Kannattaako ostaa Air fryer?
Mitä mieltä olette ja millaisia kokemuksia? Tuleeko sitä käytettyä alkuinnostuksen jälkeen vai jääkö pölyttymään?
Kommentit (89)
Jo ostat, osta myös paperivuokia niin pysyy pohja puhtaana. Kanojen paistamiseen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Jo ostat, osta myös paperivuokia niin pysyy pohja puhtaana. Kanojen paistamiseen hyvä.
Tarkoittanet kai broilereita. Jos löydät jostakin kokonaisen kanan, se on yleensä niin suuri, että se mahtuu harvan fryerin koriin. Keittämiseenkin tarvitaan iso kattila.
Alussa ajattelin, että aika turhake, mutta ajan myötä olen huomannut, että on ihan kätevä. Ranskalaiset ja muut puolivalmiit valmistuvat nopeasti. Kasviksiakin on kiva lämmitellä, kun ei tule vetisiä.
Kuralätkäpiizzoista tulee jopa syötäviä fryerillä, koska pohjakin paistuu kunnolla. En ole ikinä sietänyt noita mikrossa lämmitettyinä, mieluummin olen syönyt ne kylminä. Uunia en viitsi lämmittää tuota evästä varten, sen lämpiäminen kun kestää pidemmän aikaa kuin itse varsinainen paistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain lahjaksi. Kokoajan kaapissa.
Hyvä että sentään kokoajalla oli kaapissa tilaa. Meillä on yhtä ahkerassa käytössä kuin kananmunankeitin, eli ei jouda pölyttymään vaan käytetään jokseenkin viikottain.
Siis onko jollakin oikeesti "kananmunankeitin" -)))? Taitaa toi frayerkin olla niitä kädettömien hassutuksia. Antakaa mulle happee...kananmunankeitin .........
Voi kuule pöljä, niitäkin on ollut myynnissä sellaiset kolkyt vuotta ja joka ikisessä kodinkonekaupassa ja hypermarketissa. Jos niitä kukaan ei käyttäisi, olisivathan ne hävinneet markkinoilta jo muutamassa vuodessa. Tukehdu pois, jos et normaaliasioita ymmärrä.
Ei se ymmärrä kun äityliini tekee sen safkat.
Luovuttiin uunista kokonaan. Meillä on iso, kahden korin fryer, mikro ja kahden levyn lämpölevy. Sähköä kuluu ziljoonasti vähemmän, ja ruoka on terveellisempää.
AF tuottaa advanced glycation end produkteja (AGE), jotka ovat tuiki haitallisia.
Voi kuule pöljä, niitäkin on ollut myynnissä sellaiset kolkyt vuotta ja joka ikisessä kodinkonekaupassa ja hypermarketissa. Jos niitä kukaan ei käyttäisi, olisivathan ne hävinneet markkinoilta jo muutamassa vuodessa. Tukehdu pois, jos et normaaliasioita ymmärrä.