Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ja "eilen eronneet miehet"

Vierailija
06.08.2025 |

Miksi niin monet naiset ovat käsittämättömän tyhmiä ja hyväuskoisia. Olen itsekkin tinderissä ja olen kyllä varattu, mutta kun kysytään niin "eilen eronnut, vielä lasten tapaamiset ja kaikki ihan auki, mutta henkisesti eron käynyt läpi jo vuosia sitten". Nainen "joo ymmärrän kyllä, ei se haittaa". Tiedän että olen todella hyvä keskustelemaan ja ei mee kauaakaan ku nainen on "oot kyllä kaikkien äitien unelmavävy ja kaikki muut miehet ovat sikoja mutta sä oot kyllä täydellinen". tulee niitä treffikutsuja, mulle ei oikein tänään sovi ku on lapset (oikeasti se vaimokin siellä on) kuitenkin joskus onnistuu ja hyvin puhuttu on varma pano. "Oot kyllä ihana, kukaan mies ei oo ikinä tehny mitään tuollaista sängyssä ku sä". Tulee näitä treffikutsuja tuu käymään, milloin nähdään taas. Oikeasti näillä voi pelata jopa vuosia niin että nainen luulee että miehellä on tunteetkin mukana. Just yks 5 lapsen äiti xxl kokoinen haukkui jotain"jokaisen naisen märkää päiväunien kohdetta" kuinka pas...ka on kun vuosien päästä ilmoittaa että ei ole koskaan ollut mitään tunteita. Mies asunut kokoajan lastensa äidin kanssa, mutta kuulemma eronnut. Oikeasti mitä vit...tua joku komea salipoika näkee jossakin 5 lapsen XXL yh äidissä muuta kuin sairaan helpon pil...lun?🤣

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän