Nainen, tiesitkö ettei miestä kiinnosta vähääkään miltä näytät, vaan miltä tunnut?
Miehillä joilla ei ole kokemuksia erilaisista naisista, vaan on otettu se joka on saatu tai joku teinirakkaus jota nelikymppisenä hehkutetaan kuinka kauan on oltu yhdessä on usein joku tietty malli esim hoikka nainen josta hehkutetaan. Mutta mies joka on kokenut naisten kanssa todella paljon ja erilaisia naisia ei välttämättä ole kiinnostunut ollenkaan miltä näytät vaan miltä tunnut. Olen itse ollut elämäni aikana yli sadan naisen kanssa sängyssä ja väliltä todella hoikka ehkä 170cm 45kg ja toinen ääripää 170cm 140kg ja siihen on mahtunut monenlaista. Muistan kuinka joskus oli seksisuhde hoikan ja varmaankin kauniin blondin kanssa polki sitä stepperiä päiväkaudet ja samalla imetti vauvaansa, seksissä ei ollut mikään erityinen, minuutin panon jälkeen muisti kysyy tuliks sulta jo ku olin vaihtaa asentoa jotta tuntuis edes joltain, uhosi ettet koskaan löydä yhtä hyvännäköistä naista kuin hän on. Olen myös tavannut tinderistä vaikka kuinka paljon naisia, joskus kattonut että jestas miten hyvännäköinen nainen, mutta seksi aina pettymys. Sittemmin treffasin aika paljon isomman naisen kanssa ja jokin hänen kasvoissaan näytti että tämän kanssa en enää halua nähdä, viikon päästä tavattiin uudestaan ja suoraan sänkyyn, seksi ja nimenomaan miltä se tuntui vei mennessään. En voisi kuvitellakaan olevani naisen kanssa joka on kuin missi, mutta tuntuu sängyssä kuin kahden luun väliin tökkisi. M40v
Kommentit (19)
Ja paskat sinä tyhmä palstalänkyttäjä ymmärrät mitään asiasta josta yrität täällä päteä. Pysy sinä vain siellä kolkossa kellarissasi tumputtamassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa että sulle on seksi ollut aina pettymys hyvännäköisen naisen kanssa, itsellä ei todellakaan näin.
Ap ei ole ikinä saanut keneltäkään. Mielikuvissa ainoastaan.
Eikä naista kiinnosta munan koko! Huonointa seksiä olen saanut niiltä, joilla on iso varustus, koska he eivät osaa käyttää käsiään eivätkä suutaan. Ajattelevat vaan, että sen melan heiluttelu riittää.
Ps. Ei riitä
No joo ei todellakkaan. Jos naisen ulkonäkö ei miellytä niin ei kiitos.
Ensimmäinen heräte tulee näköaistilla, toinen makuaistilla (hyvänmakuinen pillu nostaa erektioni kovimmilleen ja pyytää työntymään sisään.) Treenattu puristeleva pillu saa minut rakastumaan ja haluamaan toistekin.
Kyllä tuossa ap.n kirjoituksessa on totuuden siemen. Hyvin usein kauniit naiset ovat sängyssä pahimpia lahnoja koska kuvittelevat sen pelkän hyvän ulkonäön riittävän miehille. Kai se joillekin riittääkin. Itse en heihin kuulu. "Rumat" naiset yleensä tekevät ne kaikkein kiihottavimmat temput sängyssä. M43
Aloitushan nyt on ihan pskapuhetta. Jos nainen ei miellytä silmääni, niin ihan sama, minkälainen oravapillu sieltä löytyisi. En KOSKAAN mene sänkyyn ruman naisen kanssa. Enkä myöskään ole sellaisen vierestä herännyt. Seksi pussi naisen päässä tai pimeässä sammutetuin valoin ei ole mun juttu.
M52,5
Entä sitten jos päätyy harrastaa yllättävää seksiä miehen kanssa joka koko ajan huokailee että voi kun sä oot niin kaunis, voi kun sä oot niin seksikäs, ihanat silmät, ihana märkä tiukka pillu ym ym niin onko siinä puolet paskapuhetta? Eilen tällaiseen törmäsin ja kun vaikka mua on miehet kehunut noin niin itse en vain sitä näe. Pidän itseäni ihan tavallisena naisena, naapurin tyttönä.mutta kiimainen ja halukas olen ja jumppaan hyvin alalihaksia. Aina kun näen jonkun sanon että täälä tulee ihan tavallinen nainen sitten, ja kaikki on ollut eri mieltä. Ne on ihan himona mun hiuksiin, ulkonäköön, pilluun, peppuun ym ja haluaa lisää ja lisää. Itse en tosiaan sitä näe enkö ymmärrä.
