Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten vessat, en käsitä sitä törkyisyyttä

Vierailija
06.08.2025 |

Nuorempana tein siivonhommia opiskelujen ohessa. Siivosin erään tehtaan sosiaalitiloja. Miesten vessojen pöntöt näytti siltä, kuin kaikilla olisi joku vakava ripulitauti. Pöntöt oli ylt ympäriinsä kuivuneen peen peitossa. Aloitin kierrokseni lorottamalla kloritea pönttöihin ja jätin likoamaan. Ja sama siis ihan joka päivä. Insinööreillä on toimistohuoneiden yhtydessä oma wc, siellä oli joka päivä pöntön edessä lattialla kusilammikko. Onkohan heillä lammikko kotonakin?? Naisten wc oli aina perussiisti.

Sitten myöhemmin kun olin itse toimistotöissä ja meillä oli miehiä paljon enenmmän kuin naisia, 3 vessaa jaettiin niin, että 1 naisten wc ja 2 unisex vessaa. Käytännössä unisex vessoihin ei voinut mennä. Pee rantuja pöntössä, lammikko lattialla ja se haju, oks.. Ja ihan fiksuja koodareita kaikki..

Nykyään teen etätöitä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään monella voiolla IBS. Tällöin uloste ROISKUU reunoille ja jopa pöntön kanteen. Tätä ei sitten ehdi yhtään siivoamaan kun pitää keretä jo töihin...

Vierailija
22/25 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa näin miehenä mietin. Töissä meillä sentään on suhteellisen siistit vessat, mutta ravintoja, huoltoasemat jne. ovat kyllä pääsääntöisesti törkyisessä kunnossa.

Jep. Välillä ihan suoraa v*tuttaa mennä niihin törkyluukkuihin. Käsipaperikin puuttuu yllättävän monesta miestenvessasta koska telineet kuulemma hajotetaan niin usein ja käsipaperillakin sotketaan paikat ja tukitaan pöntöt. Ei vaan pysty ymmärtämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ensimmäisessä työpaikassani ainoa nainen ja luonnollisesti vain minua varten ei ollut omaa vessaa. Joka kerta kun sinne meni niin ensin piti siivota että ilkesi edes istua alas. Ja lisäksi toimistoni oli sen vessan vieressä ja näillä ukoilla oli ihan käsittämätön tapa jättää vessan ovi auki paskalla käynnin jälkeen, että haju haihtuu. Niin, se haju siis leviää sosiaalitiloihin, kahvihuoneeseen ja toimistoihin sen sijaan, että pysyisi siellä vessassa. 

Vierailija
24/25 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yrjö..

Vierailija
25/25 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin niitä pissatippoja valuu ainakin minulla kun seisten kusen pönttöön ja sitten lopuksi raviatelen kikkeliä niin että loput pissatipat lähtee kikkelistä pois, siinäkin voi olla että ei kaikki pönttöön mene. 

Kodin ulkopuolella en suostu istumaan pöntölle vaan teen isomman tarpeen niin että peppu ei pöntôn istuimeen kosketa. Kakka tulee joskus todella kovalla paineella ulos niin eihän se nyt ihme jos ruskeita täpliä lentää vähän joka paikkaan. Sitähän varten siivoojat käyvät siivoamassa ettei toisten työntekijöiden tarvitse käyttää aikaa siivoamiseen.