Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön iltapalaksi pizzapalan.

Vierailija
05.08.2025 |

Mitä te muut? Lisäksi aion tehdä pizzataikinan ja huomenna pizzaa. Tietääkö kukaan miten siitä saa hyvän? Yön yli kohotus jääkaapissa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään. En ole pitkään aikaan syönyt iltapaloja. Olen tänään syönyt alle 1000 kaloria ja tehnyt fyysisesti raskasta työtä.

Vierailija
2/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö mitään. En ole pitkään aikaan syönyt iltapaloja. Olen tänään syönyt alle 1000 kaloria ja tehnyt fyysisesti raskasta työtä.

Miksi? Oletko sä laihiksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tunnu voinnissa?

Vierailija
4/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älä syö sitä. Pelasta itsesi.

Vierailija
5/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, älä syö sitä. Pelasta itsesi.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
6/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, ja maltillista. Vaikka itse en syökään kuin aniharvoin. Tähän mennessä 80 päivää ja 1000-1300kcal/pvä. Erittäin "hiilaritietoista" aikaa. Nyt -4kg. Energisempi olo. Joka päivä pitänyt huolta proteiinin (punaista/vaaleaa lihaa, kalaa, juustoja jne.) saannista normaalissa syömisessä. Syön iltapalaa tunnin/kolmen tunnin päästä sitten. Ei se meidän kuviteltu symbolinen osoitin, jota kelloksi kutsutaan, kerro kuin kuvitteellisen aikamme;) Geenit sun muut toiminnot on kehittyneet paaaljon ennen sitä.

Vierailija
7/7 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihiksella en oo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän