Huvittavaa miten suomalainenkin yhteiskunta
Tekee jostain yksilöistä mustia lampaita joita hyljeksiä, syrjiä, vihata jne. Olen havainnut että näin todella tapahtuu ja ihmiset käyttäytyvät näin laumassa joitain yksilöitä vastaan. Vastaan kuitenkin tähän, että syyttä he ovat syrjineet, vihanneet, jne. He eivät ole osoittanut kristillisiä hyvyyksiä ihmisiä kohtaan näin toimiessaan. Jeesuksen luokse tosin ovat kaikki tervetulleita, mutta ei ilmeisesti suomalaisten.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mitä huvittavaa tuossa on?
Ei tätä jaksa itkeäkään. Mutta tälläistähän tämä joskus on ollut. En ole näin 42 vuoden vanhanakaan unohtanut tätä miten suomi yhteiskunta on minua syrjinyt lapsesta asti. Vaikka voisi luulla että aikuiset olisi parempia ja ymmärtäväisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Voitko antaa esimerkin?
Jos totuutta haluat ja etsit, niin luulisin että tämäkin asia sinulle voi valjeta. Itse olen huomannut rivien välistä tätä eri tavalla kohtelua ihan kaikkialla.
Muita väärin kohdeltuja joista tuntuu siltä, että kyse voi olla järjestelmällisestä syrjinnästä?
Vierailija kirjoitti:
Annan suomalaisille 2/10 pistettä vieraanvaraisuudesta ja hyvyydestä. Aitoa lähimmäisen rakkautta ei ole tosiaan löytynyt moneltakaan. Minua on suomalaiset syrjinyt lapsesta asti. Mutta ehkä ne teidän rikokset ja synnit ovat pienempi paha kaiken muun lisäksi?
Etkö itse ole suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko antaa esimerkin?
Jos totuutta haluat ja etsit, niin luulisin että tämäkin asia sinulle voi valjeta. Itse olen huomannut rivien välistä tätä eri tavalla kohtelua ihan kaikkialla.
Niinpä niin.
Minua huvittaa se, että kohta virkavalta pääsee vapaasti tutkimaan ihmisten puhelimia, saattaa sädekehä murtua monenkin pään päältä.
Annan suomalaisille 2/10 pistettä vieraanvaraisuudesta ja hyvyydestä. Aitoa lähimmäisen rakkautta ei ole tosiaan löytynyt moneltakaan. Minua on suomalaiset syrjinyt lapsesta asti. Mutta ehkä ne teidän rikokset ja synnit ovat pienempi paha kaiken muun lisäksi?