Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuoliset ihmiset eivät osaa olla yksin.

Vierailija
04.08.2025 |

Naapurin äijän ex-tyttöystävä jätti tämän ja muutti pois. Kaksi viikkoa kesti kun oli ensimmäinen nainen yökylässä. Meni pari viikkoa tästä mies ei saanut ketään enää panolle. Tänä viikonloppuna tuli uusi nainen kuvioihin. Miksi miehet eivät osaa olla hetkeäkään yksin pitkän parisuhteen jälkeen?

Jotenkin harmittaa miesten puolesta, jos noin vähän jaksaa tutkiskella omaa itseään ja kokeilla siipiään yksin ja elää ja nauttia. Lähteä vaikka reissulle.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, itse olen tyytyväinen sinkkuna olemiseen. Työ, lapseni ja harrastukset täyttävät kyllä kalenterini. En hae parisuhdetta tai edes naisseuraa lyhyeksi aikaa.

Ootpa raikas tuulahdus miesten suhteen.

Lähipiirissä oon lähinnä nähnyt keski-ikäisiä ukkoja, jotka ovat kuin Tarzan - aina käsi seuraavassa liaanissa. Siis perustavat perheen 2-5 eri kertaan (aina eri naisen kanssa), jättävät hoitamatta edellisen liiton lapset ja harrastelevat omiaan.

Mikähän näitä miehiä pelottaa yksinolemisessa? 

Vierailija
22/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naissukupuolella tulee luontaisemmin ero toisesta ihmisestä omaksi persoonakseen jo varhain. Ihmisille on laumaeläimenä tyypillistä myös se ettei eroteta toisia itsestä ja ollaan yhtä. All in one. Katsotaan oikeudeksi koskea muita ja äännellä muille myös hajuin. Siitä syntyy todiste että Minä olen. Koska minä olen ja näen tuon, niin hänen on oltava minä tai minun omaisuutta. Toisaalta naisille usein syntyy tässä vaiheessa ajatus, että kun tuo on tuossa, niin eikö hän myöskin koe samalla tavoin minut tässä. Olemme yhtä ja siksi pysytään erillään toisistaan. Kunnioitetaan yhtä ja toista.

Yksi ihminen ei eroa muista ja yhden voi korvata toisella ja liha on samaa lihaa. Ego suojelee meitä tältä todellisuudelta ja kertoo että olemme lumihiutaleita ja olemme muutakuin kuin liha, vaikka emme ole mitään muuta kuin lihaa ja emme edes tee itsenäisiä päätöksiä. Vapaata tahtoa ei ole. Millään ei ole mitään väliä ja juuri sillä on.

Ainoastaan itsesuojelua vaaliva filtteri EGO antaa meille erillisyyden ja erilaisuuden suhteessa muihin. Ego suojelee meitä itsemurhalta, sekoamiselta mielettömyyteen ja näkemästä totuutta, että olemme yhtä isoa muovailuvahaa ihmiskunnan, eläinten ja kasvillisuuden sekä muiden paljon korkeampien oliöiden kanssa, koko planeetan kanssa. 

Ei ole yksilöä, vaan yksi iso elämää vilistävä möykky. Olemme ruokaa joka syö ruokaa ja jossa syntyy ja kuolee ruokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan tuo on todettu kauan aikaa sitten, että erotessa miehellä pitää olla aina uusi ja pitäähän sitä pillua saada kumminkin. Panettaa jokapäivä.

Pakko päästä hädissään kohtuun joka päivä takaisin tissille.

Miesten pitäisi henkistyä.

Eivät olleet äidin sylissä tarpeeksi. Kun tarpeeksi saa äitin kanssa olla, niin itsenäistyy kyllä. Toisaalta voi olla että on oltu liian pitkään sylissä ja ei osata kohdata elämää yksin ilman äitiä. Siksi aina uusi nainen.

Vierailija
24/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä stalkkaat naapuriasi ja jakelet elämän ohjeita. Huokaus. 

Eiköhän sitä yksin voi olla, mutta miksi pitäisi olla puutteessa?

Vierailija
25/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen ajattelin pitää hieman taukoa naisista ja tauko on venähtänyt vuosiksi. Olen onnellisempi nyt kuin koskaan.

Vierailija
26/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun naapurin äijä on kaikki miehet?

Tietenkin. Ja lisäksi - naapurin äijällä siis naiset vaihtuu eli sinkkuhan hänkin on. Minä en oikein ymmärrä, mitä kauheaa siinä on, jos vapaat ihmiset pitävät joskus hauskaa keskenään. 

Vierailija
27/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siitä erityinen egona, että se tuntee yhteyttä kaikkeen, mutta itsekkäällä tavalla. Mies ei luo elämää se on loinen. Se voi ottaa luonnosta luonnonvaroja, omaisuutta väkivalloin ja oikeuttaa itselleen paljon sellaista, joka sille ei kuulu ja vieläpä uhriutuu, koska on edelleen äiti AM-MAN poika. 

Naisten ansiosta meillä on vapaan tahdon ihanne. 

Vierailija
28/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Olen ollut yksin 19 vuotta. Mukavan rauhallista.

Vierailija
29/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat paljon naisia yksinäisempiä, joten eiköhän ihan tilastollisestikin ole todettavissa, että miehet osaavat olla yksin, ja vähän pakko on osatakin. Ap:n horinat jätän omaan arvottomuuteensa. 

