Minusta on kuva vuodelta 95 jossa kainalokarvat näkyy topin alta. Mielestäni teinit ei tuollon sheivanneet. Mutta eräs ystävä väittää että
Kyllä kaikki jo tuollon ajeli sääret,kainalot ja bikinirajat.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Äiti ei sheivannut enkä minäkään,kunnes olin 17 ja saunan jälkeen yksi kaveri käski nostaa kädet ja ajeli kainaloni " Mä en lähde sun kanssa mihinkään jos sulla on nuo hikipuskat kainaloissa!" (oltiin lähdössä bileisiin saunan jälkeen).
Huhhuh, olipa seksikäs tarina!!
Höpsis. Olin teini tuolloin ja sääret ja kainalot sheivattiin..Häpykarvat siisttiin, ei kokonaan pois.
Olen syntynyt 1980 ja aloin sheivata jalkoja ja kainaloita 1992.
Kyllä sheivattiin. Mielestäni ensimmäiset epilaattoritkin (Braunn Silk Epil) tuli noihin aikoihin myyntiin Suomessa. Erilaisia karvanpoistotapoja oli paljon.
40-luvun alussa syntynyt äitinikin sheivasi, muistan seuranneen mielenkiinnolla sitä hyvin pienenä lapsena.
Minä en itse asiassa tiedä miten asia on. Silloin käytettiin niin peittäviä vaatteita, että yleensä sitä ei edes nähnyt oliko jollakin kainalokarvoja vai ei. Itsellänikin oli kesäisin t-paita, ja muistan sheivanneeni ensimmäisen kerran vasta vuonna 2002 eli 21-vuotiaana, kun olin ensimmäistä kertaa ostanut itselleni jonkun hihattoman paidan.
Kyllä mä ajelin jo 80-luvulla tyttöystävän ihan posliiniksi. Kyllä maistui!
Kyllä useimmat ajeli. Pimpissä oli vielä karvaa, jäi hampaiden väliin, minkä muistan hyvin.
Kyllä teinitytöt on ajelleet itseään. Naiset on turhamaisia ja vertaavat itseään aina muihin, potevat kateutta ja ovat siksi ahdistuneita. Suosikki ja Cosmopolitan oli silloin media, jolla tyttöjä groomattiin kosmetiikkateollisuuden orjiksi.
Pimpissä oli vielä karvaa tuolloin. Jäi hampaiden väliin.
95 olin vielä poikamies vajaa 30v.tuohon aikaa alkoivat karvat vähenemään ja hiljalleen naisilta poistuivat kaikki onneksi.
Työskentelin silloin opiskelujen ohessa siivoojana urheilukeskuksessa, missä oli myös uimahalli. Siellä kävi kaikenlaista porukkaa, suurin osa oli kilpaurheilijoita. Ehkä 5% sheivasi alapäänsä ja joku 25% kainalot. Muuhun karvoitukseen tai sen puuttumiseen en kiinnitänyt niin huomiota, kun niitä joko on aikuisella tai sitten ei. Häpy- ja kainalokarvat kasvaa yleensä jokaisella aikuisella, niin niiden puuttumisen huomaa.