tämä hahmo, joka sai tuliaisiksi hammastahnatuubin on Eero Ritala. Eero näyttelee Onnela-sarjassa hammaslääkärinä toimivaa Antti Hyväristä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme on Oskari Joutsen, viime jaksossa osa etsivistä oli satavarmoja että pierumies on hän. No, kai hän sitten on tunnettu vaikka itse en tiedäkään.
Vikin ja Köpu shown kameramies. Osallistuu myös keskusteluihin kameran takaa. Köpin osallistuessa Suurmestareissa soitti yhdessä tehtävässä Oskarille ja yritti saada hänen sanomaan pieru. Onnistui hyvin. Tuo pieru on niitten joku juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo tyyppi omituisesta bändistä.
Vesku Jokinen on hyvinkin tunnettu muusikko. Erittäin hyvä laulaja kaiken lisäksi. Harmi, kun putosi.
Minusta Kukkakärpänen kuulostaa Linnea Leinolta. Hän esiintyi ensimmäisen kerran tv-sarjassa Nörtti: DragonSlayer666, joka ilmestyi vuonna 2017. Lisäksi hän on ollut vaihdossa Italiassa, johon voisi ensimmäinen biisi viitata.