Onko totta että hyvännäköiset naiset jotka seisoskelevat jossain odottavat että joku mies lähestyisi heitä?
Kommentit (44)
Joo, tietysti odottavat. Erityisesti he odottavat 40-60 vuotiaiden setämiesten kaksimielisiä lähestymisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin sellaisia, jotka eivät odota mitään eivätkä ole menossa minnekään.
ap
Mistä ihmeestä tiedät, ettei joku odota mitään? Sehän on kaikkein loogisin selitys sille, että joku seisoo paikoillaan julkisella paikalla.
No jos vaikka tarkkailen hetken,
ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, tietysti odottavat. Erityisesti he odottavat 40-60 vuotiaiden setämiesten kaksimielisiä lähestymisiä.
Moni mies on vasta siinä iässä saanut tarpeeksi rohkeutta naisen lähestymiseen, ja nyt sinä sen kiellät?
Ei ole totta, mutta sen sijaan rumannäköiset naiset ja miehet seisoskelevat juuri tuon takia.
Joo, viimeksikin taas odottelin aviomiestäni. Aina myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. ihan itse halusin etsiä mieheni.
Oliko kyse sinusta?
Me, me, me, It`s allways me!
Oletko koska viimeksi käynyt baarissa? Siellähän se lihatiski kokoontuu baari tiskin lähelle kerjäämään huomiota ja maksajaa omalle ryyppäämiselle
Kaunis nainen ei ole tyrkyllä, vaikka olisikin julkisella paikalla. Hän vain on olemassa, niinkuin me muutkin.
Hmm, olin nuorempana ja sinkkuna aika hyvännäköiinen, ja en mä nyt missään erityisesti seisoskellut odottamassa lähestymisiä (kun en ole yöelämästäkään koskaan oikein välittänyt), mutta olin tottunut siihen, että mun ei tarvi evääkään heilauttaa löytääkseni miesseuraa, koska ihan arjessa miehet lähestyi mua ja siitä pystyin sitten poimimaan mieleiseni päältä ja torjumaan ei-kiinnostavat. Tosiaan mua lähestyttiin bussipysäkeillä, ruokakaupassa, kirjastossa, opiskelupaikassa, töissä, kuntosalilla, melkein missä vaan. Siitä sitten vaan sai aina tarjokkaista miettiä että kiinnostaako tyyppi niin että alan flirttaamaan takaisin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
On. Mutta miehen on oltava komea, pitkä, tumma ja rikas. Jos on ruma lyhyenläntä tavis, kaunis nainen kutsuu poliisit ja saat syytteen ahdistelusta. Mutta komean miehen lähestyminen on vain kiihottavaa ja vie kohti maalia.
Tämä vitsi toimi paremmin kun oli kyse toimista jotka voidaan tulkita eri tavoilla tuosta riippuen.. nyt ei saa olla kantaakaan ilmeisesti ja kohti kävely on jokin jännittävä tilanne mielessäsi. Sen verran aiheen sivusta höriset että jospa jätät väliin seuraavalla kerralla. Ja mies olen, btw. Sinä et niinkään mutta kukin tyylillään tietysti. :0
Ei.
Opettele edes perusasiat suomen kieliopista.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olin nuorempana ja sinkkuna aika hyvännäköiinen, ja en mä nyt missään erityisesti seisoskellut odottamassa lähestymisiä (kun en ole yöelämästäkään koskaan oikein välittänyt), mutta olin tottunut siihen, että mun ei tarvi evääkään heilauttaa löytääkseni miesseuraa, koska ihan arjessa miehet lähestyi mua ja siitä pystyin sitten poimimaan mieleiseni päältä ja torjumaan ei-kiinnostavat. Tosiaan mua lähestyttiin bussipysäkeillä, ruokakaupassa, kirjastossa, opiskelupaikassa, töissä, kuntosalilla, melkein missä vaan. Siitä sitten vaan sai aina tarjokkaista miettiä että kiinnostaako tyyppi niin että alan flirttaamaan takaisin vai ei.
Tuosta varmaan kaikki näkevät kuinka helppo elämä naisilla on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta varmaan kaikki näkevät kuinka helppo elämä naisilla on!
Hyvännäköisillä naisilla. Meitä rumia ei juuri kukaan lähesty.
Kyllä se varmaan on totta. Itse odotan yleensä puolisoa, joka on aina myöhässä.
Joo ja jos nostavat pankkiautomaatilta rahaa, niin nostavat sen sinulle. Jos ovat avaamassa autonsa ovea, ovat avaamassa sen sinulle jotta saat kyydin. Jos astuvat sisään rappuun, se on kutsu sinulle parittelemaan. Jos ovat kävelemässä kadulla kaverinsa kanssa, se tarkoittaa että he haluavat sinut kimppaan. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ammattilaiset seiso odottamassa, ne etsii asiakkaita. Viime kesänä olin lähikaupan luona ryhmässä, jossa oltiin me kaksi eläkerouvaa ja minun noin 50v vävy. Käveltiin hiljalleen autoa kohti, jolloin meitä vastaan käveli nuorehko nainen( oletettu). Käveli vävyni vierestä ja sanoi: kaksisataa. Kauppoja ei syntynyt.
Lähtikö vävy takaisin kaupalle kohta hakemaan unohtunutta kahvikermaa?
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin sellaisia, jotka eivät odota mitään eivätkä ole menossa minnekään.
ap
Nyt on pakko kysyä: mistä tiedät ettei odota mitään/ketään? tai ole menossa mihinkään? näkyykö se jotenkin päälle?
No ei ole sen enempää kuin rumatkaan. Oletko vähän yksinkertainen.
Ei ammattilaiset seiso odottamassa, ne etsii asiakkaita. Viime kesänä olin lähikaupan luona ryhmässä, jossa oltiin me kaksi eläkerouvaa ja minun noin 50v vävy. Käveltiin hiljalleen autoa kohti, jolloin meitä vastaan käveli nuorehko nainen( oletettu). Käveli vävyni vierestä ja sanoi: kaksisataa. Kauppoja ei syntynyt.