Vierailija
30/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi olla yksin? En minäkään olis päivääkään. Olen sanonut suoraan vaimolleni että jos tänään kuolet tai lähdet niin huomenna minulla on uusi. Ja siksi vasta huomenna että on kivempi kun ehtii vaihtaa puhtaat lakanat ja siivota. Miksi ihmeessä pitäis jäädä yksin. Sitä voi samalla tavalla kulkea vaikka olisi nainenkin kaverina. M40v

Vierailija
31/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha. Naistako ei sais kutsua yökylään. Taiat olla kateellinen

Tulee mieleen, että ap tihurstaa verhojen raosta kuka menee minnekin ja miten pitkään viippyy. Ihme kyylä. 

Vierailija
32/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat paljon naisia yksinäisempiä, joten eiköhän ihan tilastollisestikin ole todettavissa, että miehet osaavat olla yksin, ja vähän pakko on osatakin. Ap:n horinat jätän omaan arvottomuuteensa. 

Osaa minunkin eksäni olla yksin. Yleistänkö? En, sillä monella leikkaa kiinni ollessaan liian kauan ilman naista. Todellisuus:

Vierailija
33/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha. Naistako ei sais kutsua yökylään. Taiat olla kateellinen

Tulee mieleen, että ap tihurstaa verhojen raosta kuka menee minnekin ja miten pitkään viippyy. Ihme kyylä. 

Jos raotat sälekaihtimia siten että näet yläkulman kaihtimesta ja alakulman, niin niistä heijastuu kuva. Ei tarvitse suoraan pälyillä raosta. Jos kiinnität peilit kaihtimien väliin, niin näet kun periskoopista suoraan kadulle alakulmasta.

Vierailija
34/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi olla yksin? En minäkään olis päivääkään. Olen sanonut suoraan vaimolleni että jos tänään kuolet tai lähdet niin huomenna minulla on uusi. Ja siksi vasta huomenna että on kivempi kun ehtii vaihtaa puhtaat lakanat ja siivota. Miksi ihmeessä pitäis jäädä yksin. Sitä voi samalla tavalla kulkea vaikka olisi nainenkin kaverina. M40v

Omalle kädelle voi puhua lämpimiä.

Vierailija
35/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista paska.

Jos joutuisit kokemaan miehen yksinäisyyttä, et kestäisi päiväkään. Kehtaatkin käyttää verrokkina jotain heikkolahjaista ja vajaaälyistä jännämiesjunttia.

Kerro nyt toki miten kuvittelet sen eroavan siitä että nainen on yksinäinen?

Vierailija
36/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se omakin muija itki eroitkuaan miten hän tahtoo kokeilla olla yksin ja siinä voimaantua. Mennyt kuin pari kk niin kylän läskilöllykkä oli kuljettajana ja alkoivat seurustelemaan. 😅

Itse olen edelleen yksin ja tulen olemaan loppuelämän. Ei huoleta.

Vierailija
37/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista paska.

Jos joutuisit kokemaan miehen yksinäisyyttä, et kestäisi päiväkään. Kehtaatkin käyttää verrokkina jotain heikkolahjaista ja vajaaälyistä jännämiesjunttia.

Jokaista yksinäistä miestä kohden Suomessa on yksin oleva nainen. Itkeekö täällä naiset joka päivä yksinäisyyttään? Se miten nainen kokee yksinolon poikkeaa siitä miten esim sinä sen koet. 

Miehen yksinäisyys, josta puhut, on sitä, että mies ei kestä yksinoloa.

Vierailija
38/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska.

Kerro nyt toki miten kuvittelet sen eroavan siitä että nainen on yksinäinen?

Tässä tulee juuri se erikoisuus että usein miehen ego ei osaa ajatella asiaa toisinpäin. Jeesushan on eräällä tavallan historiallinen mutta fiktiivinen mieshahmo, joka kykenee ajatteluun siten miltä toisesta tuntuu. 

Tee niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän ja toisinpäin.

Miehillä ei ole samalaista kykyä niin usein kuin naisilla on. Liittyy jotenkin aivojen kehitykseen. Aivothan kehittyy verrattaen myöhään. Vanhemmilla miehillä on tämä kyky useinmiten. Kaikilla ei ole siltikään ja kehitys jää kesken mystisistä syistä. Emme tiedä miksi.

Tämän takia myöskään armeijaan ei kutsuta vanhempia miehiä palvelukseen. Nuorten aivot ottavat vastaan käskyjä helpommin ja eivät ajattele monimutkaisesti muiden näkökulmista asioita. Tästä syystä naisetkaan ei ole se ihanne materiaali. Empatian takia joka syntyy siitä peilikuvasta jossa näet toisen ihmisen ja ajattelet että hän näkee minut ja en olekaan niin erityinen. Hän on samalainen ja tasa-arvoinen. Kunnioitan häntä jättämällä hänet rauhaan. 

Mies usein näkee toisessa mahdollisuuksia nisään tai riistoon. Hän näkee vain vastassa objektin. Siis useinmiten näin.

Vierailija
39/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se pitää olla uusi torttu mielessä, niinhän naisetkin toimivat!

Vierailija
40/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se pitää olla uusi torttu mielessä, niinhän naisetkin toimivat!

Akat kerjäävät huomiota kaikilta vastaantulijoilta!