Onko totta että hyvännäköiset naiset jotka seisoskelevat jossain odottavat että joku mies lähestyisi heitä?
Kommentit (44)
En tiedä, koska en ole hyvännäköinen, mutta 80-luvulla odottelin Kaivokadulla liikennevalojen vaihtumista. Joku keski-ikäinen tuli pyytämään hotelliin kommentilla, etten saa enää ketään muutakaan siihen aikaa. Luuli ilmeisesti, että seisoin tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä sille huvännäköisyydelle mahtaa? Eikö ole oikeutta seisoskella rauhassa jos on?
Niin tuo on kyllä ongelma tuo hyvännäköisyys kun se sitten innostaa vieraita miehiä lähestymään. Pitäisi olla joku keino piilottaa se... vaikka joku vaate josta ei näe minkä näköinen nainen siellä alla on... mutta joku pikku aukko siinä pitäisi olla että nainen itse kuitenkin näkee eteensä... ja varmuuden vuoksi kannattaisi varmaan olla myös joku tuttu mies mukana aina kun nainen menee ulos... olisihan se turvallisempaa... miksikähän mitään tällaista ei ole vielä keksitty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ammattilaiset seiso odottamassa, ne etsii asiakkaita. Viime kesänä olin lähikaupan luona ryhmässä, jossa oltiin me kaksi eläkerouvaa ja minun noin 50v vävy. Käveltiin hiljalleen autoa kohti, jolloin meitä vastaan käveli nuorehko nainen( oletettu). Käveli vävyni vierestä ja sanoi: kaksisataa. Kauppoja ei syntynyt.
Lähtikö vävy takaisin kaupalle kohta hakemaan unohtunutta kahvikermaa?
Niin, ja mikä näiden tarinoiden pointti on?
Niin. Tällaisia ovat moukkien viestialoitukset ...täyttä paskaa..
Niin, ja mikä näiden tarinoiden pointti on?