Syön iltapalaksi pizzapalan.
Mitä te muut? Lisäksi aion tehdä pizzataikinan ja huomenna pizzaa. Tietääkö kukaan miten siitä saa hyvän? Yön yli kohotus jääkaapissa?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
En syö mitään. En ole pitkään aikaan syönyt iltapaloja. Olen tänään syönyt alle 1000 kaloria ja tehnyt fyysisesti raskasta työtä.
Miksi? Oletko sä laihiksella?
Vierailija kirjoitti:
En syö mitään. En ole pitkään aikaan syönyt iltapaloja. Olen tänään syönyt alle 1000 kaloria ja tehnyt fyysisesti raskasta työtä.
Eikö tunnu voinnissa?
Vierailija kirjoitti:
Hei, älä syö sitä. Pelasta itsesi.
Mitä tarkoitat?
Ihan ok, ja maltillista. Vaikka itse en syökään kuin aniharvoin. Tähän mennessä 80 päivää ja 1000-1300kcal/pvä. Erittäin "hiilaritietoista" aikaa. Nyt -4kg. Energisempi olo. Joka päivä pitänyt huolta proteiinin (punaista/vaaleaa lihaa, kalaa, juustoja jne.) saannista normaalissa syömisessä. Syön iltapalaa tunnin/kolmen tunnin päästä sitten. Ei se meidän kuviteltu symbolinen osoitin, jota kelloksi kutsutaan, kerro kuin kuvitteellisen aikamme;) Geenit sun muut toiminnot on kehittyneet paaaljon ennen sitä.