Facebook dating
Siia aika turha sovellus. Naiset ei kirjota tuola mitään ja kysy, ovat vain hiljaa. Osumia välillä tulee mut en ymmärrä, ei naista saa mitenkään tai ei tunnu kelpaavan heille.
Kommentit (60)
Ehkä sitä vain parempi pysyä yksin. Helpompaa se on:).
Naiset tykkää tietynlaisista miehistä niin se vaan menee, ei voi mitään.
Allu Antti Anterolla on taas möhömaha naikkoset tiukoissa topeissaan ja ylikireissä pillifarkuissaan mielessä heti aamusta 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Allu Antti Anterolla on taas möhömaha naikkoset tiukoissa topeissaan ja ylikireissä pillifarkuissaan mielessä heti aamusta 😂😂😂
En ihan ymmärrä mistä puhut. Mutta päivänjatkot.
Vierailija kirjoitti:
Eivät vastaa viesteihin ja kysy mitään..sama.se tinderissä
Eivät taida oikein missään olla aktiivisia keskustelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät vastaa viesteihin ja kysy mitään..sama.se tinderissä
Eivät taida oikein missään olla aktiivisia keskustelijoita.
Ei heitä kiinnosta vain, olen huomannut.
Naiset vain etsii komeita top 10 miehiä.
Jännä kun 10 v sitten vielä naiset olivat erilaisia halusivat nähdä ja tutustua.
Juujaa. Oman ukkoni löysin tuolta. Molemmat ollaan semmoisia perunannäköisiä ja keski-ikäisiä. Lentolupakirjaa ei ole kummallakaan eikä rintalihakset oikein pullistele. Kohta kaksi vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Juujaa. Oman ukkoni löysin tuolta. Molemmat ollaan semmoisia perunannäköisiä ja keski-ikäisiä. Lentolupakirjaa ei ole kummallakaan eikä rintalihakset oikein pullistele. Kohta kaksi vuotta yhdessä.
Toli tavallisetkin voi löytää.
Itselläni ei sen kummemmin ole vaatimuksia. Mielellään muodokas vähän pyöree. Laihat ei kiinnosta.
Mutta Allu. Miksi edes yrität deittailla, kun tiedät ettei siitä tulisi mitään. Ei KUKAAN normaali nainen (eikä ne ns. vähemmän normaalit) halua taakakseen jankuttavaa, lihavaa, yksinkertaista velkaantunutta ukkelia. Miehiä kun on paljon tarjolla, niin sinä olet valitettavasti sitä pohjasakkaa. Tasosi on ehkä 2-3. Et osaa kommunikoida, keskustella, laittaa ruokaa, rakastella, pitää huolta itsestäsi. Opettele nuo taidot niin ehkä, EHKÄ sinulla on mahdollisuus saada joku samantasoinen nainen. Sellainen joka pukeutuu pieruverkkareihin, haisee, on huomattavan ylipainoinen, yksinkertainen pullaposki. Ota tai jätä.
Aamutuimaan Allu etsii sitä omenamahaista naista. Mihin katosi se sun mielikuvitustyttöystäväsi?
Muakin kiinnostas hiukan kokeills tuota facen datingia, muttei taida kannattaa jos ei siellä saa vastauksia.
Laittaa itse viestiä.
Minä ainakin löysin miehen sieltä.
Tuolla kun painat rastia muutamalle käyttäjälle, niin sitten sinua ei enää ehdoteta kenellekään.
Kyllä minä ainakin olen saanut naisilta viestiä tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Allu. Miksi edes yrität deittailla, kun tiedät ettei siitä tulisi mitään. Ei KUKAAN normaali nainen (eikä ne ns. vähemmän normaalit) halua taakakseen jankuttavaa, lihavaa, yksinkertaista velkaantunutta ukkelia. Miehiä kun on paljon tarjolla, niin sinä olet valitettavasti sitä pohjasakkaa. Tasosi on ehkä 2-3. Et osaa kommunikoida, keskustella, laittaa ruokaa, rakastella, pitää huolta itsestäsi. Opettele nuo taidot niin ehkä, EHKÄ sinulla on mahdollisuus saada joku samantasoinen nainen. Sellainen joka pukeutuu pieruverkkareihin, haisee, on huomattavan ylipainoinen, yksinkertainen pullaposki. Ota tai jätä.
Joo joo vittuile lisää. Mätäne helvetissä tampio ei mua kiinnosta
Siis mitä naiset nykyää meinaa???