Anne Kukkohovi on JÄTTIVELOISSA!!
Millä noita velkoja enää maksaa? https://www.is.fi/viihde/art-2000011407379.html
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen. Olen tilannut kolmet käytetyt pikkuhousut häneltä. Pitää minkä lupaa. Olivat todella käytettyjä ja hais... tuoksuivat kuin Riihimäen aseman vessa vappuna vuonna 1972.
Kakkahovi varmaan käyttää alihankkijoita. Sait oikeasti Reiska 47 käytetyt paskaiset kalsarit 🤣🤪😆 Nuuhki vain.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000010984631.html
Kyllä. Paljasti tienaavansa 5 numeroisia summia OF.
Mainos, uskon että kauppa kävi uutisen jälkeen. Sen täytyy olla tyrmäävä haju, kun muutkin siitä maksavat :D:D;D
nätti nainen. ulkomaillakin nuorena tehnyt mallinuraa.
koko suomi leipoo juontaja ollut usein. kosmetiikkafirma-korona jne ajoi konkkaan. jos katukuvaa katsoo-onhan hän nuorempiikin verrattuna keskivertoa nätimpi. joo on aikuinen poika ja hyvät välit axään joka oli myös kosmetiikkayrityksessä osin mukana.
ja koska yhteiskunta koostuu kaikenikäisistä, hyvä,että ovat esillä koko kirjo. mikäs ikäsyrjijä sä olet. ja kalskahtaa läpi noi sun jutut,että....... ala vetää
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen seksityöläinen.
joka ikäryhmälle on kysyntänsä,jopa 70 v kiinnostaa niin miehiä kuin akkojakin. makuja on. ja onhan hän ok noin ulkoisesti.
100k on pikkuraha, paitsi syrjäytyneille elämäm koululaisille
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo alun perin on ja miksi se on otsikoissa?
Kun ei ole erityisemmän näköinen eikä enää mikään nuori, niin miksi tunkee julkisuuteen ja miksi päästää talousasioita kuralle?
Toivottavasti sillä ei ole lapsia ketkä sais hävetä tuollaisia otsikoita.
Pitääkö olla olla erityisen näköinen että voi olka olla julkisuudessa? Oletko hölmö?
Anne maksaa heti kun se miljönääri on löytynyt.
Vielä tuhmenpaa Onlyfans-kontsaa, niin sillä hoituu.
On se kun edes onlyfans, jolla rahaa tulee ovista ja ikkunoista, ei riitä hinausköydeksi veloista pääsemiseksi.
Kyllä on niin lapsen tasolle jäänyt nainen kuin olla ja voi. Hirveet velat jätti Suomeen ja lähti ihan Amerikkaa valloittamaan. Kertoo videolla että alkoi ahdistamaan Suomessa kaikki tapahtumat ym, no ihan varmaan. Kuuttakymppiä käyvä nainen kehuskelee miten nuoret miehet kiinnostaa häntä. Luulee itsestään liikoja! Enkä ole kateellinen, vaan järki päässä oleva kaunis velaton onnellinen nainen!
Uskoakseni Suomessa on paljon asuntovelallisia, joilla on suuremmat velat. Kukkohovi taitaa olla taivaanrannan maalari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen. Olen tilannut kolmet käytetyt pikkuhousut häneltä. Pitää minkä lupaa. Olivat todella käytettyjä ja hais... tuoksuivat kuin Riihimäen aseman vessa vappuna vuonna 1972.
Kakkahovi varmaan käyttää alihankkijoita. Sait oikeasti Reiska 47 käytetyt paskaiset kalsarit 🤣🤪😆 Nuuhki vain.
Kiitos vinkki vitosesta. Nyt mä rupeen hankkimaan naisten alushousuja, joita pidän ensin jaloissa pari päivää ja sen jälkeen roiskin niihin spermat ja myyn netissä kaikenmaailman satulanhaitelijoille ym. pervoille. Esiinnyn hienolla salanimellä ja kuvakseni laitan jonkun maksullisen naikkosen kokovartalokuvan. Rahaa alkaisi tulemaan. Paljon pervot muuten maksaa tommosista alushousuista, niin osaa laittaa semmosen hyvän hinnan, ettei tarvi alihintaan pyörittää toiminimeä? Kohta aukee sitten rahahanat.😀
Miksi ei myy pierupurkkeja? Niillä tienaa hyvin.
Myy vaan sadat käytetyt pikkarit tonnin per kpl. Tai sitten tuhat hintaan satanen per sloggit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei myy pierupurkkeja? Niillä tienaa hyvin.
Tokmanni voisi ottaa valikoimiin annen pierupurkit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ole kuitenkin aika kalliita? Parempia voisi saada halvemmallakin.
Minä voisin antaa ilmaseks🤣
Tietää jos tulee takas suomeen kun tulee nettikirppikselle myyntiin käytettyjä alkkareita
Hän erehdytti rahoitusyhtiöitä maksukyvyttömänä velallisena ottamalla viisi uutta yli 10.000 euron lainaa tietäen, ettei pysty niitä lyhentämään/maksamaan. Eikös tässä ole jo epäilty törkeä petos x 5?
Miten hän muka voisi olla varaton, kun pelkkää ooäffää hoitaa kokonainen tiimi 🤭
Joo, ilmankos oli vihkoon kirjoitettu, että sugardady haussa. Mahtaa olla hieman nuoremmat naiset kiikarissa moisilla sokeri-isukeilla.
Anne Kukkohovin OF-kuvat:
" Tosi eroottisia, mutta aina peitettyjä ja tyylikkäitä, keeping it classy. Noi menee varmaan ihan mun malliportfolioon myöskin, että tavallaan tehdään sellaista Italian Vogue -tyylistä."