Keiden julkkisten epäilette kirjoittelevan AV:lla?
Itse tiedän ainakin varmuudella, että eräs Iltalehden toimittajanainen, joka taannoin otti linjakseen kiusata Saara Aaltoa, on myös aktiivinen täällä.
Kommentit (40)
Täällähän luetellaan kaikki julkkikset,
Mutta lisään itseni: Minä olen ollut paikallisen missikisan kilpailija viime vuosisadalla, olikohan 1996 tai 1997.
Vierailija kirjoitti:
Tämä 😂 Uskon tosin että nyt pyörii vähemmän, sen verran huonoa palautetta täällä on hallituksen politiikalle jaettu.
Mikä tämä..
Vierailija kirjoitti:
Täällähän luetellaan kaikki julkkikset,
Mutta lisään itseni: Minä olen ollut paikallisen missikisan kilpailija viime vuosisadalla, olikohan 1996 tai 1997.
Hihii!
Volodymyr Zelensky ( kerää kolehtia)
Timo Soini ainakin varmuudella . Se on se nimimerkki Vitjapalli Jockeri tai jotain sinnepäin .
sannuli tietysti käy haukkumassa täällä myös miehiä ja tekee henkisen ballbustingin
Vierailija kirjoitti:
Li on se persuhullu.
Ei ole. Persuhullu on mies. Tosin naisen epävakaudella.
Vierailija kirjoitti:
Helena Koivu. Puolustautuu kuin piikkisika.
Julkkis?
Liisa Antikaien, ja tää on varma tieto
Antti Holma tunnusti aikoinaan olevansa säännöllinen kirjoittaja, mutta olisko sillä enää aikaa. ;D
Tiedän, että Eero Ritala on ollut ja muutamat tubettajat. Koska ovat kyselleet mielipidettä itsestään ja osahan meistä on kertonut ja kukin on julkaissut juuri mun palautteen heistä.
Onko jonkun vaimotkin julkkiksia? Siis miehen julkisen työn myötä vaimostakin .. Outo ajatus.
Helena koivu, Maria Nordin... kumpikaan ei tee työtään julkisuudessa. Onko toisella edes työtä, kun joutaa päivystämään kakskerrassa.
Pari kirjailijaa ainakin ja Mikko Kuustonen .
Anna Perho on tunnustanutkin trollailevansa täällä.
Rita Tainola tuli joskus haukkumaan Krista Kososta ketjuun, jossa keskusteltiin Putoiksesta. Krista Kososen hahmo oli tuolloin Sika Vainola. Tokikaan Rita ei itse kertonut olevansa Rita, mutta sanotaanko nyt, että se oli aika ilmiselvää.
Oliskohan tää se ketju...
https://www.vauva.fi/keskustelu/3913581/ketju/g_rita_tainola_sika_vaino…
En tiedä ketä täällä käy. Kukaan ei ole kertonut.
Olen epäillyt jo pitkään Püppan olevan Aku Hirviniemikikkelin
Joku Inari upittaa yhtenään oma juttuaan. Kai hänkin joku julkkis on.