Ahdistutko sinäkin, kun ruokakaupassa myydään raakaa lihaa?
Niin minäkin, voimme yhdessä estää ilmastonmuutoksen, vaatimalla kauppoja lopettamaan kokonaan lihan myymisen.
Kommentit (18)
En. Olisi hyvä että olisi tuoretta mrna vapaata luomulihaa ja voi olla kypsennettyäkin. Kunhan ei ole lisäaineita mielin määrin ja tulisuutta.
Vierailija kirjoitti: Yhdessä voimme pelastaa tämän planeetan. Sano sinäkin EI, lihalle ja kalalle.
Maapalloa ei tiedetysti uhkaa mikään noin miljardiin vuoteen.
Minä ahdistun pesuaineista.
TURKIS ON MURHA, SAIPPUA ON TURHA!!!!!!
Kasviksillakin on tunteet. Ei kaalit ja salaatit ole syntyneet päätyäkseen sinun ruuaksi. Ihan yrittävät kasvaa ja elää mahdollisimman pitkää elämää. Olemme vain itse kehittyneet pitämään niitä ruokana.
Vierailija kirjoitti:
Kasviksillakin on tunteet. Ei kaalit ja salaatit ole syntyneet päätyäkseen sinun ruuaksi. Ihan yrittävät kasvaa ja elää mahdollisimman pitkää elämää. Olemme vain itse kehittyneet pitämään niitä ruokana.
Sitäpaitsi on havaittu että kasvit tuntevat kipua ja stressaantuvat kun niitä silvotaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Olisi hyvä että olisi tuoretta mrna vapaata luomulihaa ja voi olla kypsennettyäkin. Kunhan ei ole lisäaineita mielin määrin ja tulisuutta.
Järkyttyisitkö jos tiskissä olisi ihmislihaa ja ihmisen jäseniä ja sisälmyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reps
Kypsänäkö se liha pitäisi myydä?
Ei ahdista, en syö lihaa, mutta en myöskään jää sinne lihatiskille itkemään ja pitämään hautajaisia niille possuraukoille.
Ehkä pienen hetken ajan teininä kun olin juuri lopettanut lihansyönnin olin tuollainen saarnaava maailmanparantaja, mutta onneksi kasvoin siitä ulos. Yritä kestä, kyllä sinäkin vielä aikuiseksi kasvat ja sitten olo helpottuu kun järki kasvaa.
En ahdistu, enkä makaa Elokspinan laumassa😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi on havaittu että kasvit tuntevat kipua ja stressaantuvat kun niitä silvotaan.
Niin...se on karmeeta vihanneksen rääkkäämistä ku ottaa kurkusta palan ja jättää sen sitten jääkaappiin kitumaan. Tomaatit vaan naureskelee ja pilkkaa...vajakki,vajakki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en sinällään näe ihmisen lihaa mitenkään erilaisena esim. sian lihaan verrattuna. Tosin ihmisen tappaminen ruoaksi on mahdoton ajatus. Tosin niin on itselläni siankin tappaminen ruoaksi, joten en syö eläimiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kypsänäkö se liha pitäisi myydä?
Ei ahdista, en syö lihaa, mutta en myöskään jää sinne lihatiskille itkemään ja pitämään hautajaisia niille possuraukoille.
Ehkä pienen hetken ajan teininä kun olin juuri lopettanut lihansyönnin olin tuollainen saarnaava maailmanparantaja, mutta onneksi kasvoin siitä ulos. Yritä kestä, kyllä sinäkin vielä aikuiseksi kasvat ja sitten olo helpottuu kun järki kasvaa.
Näinpä. Oli tuollainen maailmanparannusvaihe parikymppisenä ja lahjoitin jopa rahaa. Sitten kasvoin aikuiseksi ja tajusin, että ne järjestöt kerää vain itselleen rahaa. Johto ja markkinointi tienaa itselleen, eivät ne tee aitoa eläinsuojelutyötä. Ne rahaa pyytävät ovat feissaamassa, netin keskustelupalstalla, Facebookin ryhmissä jne. Täälläkin.
Kyllä on merkillistä sakkia nää ammattiahdistujat.
Miksi et vaan voi kävellä lihatiskin ohi?
Miksi haluat et muut rupeis elämään sinun tavallasi?
Sinä voit tehdä omat valintasi , me omamme. Meitä ei tippaakaan kiinnosta sun valinnat . Älä tule vaatimaan muilta yhtään mitään.
Kaikkia se soija elättää.
Yhdessä voimme pelastaa tämän planeetan. Sano sinäkin EI, lihalle ja kalalle.