Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies joka tykkää muodokkaista naisista

Vierailija
05.08.2025 |

Olen 38 v mies joka tykkää muodokkaista ja omenamahalla varustetuista naisista. Hoikat ei vain sytytä ja liian lihavat.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chubby ja bbw parhaita! Luultavasti suurimman osan mielestä. Eivät vaan uskalla myöntää. 

Vierailija
82/91 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla naisella on omenamahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta antaa tämä sivusto olla.

Vierailija
84/91 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitit tuon aloituksen? Luuletko olevasi kiinnostava? Ehkä et ole. Et ainakaan ole supliikkimies, pikemminkin autisti.

No olitpas sinä nyt ikävä, suorastaan ilkeä. Miksi kirjoitit tämän kommentin? Jos et ole autisti, niin ainakin onneton ihminen.

Onnelliset, mukavat ja tasapainoiset ihmiset eivät ilkeile muille, siihen ei ole mitään tarvetta.

Vierailija
85/91 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama mistä miehet tykkää. Pidän joka tapauksessa itseni hoikkana, sirona ja pienimahaisena. Sisäelinten ympärillä oleva rasva ei nappaa eikä kiristävät vaatteet.

sitä paitsi omaan silmääni muodokkaita ovat he, joilla on vyötärö ja treenattu peppu. 

no onhan omenakin muodokas. Omenan muotoinen juu.

Ei kun tarkotin kaljamahaa. Tykkään kun naisella on mahaa ja kireä toppi.

Meijän naapurissa on tasapaksu pönäkkä nainen, joka juo myös kaljaa. Toki hänellä on mies. . Mutta tykkää samanlaisista ku sinä! 

Vierailija
86/91 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omenamaha ja nätit jalat, ja pukeudun ja meikkaan kauniisti. Mieheni on minua lyhyempi ja vanhempi. Olen aivan hulluna häneen. N35

Vierailija
87/91 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaljamahaisia naisia on

Vierailija
88/91 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaljamahaisia naisia on

No, onhan meitä. Mutta meistä kukaan ei halua sinua. 

Vierailija
89/91 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit kertoa tämän palstalla, ap?

Vierailija
90/91 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtän hyvin ja Suomessa on paljon omppuja. Tosi hoikat jalat ja iso vatsa. Vyötäröä ei ole ollenkaan ta yläosa on laatikon mallinen. Tiimalaseja ja päärynöitä on vähemmistö. Omppumahan saa syömällä ja juomalla. Olen nähnyt kesän aikana monia naisia joilla kivannäköinen puoliso heillä on kireät topit mahan päällä. Hoikat jalat joten voi käyttää vaikka minihametta. Rinnat ovat usein pienet ainakin pienempi kuin maha.

Vierailija
91/91 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas tarkoittaa ettei nimenomaan ole sitä mahaa, vaan mahdollisimman iso ero lantion ja vyötärön ja rintojen ja vyötärön suhteessa.