Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuoliset ihmiset eivät osaa olla yksin.

Vierailija
04.08.2025 |

Naapurin äijän ex-tyttöystävä jätti tämän ja muutti pois. Kaksi viikkoa kesti kun oli ensimmäinen nainen yökylässä. Meni pari viikkoa tästä mies ei saanut ketään enää panolle. Tänä viikonloppuna tuli uusi nainen kuvioihin. Miksi miehet eivät osaa olla hetkeäkään yksin pitkän parisuhteen jälkeen?

Jotenkin harmittaa miesten puolesta, jos noin vähän jaksaa tutkiskella omaa itseään ja kokeilla siipiään yksin ja elää ja nauttia. Lähteä vaikka reissulle.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatti etsii naista sorrettavaksi. Miehet eivät pärjää yksin vaan haluavat aina naisen jota hyväksikäyttää.

Onneksi yhä useampi nainen tiedostaa yhteiskunnassa vallitsevat sortorakenteet ja siirtyy elämään itsellistä elämää.

Vierailija
2/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, itse olen tyytyväinen sinkkuna olemiseen. Työ, lapseni ja harrastukset täyttävät kyllä kalenterini. En hae parisuhdetta tai edes naisseuraa lyhyeksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei koskaan toivu eroa kohdusta tulemisen jälkeen. Ovat ikuisesti kiinni nisässä. 

Olettavat että nainen ja hän on yksi kokonaisuus. Siksi äitihahmo yleensä pidetään omistettavana ja saavutettuna etuna ja objektina.

Vierailija
4/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäkään ei viihtynyt yksin, parissa viikossa oli jo uusi ja vaihtumistahti on tiuhaa. Hän on nainen

Vierailija
5/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun naapurin äijä on kaikki miehet?

Vierailija
6/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska.

Jos joutuisit kokemaan miehen yksinäisyyttä, et kestäisi päiväkään. Kehtaatkin käyttää verrokkina jotain heikkolahjaista ja vajaaälyistä jännämiesjunttia.

Vierailija
7/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö tutkimuksia tai tilastoja väitteiden tueksi? Palsta-akan mutu ei kelpaa.

Vierailija
8/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sönkötät? Tässä on oltu 30 vuotta yksin. En ole vielä kuollut siihen.

Vierailija
9/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Naistako ei sais kutsua yökylään. Taiat olla kateellinen

Vierailija
10/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin osaan.

Vierailija
11/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en parisuhdehdetta todellakaan kaipaa. Riittää hyvin että pari kertaa viikossa käy vaan harrastamassa seksiä naisen kanssa.

Vierailija
12/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vemputtaja!! 

Vierailija
13/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista paska.

Jos joutuisit kokemaan miehen yksinäisyyttä, et kestäisi päiväkään. Kehtaatkin käyttää verrokkina jotain heikkolahjaista ja vajaaälyistä jännämiesjunttia.

Millaista miehen yksinäisyys on? 

Vierailija
14/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin harmittaa miesten puolesta, jos noin vähän jaksaa tutkiskella omaa itseään ja kokeilla siipiään yksin ja elää ja nauttia. Lähteä vaikka reissulle.

Mitähän hemmettiä se sulle kuuluu, mitä muut tekevät? Jos sua kiinnostaa tutkia itseäsi ja lähteä reissuun, niin ei jotakuta toista välttämättä kiinnosta., Jos toinen haluaa ja onnistuu saamaan parisuhteen, niin mitä se sua kiukuttaa?  Ihmiset nauttii eri asioista.

Vierailija
15/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vemputtaja!! 

Sanot sen ihan kuin se olisi huono asia.

16/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan (m) ollut ongelmana olla yksin eron jälkeen. Vasta nyt puolitoista vuotta myöhemmin olen aloittanut uudelleen yhteiselämän rakentamisen.

Eli äläpä yleistä.

M60

Vierailija
17/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vemputtaja!! 

Sanot sen ihan kuin se olisi huono asia.

Vierailija
18/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista paska.

Miksi naisen ja miehen yksinäisyys olisi jotenkin erilaista? Olen huomannut, että pahiten yksinäisyyttä kokevat ihmiset, joilla ei ole lapsia eikä ystäviä eikä tarpeeksi sisältöä ja mielenkiinnon kohteita elämässä. 

Lapsettomuus ja ystävättömyys eivät ole aina valintoja, mutta monesti ovat epäsuoria seurauksia omista valinnoista.

Voisin itse elää loppuelämäni helposti ilman kumppania, en tarvitse ketään viereeni paikkaamaan yksinäisyyttäni. En muista koskaan kokeneeni yksinäisyyttä. Minua kiinnostaa niin moni asia, että kaipaisin kokonaisen elämän vain näille harrastuksille.

Vierailija
19/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuo on todettu kauan aikaa sitten, että erotessa miehellä pitää olla aina uusi ja pitäähän sitä pillua saada kumminkin. Panettaa jokapäivä.

Vierailija
20/79 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan tuo on todettu kauan aikaa sitten, että erotessa miehellä pitää olla aina uusi ja pitäähän sitä pillua saada kumminkin. Panettaa jokapäivä.

Pakko päästä hädissään kohtuun joka päivä takaisin tissille.

Miesten pitäisi henkistyä.