Minä tunnun partnerieni mielestä hyvälle, näin he ovat kertoneet.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten jos päätyy harrastaa yllättävää seksiä miehen kanssa joka koko ajan huokailee että voi kun sä oot niin kaunis, voi kun sä oot niin seksikäs, ihanat silmät, ihana märkä tiukka pillu ym ym niin onko siinä puolet paskapuhetta? Eilen tällaiseen törmäsin ja kun vaikka mua on miehet kehunut noin niin itse en vain sitä näe. Pidän itseäni ihan tavallisena naisena, naapurin tyttönä.mutta kiimainen ja halukas olen ja jumppaan hyvin alalihaksia. Aina kun näen jonkun sanon että täälä tulee ihan tavallinen nainen sitten, ja kaikki on ollut eri mieltä. Ne on ihan himona mun hiuksiin, ulkonäköön, pilluun, peppuun ym ja haluaa lisää ja lisää. Itse en tosiaan sitä näe enkö ymmärrä.
Sinulla paljon naapureita
Vierailija kirjoitti:
Kiimassa ja hormonipilvessä sitä nyt vaan tulee sanottua kaikenlaista. Jos näitä asioista kuulee tavallisessa arjessa, niin sitten on jo vähän uskottavampaa.
M51
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa ap.n kirjoituksessa on totuuden siemen. Hyvin usein kauniit naiset ovat sängyssä pahimpia lahnoja koska kuvittelevat sen pelkän hyvän ulkonäön riittävän miehille. Kai se joillekin riittääkin. Itse en heihin kuulu. "Rumat" naiset yleensä tekevät ne kaikkein kiihottavimmat temput sängyssä. M43
Ruman naisen kanssa en vaan pysty seurustelemaan, vaikka kassien tyhjennys takaapäin nyt ehkä vielä menisikin.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiimassa ja hormonipilvessä sitä nyt vaan tulee sanottua kaikenlaista. Jos näitä asioista kuulee tavallisessa arjessa, niin sitten on jo vähän uskottavampaa.
M51
Ei ole hormoni pilveä. Pilvien kaksi perustyyppiä ovat kumpupilvet ja kerrospilvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Uskon. Mutta joo kyllä kuulee muutenkin. Käyn aina välillä vaan kahvilla jonkun kanssa niin kehuvat siellä ja jälkikäteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aloitushan nyt on ihan pskapuhetta. Jos nainen ei miellytä silmääni, niin ihan sama, minkälainen oravapillu sieltä löytyisi. En KOSKAAN mene sänkyyn ruman naisen kanssa. Enkä myöskään ole sellaisen vierestä herännyt. Seksi pussi naisen päässä tai pimeässä sammutetuin valoin ei ole mun juttu.
M52,5
Et ole näemmä kunnon oravapillua kokenut. Kummasti muuttuu kriteerit mikä on seksissä tärkeintä.
Ulkonäöllä on erittäin iso vaikutus siihen, miltä seksi tuntuu. Kaunis nainen on kiihottava. Vähemmän kauniin naisen kanssa tulee vähemmän haluja seksiin. Sen olen kyllä huomannut, että vähemmän kauniit naiset ovat useammin innokkaampia antamaan seksuaalista mielihyvää, kuten ottamaan suihin loppuun asti. Ja vastaavasti kauniit naiset haluavat useammin suuseksiä myös orgasmiin asti. Vaikka suihinottojen suhteen vähemmän kauniit naiset ovat parempia seksikumppaneita, niin mieluummin menen sänkyyn kauniin naisen kanssa ja nuolen heille orgasmeja.
Oon ihan nätti ja suosin miehiä jotka ovat hyvin parisuhdehakuisia. Aloittajan kaltaisten miesten kriteereistä en siis niin tiedä eikä yksikään tuonhenkinen seikkailija ole päässyt minua arvioimaan tai arvostelemaan.
Aloittaja ei ehkä nyt ota huomioon että on miehiä jotka ovat hyvinkin nirsoja seurastaan. Jos nainen tuoksuu väärältä, jos ei vain ole kemiaa vaikka olisi nätti, jos kehonkoostumus on liian löysä tai hento vaikka olisi muuten sievä. Jos haluaa kokea erilaisia pilluja eikä itsellä ole kummempaa tyyppiä tai niiden naisten kanssa muuta intressiä kuin antoisa seksi niin sitten kai noin.
Omalle miehelleni on melko yhdentekevää että otan suihin loppuun asti tai että haluan seksiä kaiken päivää kun hänelle riittää pari kertaa viikossa ja tärkeämpää on että jaamme samat harrastukset ja arvot ja että hän on hulluna ominaistuoksuuni ja pitää kasvojani todella kauniina. On hänelle myös tärkeää että olen hyvässä lihaskunnossa, myöhemmin ikä huomioiden. Pillu minulla ei tietääkseni ole mikään ihmeellinen.
Sitten on niitäkin miehiä -sekä homoissa että heteroissa- joille kumppanin ulkonäkö on lähes ainoa kriteeri ja sänkytaidot saa olla mitä on kunhan pääsee painamaan sitä omaa suosikkiluukkia. Maailma olisi aika erilainen jos tosiaan kaikki miehet olisivat kuin ap.
Aika outoa että sulle on seksi ollut aina pettymys hyvännäköisen naisen kanssa, itsellä ei todellakaan näin.