Miten Multalan kännisekoilut nostetaan esiin vasta nyt kun Ruisrock oli jo alkukesästä?
Kommentit (86)
ja lisätään vielä että tää video on julkaisut 5 päivää sitten
Kai ministerikin saa olla lomalla?
Kyllä on tiukkapipoista porukkaa, oletteko kaikki jotka tuon tuomitsevat absolutisteja?
Eipä miesten eikä varsinkaan Orpon kännikuvia näy, nainen sijaiskärsijänä
Politiikassa aivan tyypillistä. että jonkun mokailua ei paljasteta heti vaan se säästetään ja käytetään vasta kun siitä on itselle suurin hyöty.
Ihmettelen tuota, että tämä Sofian tapaus painettiin villasella. Jos minulta kysytään on paljon pahempi iskeä keski-ikäisenä ihmisenä nuoria miehiä kuin olla juhlahumussa ja vetää vähän liikaa kuppia festareilla. Mitä väliä jollain hauskanpidolla on? Nolompaa tuollainen nuorten miesten iskeminen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota, että tämä Sofian tapaus painettiin villasella. Jos minulta kysytään on paljon pahempi iskeä keski-ikäisenä ihmisenä nuoria miehiä kuin olla juhlahumussa ja vetää vähän liikaa kuppia festareilla. Mitä väliä jollain hauskanpidolla on? Nolompaa tuollainen nuorten miesten iskeminen.
Sofia on ahdistelija. Mutta Vihreiden Naisten hiljaisuus tästä ahdistelutapauksesta kertoo kaiken tarpeellisen.
yritin katsoa tolta lomalistoista oliko kummallakin ministerillä varamiestä ruissi viikonloppuna, ei mun mielestä ollut eli duunissa olivat
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tiukkapipoista porukkaa, oletteko kaikki jotka tuon tuomitsevat absolutisteja?
Olen, mutta ei sillä ole merkitystä. Ministeri on esikuva.
Ja nyt on kaksi vuotta nähty millainen tuomitseva ja tiukkapipohallitus meillä on. Kaikki on jossei #sannanvika, niin #työttömienvika tai #äänestäjienvika. Ja sitten itse otetaan lärvit ja VIP-liput ja tolkuttomasti velkaa muiden piikkiin. Esikuvia tosiaan :(
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta ei sillä ole merkitystä. Ministeri on esikuva.
Ja nyt on kaksi vuotta nähty millainen tuomitseva ja tiukkapipohallitus meillä on. Kaikki on jossei #sannanvika, niin #työttömienvika tai #äänestäjienvika. Ja sitten itse otetaan lärvit ja VIP-liput ja tolkuttomasti velkaa muiden piikkiin. Esikuvia tosiaan :(
-winner-
Sannuli oli ehkä esikuva vain weetee porukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla hän sekoili? En ole seurannut.
Oli hieman humalassa festareilla. Vasemmisto rääpii tällä muttei tämä ole lähellekään Sannan blowjobtanssia.
https://images.sanoma-sndp.fi/397383c42ffed94992efe7eb44e71cc0.jpg/norm…
Arvioikaa itse.
Syysi spämmätä tätä jatkuvasti, ei liity aloitukseen mitenkään.
Liittyy koska Sanna Marin ravisteli instituutioita ja raivasi tien. Kyllä nainenkin saa olla humalassa!
Vierailija kirjoitti:
yritin katsoa tolta lomalistoista oliko kummallakin ministerillä varamiestä ruissi viikonloppuna, ei mun mielestä ollut eli duunissa olivat
Alex tuurasi. Helppo homma, koska ei ollut kuin kaksi kohtaa, joita tuurata. Ehti vielä käväistä Havaijilla täysmittaisen Ironman-kisan tekemässä ja golfata Trumpin kanssa.
-winner-
Sofia Virta mokasi, joten pakko saada huomio äkkiä muualle keinolla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virta mokasi, joten pakko saada huomio äkkiä muualle keinolla millä hyvänsä.
Tyypillinen vihreä
Vierailija kirjoitti:
Mikä moka? Ajeli autolla lomalla? Vai työaikana kännäsi ja kiusasi esiintyjiä?
Mitähän laitonta tämä teki ? Viikonloppuna näin varmaan 30 joka oli kännissä, mutta kukaan ei joutunut lehteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla hän sekoili? En ole seurannut.
Ei sekoillut lainkaan mutta nämä maalittajat vääristelevät asioita sen minkä ehtivät.
Laitavasemmiston maalittajat ovat somessa manipuloinnin ja vääristelyn ammattilaisia.
Tosin oma elämä heillä kuin haiseva roskatunkio.
Tosin persut enää haiseva tunkio kun persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa ja tippuu edelleenphamutiin tunkiolle....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Multala on niin tyrkky notkuessaan artistin kaulaan melkein kaatuen. Sössönsössön.
Tulee mieleen persujen ministeri Hakkarainen joka työpäivänä kännissä kuristi golleegaa kahvihuoneessa. 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oli Petteri Orpon humalakäytös, joka nousi ensin lööppiotsikoihin... ja se ketju on vaiettu kuoliaaksi täällä... Petterin imago ei kestä enää yhtään sösssöööösssssööösssimistä. Hassua myös, jos Petterin VIP-avec lavan takana oli tuiskeessa oleva Multala, eikä oma vaimo.
-winner-
täähän lähti tosta rap youtubettaja osmonautin videosta jossa on seurattu jvg:n keikkapäivää ja päästy kuvaamaan backstagella jossa ministeritkin sauhusi kännissä, ei tavallinen väki päässyt sinne