Kommentit (1029)
Eikö tuossa helikopterihypyssä ole tarkoitus tulla alas ihan pystysuorassa? Ministeri ja nyrkkeilijä eivät ihan tulleet, ja silti Janne kehui suorituksia.
Jossain vaiheessa editoija on keksinyt, että tämähän voidaan esittää hidastettuna ja hittibiisi taustalle. Nyt on kuulkaa lyyristä. Saa kai tuota materiaalia venytettyä noinkin.
Aspen mukana kuulustelussa, tottakai :D
Kuulustelut olivat tällä kertaa yllättävän rauhallisia. Matiaskin puhui melkein kuin normi-ihmiset.
Tosin Nicolla kova tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kausi on vasta puolessa välissä ja alkuperäisistä 16sta koulutettavasta on jäljellä enää 7. Joten häätöjä ei hevin tule seuraavissa jaksoissa, vaikka aihetta olisi. Lopullinen tavoite lienee tälläkin kerralla, että yksi mies ja yksi nainen läpäisevät kurssin (ministeri ja jääuimari?).
Sonjan voi vielä lisätä läpäisevien joukkoon.
Jos on lopuksi se yksin suunnistus, niin saattaa olla yhtä onneton kuin Kerttu viimeksi.
Olisko sen suhteen "kotiläksyt" tehty.
Vierailija kirjoitti:
Lohdullista katsoa Mikon matkaa tuolla. Kukapa ei ois joskus joutunut muiden naurettavaksi, tehny noloja kömmähdyksiä tai kysellyt ns. hölmöjä. Olen ihminen jonka vetää noloja tilanteita itseä kohti
Mikon menoa on paikkailtu katsojille sen jakson jälkeen jossa ase laukes vähä kuin itsestään jne. Siihen päälle podcastissa itku että jos vaikka lapset kärsii kun isä on hömelö. Saman tien Mikosta tehdäänkin sankari, 48 vee ja kovassa kondiksessa. Ihan ok. Ei vaan tartte aliarvioida katsojia. Kuvamateriaalia on niin paljon että jokaisesta osallistujasta voidaan antaa sellanen mielikuva kuin halutaan. Niko on mun mielestä vaan vähän lapsellinen ikäisekseen, en usko että tietoisesti vetää spurtteja ja kaivelee hanuriaan väärässä paikassa, luonnonlapsi tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa helikopterihypyssä ole tarkoitus tulla alas ihan pystysuorassa? Ministeri ja nyrkkeilijä eivät ihan tulleet, ja silti Janne kehui suorituksia.
Pitkä kaveri pyörii hitaammin. Jos lähtivät samalta korkeudelta, Heleniuksen pyöriminen jää vajaaksi. Vartalon hallinta oli kai päätarkoituksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohdullista katsoa Mikon matkaa tuolla. Kukapa ei ois joskus joutunut muiden naurettavaksi, tehny noloja kömmähdyksiä tai kysellyt ns. hölmöjä. Olen ihminen jonka vetää noloja tilanteita itseä kohti
Mikon menoa on paikkailtu katsojille sen jakson jälkeen jossa ase laukes vähä kuin itsestään jne. Siihen päälle podcastissa itku että jos vaikka lapset kärsii kun isä on hömelö. Saman tien Mikosta tehdäänkin sankari, 48 vee ja kovassa kondiksessa. Ihan ok. Ei vaan tartte aliarvioida katsojia. Kuvamateriaalia on niin paljon että jokaisesta osallistujasta voidaan antaa sellanen mielikuva kuin halutaan. Niko on mun mielestä vaan vähän lapsellinen ikäisekseen, en usko että tietoisesti vetää spurtteja ja kaivelee hanuriaan väärässä paikassa, luonnonlapsi tavallaan.
Olisit itse parempi motivaatiomontulla 48-vuotiaana? Vielä kolme kertaa peräkkäin vedettynä. Onhan se kotisohvalla aina helppo arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit itse parempi motivaatio
Mikko oli hyvä ja on hyvä, fokus vaan käännettiin sekoilusta toiseen suuntaan. Tarkoitin tuotantoa ja miten asiat esitetään katsojille. Mun ainut suunta on monttubileet milloin niitten aika sitten onkin.
Kuka hemmetti nää jaksot nykyään ohjaa kun on niin sekavaa ja artsua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit itse parempi motivaatio
Totta, kova suoritus Mikolta motivaatiomontulla. Ansaitseekin maininnan. Ei mitenkään katsojan aliarvioimista kuten joku väittää. Nyt onnistui hyvin.
Muutenkin kun tuolla vedetään vähällä ruualla ja unilla niin en hirveesti ihmettele sähläystä ym.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hemmetti nää jaksot nykyään ohjaa kun on niin sekavaa ja artsua
Musta taas sen lopun motivaatiomonttu -montaasi oli hienosti tehty. Komeasti dronella kuvattu auton takaa, josta kiertää kouluttajien taakse ilmoille ja tekee hallitun kierrähdyksen laajaan kuvaan, jossa näkyvät autot ja kaikki. Kuka sitten ohjannutkin tuota dronea, on selvästi superhyvä sen käsittelijä. Onkohan ihan yhdellä otolla onnistuttu saamaan jopa?
MATIAS ON NIIN IHANA;RAKASTAN SEN ULKONÄKÖÄ,,JA VOI VITSI ETTÄ ON KOMEE ROPPAINEN MIES,JA NIIN UPEA ÄÄNINEN;SIIS KUOLA VALUU MEIKÄLIKALTA,NAM! PANISIN!!!
Onko niin, että kaikilla muilla on urheilutausta, paitsi Mikolla? Siis kilpaurheilu.
SE KEKÄLÄÄNEN ON PERSEESTÄ;EI TEE MITÄÄN VAIKKA VIHOLLINEN OSOITTAA ASEELLA;TYHMÄ! EN IHMETTELE ETTÄ MATIAKSELTA MENI HERMOT TUON TOMPPELIN KANS;KU NAISETKI OLI PAREMPIA! KOTIA TUOLLAANEN LAMMAS!
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että kaikilla muilla on urheilutausta, paitsi Mikolla? Siis kilpaurheilu.
Mika Poutala on ex huippu luistelija. Pärjännyt hyvin. Mikko Kekäläinen kertoi notkuneensa bändikämpillä ja harrastaneensa kaikenlaisia paheita.
Yllättäen Kekäläistä täytyi jälleen ojentaa motivaatiomonttu reissulla. Hohhoijaa kun ei kuuntele, tai ei sit sisäistä. Ymmärrän hyvin, miks kouluttajia ärsyttää Nino Ä. n filmaus. Aikuinen mies yli ilmeilee ja muuta, huomiota hakee, mutta valitettavasti tuo yleisö antaa kyllä huomiota. Silittää päätä oikein.... "luita myöten". Kuului Lehtosen äänessä ärtyminen kunnolla. Hienosti porukka selviytyi motivaatiomontulla. Ryhmä koossa edelleen.
Taitaa ihmisillä mennä ihmiset sekaisin. Nico Salo on se ristiverinen kaveri ja Nino Ärling se hyvin tumma nuori mies. Jota seurataan kouluttajien teltassa erityisesti...
 Katso lähetysajat :
 Katso lähetysajat : 
Eli tiedät tarkalleen millainen hän on kotona?