Eikö tämä kuumuus ikinä lopu
Olen istunut 4 viikkoa sisällä ja tulen hulluksi. Jo roskien viemisestä tulee hiki.
Kommentit (32)
Istunut sisällä. Kamala kohtalo. Minä olen käynyt töissä ja tehnyt ruumiillista työtä ulkona koko hellejakson.
Totean vain että lämmintä on ollut ja pyyhin hikeä otsalta...
Vierailija kirjoitti:
Elimistö sopeutuu hitaasti, sen vuoksi tuntuu edelleen kuumalta.
Elimistö tottuu lämpöön nopeammin kuin kylmään. Suurimmassa osassa Suomea on tänään ollut alle 20 astetta. Jos tuo on liikaa, niin vikaa on kyllä ihmisessä.
Ainakin täällä loppui jo. Piti laittaa ikkunakin äsken kiinni, kun tuli kylmä.
Ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset. He eivät tehneet parannusta eivätkä antaneet kunniaa Jumalalle. (Johanneksen ilmestys 16:9)
Onneksi viileni, alkoi jo tosissaan rasittaa pitkään jatkunut helle.
Vierailija kirjoitti:
Lapissa taitaa tänäänkin olla hellettä. Vai olenko väärässä?
Rovaniemellä 21. Kelle tuo on helle ja kelle ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset. He eivät tehneet parannusta eivätkä antaneet kunniaa Jumalalle. (Johanneksen ilmestys 16:9)
Päivi Räsänen on Pelsepuupi uudessa inkarnaatiossa Elikkäs olomuodossa. Herran viha ja rangaistus on kohtaava teitä ulkokullattuja malgasilmäisiä Elikkäs lähimmäisiä sortavia Sieluwihollisen kätyreitä!
Ulkona saattaa olla hieman viileämpää mutta asuntojen viileneminen onkin sitten eri juttu. Rakenteet varastoivat lämpöä ja luovuttavat sen joskus syksyllä sitten. Nauttikaa 🌞🌞🌞😎😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muka on vielä helle?
Ap.n asunnossa.
No mene ulos!
Vierailija kirjoitti:
Missä muka on vielä helle?
AP:n asunnossa sisällä. Ulkona on jo ihan mukava lämpötila, mutta betonikuutio jäähtyy hitaasti.
Sitten kun AP viimein uskaltautuu pistämään nokkansa ulos ovesta, hän toteaa, että siellä on liian kylmä, ja menee takaisin betonikuutionsa sisälle valittamaan.
No ei nyt enää niin kuuma ole. Kasvata kuntoa jos noin voimille ottaa.