Neljännet tori.fi oharit tällä viikolla
Nyt on tiistai ja minulle on tehty jo neljät oharit tori.fi ostojen kanssa. Eri tavarat ja ostajat kyseessä. Yksi sentään ilmoitti ettei otakaan, toki vasta sovitun noutoajan jälkeen. Kaikkien kanssa oli sovittu noutopaikka ja aika mutta jätetään ilmestymättä paikalle ja mitään ei ilmoiteta. Mikä ihmisiä vaivaa???
Kommentit (25)
Ilmoituksessani lukee yleensä vain lähetys, ei noutoa. Aina löytyy joku tunnistamaton mies, joka alkaa vänkäämään, ettei luota ja pitää saada noutaa. Viestikaupalla vänkäämistä, vaikka totean uudestaan, ettei nouto sovi. Minä, myyjä, olen tunnistautunut ja arvioiden ka 10.
Muutaman olen estynyt.
Mulle myyjä taas teki oharit. Ei avannut ovea, eikä vastannut soittoihon. Tuli turhaan ajettua 80km.
Vierailija kirjoitti:
Kasvavat mielenterveysongelmat näkyy todella vahvasti torissa.
Ja tällä foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoituksessani lukee yleensä vain lähetys, ei noutoa. Aina löytyy joku tunnistamaton mies, joka alkaa vänkäämään, ettei luota ja pitää saada noutaa. Viestikaupalla vänkäämistä, vaikka totean uudestaan, ettei nouto sovi. Minä, myyjä, olen tunnistautunut ja arvioiden ka 10.
Muutaman olen estynyt.
Asun yksin korvessa, minäkin vain lähetän. Mitä laittaisin paikkakunta kohtaan? Saan paljon mistä voi hakea viestejä? En todellakaan uskalla antaa osoitettani tai tavata yksin, kun ei voi tietää millainen tapaus kohdalle sattuu? Ja toisekseen jos lähden asioikseen ajelemaan ihmisten ilmoille, tulee kustannuksia bensasta, eli treffien sopiminenkin on haastavaa. Helpoin on kauppareissulla laittaa postiin tuote. Mutta kuinka tuon ilmaisisi järkevästi jo ilmoituksessa?
Hinta kohdalleen eikä ohareita tule. Koskaan.
Pitäisi vähän heikkolahjaisemmankin ymmärtää että jossain roskalavaryhmässä myyjän pitäisi *maksaa* ostajalle siitä että tämä tulee hakemaan jonkun tilaa vievän kulahtaneen huonekalun nurkista.
Edes 0€ ei ole "oikea" hinta suurelle osalle Torissa myynnissä olevasta tavarasta kuten huonekaluista ja vaatteista.