Facebook dating
Siia aika turha sovellus. Naiset ei kirjota tuola mitään ja kysy, ovat vain hiljaa. Osumia välillä tulee mut en ymmärrä, ei naista saa mitenkään tai ei tunnu kelpaavan heille.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuola paljon kauniita naisia mut turha toivo ei tavis mies kelpaa.
Kauniit pariutuvat komeiden kanssa.
Tai kuuluisuuksien. Tai rikkaiden. Tai...
Kaikki jotka on Facessa ei ole mitenkään osallistumassa tohon Datingiin. Miehet ei tajua tuota.
En ymmärrä miksi täälä haukutaan mies niin alemman tason mieheksi.
Se johtuu siitä että etsit parempitasoisia naisia kuin itse olet P...
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset ja vanhemmat naiset ainakin vastailevat innokkaina profiileihin joissa nigerialaiset herrasmiehet esiintyvät komeina amerikkalaisina upseereina ja leskimiehinä. Bonuksena lähettelevät vielä säästönsä näille herrasmiehille auttaakseen, koska heidän profiileissa on googlella löytyneitä kuvia lemmikkieläimistä, taloista ja kukkasia ja koska kertovat myötätuntoa herättäviä tarinoita.
Ahaa, minäkin? Ainakin kymmenen amerikkalaista sotilasta ottanut yhteyttä. Noin viisi nigerialaista herraa. Muutama naispuolinenkin koettanut onneaan. Luulin laittaneeni heidät estoon, mutta sinä tiedät paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä että etsit parempitasoisia naisia kuin itse olet P...
Niin mitä sitte, en halua ketä vaan.
Olen saanut ihan nättejä osumia naisista, mutta en ymmärrä kun eivät kirjota ja vastaa mitään.
Tuntuu että keräävät vain osumia, mutta ei noita kiinnosta yhtään, eivät ikinä halua tavata.
nykyään naiset niin muuttunu mitä oli enennen, ennen ne kiinnostui ja myös halusi tavata.
En varmaan sitten kiinnosta tarpeeksi eikä sille kai voi mitään.
Taas tuli osuma ja nainen ei kirjota mitää. Tää deittailu ihan naurettavaa kun toista ei kiinnosta.
Jokin minussa sitten on, etten vain kiinnosta ketään. Kuvat on hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Allu. Miksi edes yrität deittailla, kun tiedät ettei siitä tulisi mitään. Ei KUKAAN normaali nainen (eikä ne ns. vähemmän normaalit) halua taakakseen jankuttavaa, lihavaa, yksinkertaista velkaantunutta ukkelia. Miehiä kun on paljon tarjolla, niin sinä olet valitettavasti sitä pohjasakkaa. Tasosi on ehkä 2-3. Et osaa kommunikoida, keskustella, laittaa ruokaa, rakastella, pitää huolta itsestäsi. Opettele nuo taidot niin ehkä, EHKÄ sinulla on mahdollisuus saada joku samantasoinen nainen. Sellainen joka pukeutuu pieruverkkareihin, haisee, on huomattavan ylipainoinen, yksinkertainen pullaposki. Ota tai jätä.
Joo joo vittuile lisää. Mätäne helvetissä tampio ei mua kiinnosta
Ensinnäkään miljoona kertoo se pitää toistaa sulle en ole Allu. Ja mitä sä oletat ihme juttuja mitkä ei ole edes totta. En edelleenkään etsi liian kaunista hoikkaa kouluttautunutta naista koska ei he kiinnosta minua, paljon paremmin tavalliset naiset kiinnostaa joilla muotoja, mutta sä olet niin pelle sekopää että oleta mitä huvittaa, adios ja hyvää loppuelämää sulle.
Ensinnäkin koko vauva palsta on ihmeen olettajia pellejä, ei voi ku nauraa, miehiä haukutaan alimman tason naisiksi, ovatko naiset sitten kaikki prinsessoja kauniita hoikkia 5000 € kk palkalla olevia yrittä naisia, epäilen :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset vain etsii komeita top 10 miehiä.
Aikamoista huuhaata, koska minä tavallinen suomalainen mies pääsen kyllä treffeille. Viimeksi juuri Facebook Datingin kautta tuli kesällä käytyä muutamilla treffeillä parin eri naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka on Facessa ei ole mitenkään osallistumassa tohon Datingiin. Miehet ei tajua tuota.
Miksei muka tajuaisi? Moni Facessa oleva on jo parisuhteessa tai ei halua hakea sen kautta seuraa. Ei minulla itsellänikään ole nyt Dating-profiilia.
Syljen pelle sun haudalle. Todella törkeetä haukkumista. Sairas ihminen olet