Minkä ravintolisän vaikutuksen olet huomannut?
Kerro mikä ravintolisä, ja millaisia vaikutuksia huomaat.
Kommentit (39)
Kollageeni. Kirvelevän kuiva selän iho parani tuolla.
Rautalisä. Nousee hemoglobiini ja ferritiiniarvo. Konsultoi kuitenkin ensin lääkäriäsi, pitää tietää mitkä ne lähtöarvot on, ja osata syödä sitäkin oikein.
Melatoniini. Auttaa nukahtamaan huomattavasti nopeammin.
Magnesium. Ei ole kireät lihakset ja vatsa toimii.
Menoforce strong. Tekee olostani "naisellisemman" eli parantaa seksihalujani.
Vahva Biotiini, hiukset kasvavat nopeammin ja pysyvät paremmin päässä.
5-HTP, tasoittaa mieltä. Tupla-annostuksella vie tunteet pois. Esim kun/jos läheinen on menehtynyt yllättäen ja on pakko hoitaa järjestelyitä.
Biotiinia napsin vuoden hiusten hyvinvointiin. Ei kyllä vaikuttanut hiuksiin mitenkään, mutta kynnet vahveni niin että pääsin eroon kynsien pureskelusta.
Miksi tällaiseenkin aloitukseen on tullut alanuolia? Käykö täällä enää järkeviä ihmisiä?
Jos tulee levottomat jalat niin muistan sen myötä paremmin syödä rautaa ja sillä se sitten nopeasti loppuu. Toisin kuin ylempänä sanotaan niin ei kuukautisilla varustetulle naiselle kyllä yleensä mitään ongelmia tule vaikka söisikin tyyliin 3kk rautakuurin ilman lääkärin sekaantumista asiaan.
Monenkin. Ukko käyttää vähät rahansa ravintolisiin joita virkaheitot lääkärit tai muuten vain tohtorit YouTubessa mainostaa. Ei ole nuortunut mutta köyhtynyt on.
Nattokinaasi on edistänyt perushyvinvointia ja antanut energiaa. Sen hyvä vaikutus sydänterveyteen on ollut syynä tämän ravintolisän aloittamiseen.
Voi ja kaikki eläinrasvat ovat hyväksi.
Mun mielestä biotiini pillerimuodossa auttaa aika hyvin. Hiukset tuntuu vuoden jälkeen tuuheammilta ja kynnet kasvaa nopeammin kuin aikaisemmin.
Vahva c-vitamiini. Olen syönyt sitä jo 25vuotta putkeen. 2 ai 3 kertaa tuona aikana olen ollut flunssassa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen ihmetellyt miten joillain toimii, itsellä ei mitään vaikutusta.
Kunnollinen karpalovalmiste, jota gyne suositteli. Joka toinen päivä otan ja virtsatietulehduksia ei ole enää kuin korkeintaan kerran vuodessa. Ennen jouduin syömään estolääkityksiä pitkät ajat, kun tulehduksia oli 4-5 vuodessa.
Biotiini vahvisti oikeasti kynsiä. Parikin nivelille tarkoitettua tuotetta on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen ihmetellyt miten joillain toimii, itsellä ei mitään vaikutusta.
Oletko ottanut sitä kuuriluontoisesti pidempään? Auttaa paremmin jos säännölisesti syö.
A-vitamiinilisä poistaa silmien kuivuuden, jos kuivuus johtuu puutostilasta. Samoin pahempi A-vitamiinin puutos on aiheuttanut minulle ripulia, senkin ravintolisä poisti tosi nopeasti.
Beta-alaniini. Ei hapota lihakset