Minusta on kuva vuodelta 95 jossa kainalokarvat näkyy topin alta. Mielestäni teinit ei tuollon sheivanneet. Mutta eräs ystävä väittää että
Kyllä kaikki jo tuollon ajeli sääret,kainalot ja bikinirajat.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Taas persun typerä aloitus.
Pitihän se arvata.
Kyllä sheivattiin! Yläasteella ysärin lopussa oli vain yksi tyttö jolla kainalokarvat rehotti ja kaikki pitivät sitä outona. Eihän tuo sheivaaminen edes ole kova vaiva.
Olen syntynyt 1981 ja aloin poistaa karvoja isän höylillä kuudennella luokalla,koska uimahallissa käyminen oli kiusallista.
Olen -84 syntynyt mies ja kyllä yläasteella jo ajoin kainalokarvat, koska hieneritys ja -haju oli sen verran voimakasta.
Kyllä mä ainakin sheivasin sääriä ja kainaloita, bikinirajaa ysärillä
Kyllä kaikki sheivasi paitsi yksi uskovainen ja yksi hippi.
Mä en osannut sheivata partahöylällä/ladyshavellä ennen kuin yksi poikakaveri opetti. Äiti siis oli karvainen kuin karhu, eikä neuvonut mulle miten homma tapahtuu. Yritin sitten kaikilla kempparin liuskoilla ja kynsisaksilla ja vaikka millä epilaattoreilla (itseoppineena!) saada karvat pois. Eihän noihin puskiin auta kunnolla kuin höylät.
Ei yläasteella vielä karvat kasva, vain haivenet!
Kyllä minä ainakin sheivasin, täytin 16 vuotta tuona vuonna.
Kyllä '95 "kaikki" teinit sheivasivat isommissa kaupungeissa jo minimissään kainalot, sääret ja bikinirajan.
Seksiä harrastavat lisäksi vähintään häpyhuulet ja peppuvaon vaikka joku hölmö kiitorata piti vielä jättää "etteivät tytöt näe saunassa että oon sheivannut"
"Kaikki" lainausmerkeissä siksi että olihan isoissa kaupungeissa lukion luokallakin aina joku elämäntapaintiaani, wannabee feministi tai muu idealisti joka ei sheivannut mitään.
Pöndellä ei varmaan sheivattu juuri mitään ettei mummu saunassa ihmettele.
Äiti ei sheivannut enkä minäkään,kunnes olin 17 ja saunan jälkeen yksi kaveri käski nostaa kädet ja ajeli kainaloni " Mä en lähde sun kanssa mihinkään jos sulla on nuo hikipuskat kainaloissa!" (oltiin lähdössä bileisiin saunan jälkeen).
Todellakin sheivattiin ainakin isommissa kaupungeissa. Jossan böndellä ehkä annettiin kaiken rehottaa
En ole ajallut koskaan karvojani. Paitsi kainalokarvat ettei hiki haise. Säärikarvojen ajelu on naurettavaa ja ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yläasteella vielä karvat kasva, vain haivenet!
Normaalilla teinillä kasvaa karvat yläasteella. Osalla jo ala-asteella.
Herran tähden, äitini sheivasi 60-luvulla kun kesällä käytti hihattomia toppeja, lisäksi ompeli rintaliivien olkaimet topin olkaimiin etteivät näkyneet.
Työkaveri vanhainkodissa kertoi että mummo syntynyt ehkä 1900, kuitenkin ennen 1910 pyysi kesällä sheivaamaan alapään kun oli niin tottunut tekemään aina. Vilpoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä '95 "kaikki" teinit sheivasivat isommissa kaupungeissa jo minimissään kainalot, sääret ja bikinirajan.
Seksiä harrastavat lisäksi vähintään häpyhuulet ja peppuvaon vaikka joku hölmö kiitorata piti vielä jättää "etteivät tytöt näe saunassa että oon sheivannut"
Höpsis, harrastin uintia ja ani harva tyttö tai nainen ajeli muuta kuin uimapuvun ulkopuolelle jäävät. Näin siis satoja alastomia joka viikko. Tuo sun alapääfantasia paljastaa että olet mies. Peppuvako, just joo...
Kaikki paitsi sinä.