Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, aiotko pitää tämän lapsen?

Vierailija
04.08.2025 |

Kun tulit raskaaksi, sinulla oli satunnaisia suhteita, etkä voinut olla varma, onko lapsi jonkun entisen kumppanisi vai baarissa humalapäissä tapaamasi miehen. Sitten ensimmäisessä raskausseulonnassa kerrottiin, että lapsella on vamma. Jos sinä olisit siinä tilanteessa, pitäisitkö lapsen?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en voisi olla varma, että lapsi on jonkun exän, jonkun suhteen lapsi, en ehkä haluaisi pitää lasta.

Vierailija
2/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apee olet hyvin sairas....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lähinnä tuon vamman takia, isyystestin voi aina tehdä.

Vierailija
4/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei ole varma, ja lapsi on vielä vammainen. Miksi ihmeessä sitten pitäisi pitää tämä lapsi?

Vierailija
5/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä ei ole varma, ja lapsi on vielä vammainen. Miksi ihmeessä sitten pitäisi pitää tämä lapsi?

Millainen vamma kyseessä?

Vierailija
6/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitätä kun lapsella ei olisi isää. Mä olen hankkinut lapseni vain siitä syystä (ja sellaisen kumppanin kanssa), että heillä on välittävä isä elämässään.

Vierailija
7/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi lasta vaikka tulisin raskaaksi avioliitossa. 

Vierailija
8/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kasvaa kohdussa päivä päivältä. Isyystesti vie aikaa, ja et välttämättä saa yhteyttä kaikkiin mahdollisiin isäkandidaatteihin varsinkaan jos kyseessä on mies, jonka kanssa harrastit seksiä humalassa baarin jälkeen. Heidän yhteystietonsa eivät ehkä edes ole sinulla.

Vierailija
9/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Pitäisin. 

Vierailija
10/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno projisointi, huo ra. Te naisethan tätä teette, joten miksi se tuottaa tuskaa, kun joku sanoo sen ääneen.

Ota lääkkeesi, palstavajakki.

Vierailija
11/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno projisointi, huo ra. Te naisethan tätä teette, joten miksi se tuottaa tuskaa, kun joku sanoo sen ääneen.

Huono ulostulo incel.

Vierailija
12/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei olisi voinut käydä noin, mutta jo alkuraskaudessa valitsisin jälkiehkäisypillerin tai lääkkeellisen abortin. Jo ennenkuin tietäisin sikiön vammaisuudesta.

Vierailija
13/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kasvaa kohdussa päivä päivältä. Isyystesti vie aikaa, ja et välttämättä saa yhteyttä kaikkiin mahdollisiin isäkandidaatteihin varsinkaan jos kyseessä on mies, jonka kanssa harrastit seksiä humalassa baarin jälkeen. Heidän yhteystietonsa eivät ehkä edes ole sinulla.

Aijaa?? Oletpa viisas. Eiköhän mulle entisten kumppaneiden yhteystiedot ole ja jos ei ole kukaan heistä niin isä jää tuntemattomaksi.

Vierailija
14/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en voisi olla varma, että lapsi on jonkun exän, jonkun suhteen lapsi, en ehkä haluaisi pitää lasta.

Miksi tuo olisi syynä, että oletko seurustellut miehen kanssa? 

Vierailija
15/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmettelen, mitä sinä täällä oikeasti teet kun vihaat naisia niin selvästi?

Vierailija
16/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin raskaaksi olin naimisissa miehen kanssa joka on ainut ies jonka kanssa olen koskaan ollut, lapsi oli toivottu ja haluttu ja syntyi terveenä rakastavaan perheeseen, nyt hän on jo 21v ja muuttanut omilleen.

Vierailija
17/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei olisi voinut käydä noin, mutta jo alkuraskaudessa valitsisin jälkiehkäisypillerin tai lääkkeellisen abortin. Jo ennenkuin tietäisin sikiön vammaisuudesta.

tämä saivartelua, mutta jälkiehkäisypilleri ei enää auta, jos munasolu on jo irronnut ja hedelmöittynyt

Vierailija
18/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan tavannut naista joka noin olisi tehnyt. Sun ehkä kannattaisi hankkia apua tähän sinun naisvihaasi, tai pysyä poissa palstalta, suurin osa täällä kun tuntuu naisia olevan koska on entinen naistenlehden keskustelupalsta.

M28

Vierailija
19/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä saivartelua, mutta jälkiehkäisypilleri ei enää auta, jos munasolu on jo irronnut ja hedelmöittynyt

Hätäehkäisy otetaan just tällaisessa tilanteessa.

Vierailija
20/35 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin miehen kanssa, tulin raskaaksi, lapsi pahasti kehitysvammainen, pidin lapsen, mies ei kestänyt ja sanoi heippa ja häipyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi