Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikuntaan on tullut himo! En ole koskaan ennen ajatellut, että liikunnasta voisi aidosti nauttia. Mitäs nyt!?

Vierailija
03.08.2025 |

Olen addiktioluonne ja siis ilmeisesti tarvitsen keskimääräistä enemmän jonkinlaista aivobuustia. Kun lopetin kaiken haitallisen kuten alkoholin niin aloin pieni matka kerrallaan liikkumaan. 

Nyt liikun päivittäin reipasta kävelyä vähintään kymmen kilometriä. Minulla on tullut siihen oikein himo ja halu. Se on kuin terapiaa. 

Tekee mieli oikeastaan alkaa liikkumaan vielä enemmän, esimerkiksi salia, pyöräilyä, mitä vain jossa sykkeet nousee. En olisi ikinä uskonut, että minä voisin aidosti nauttia liikunnasta. 

Mitä jos tämäkin menee yli? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt pahin addiktio ole.

Vierailija
2/6 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin pieruterapiaa. Söin hernekeittoa ja ruisleipää ison satsin. Sitten pierin poikani edessä oikein polttavia, todella pahanhajuisia  kaasuja, jotka purkautuivat ulos kovalla paineella, pitkäkestoisesti ja kovaa rutisten. Poikani joutui kaasupilven keskelle. Hän alkoi karjumaan miehekkäästi samalla takoen rintaansa. Sen jälkeen hän juoksi ulos ja raahasi kadulta löytämänsä kauniin naisen huoneeseensa. Enempää en kehtaa kertoa mitä sitten tapahtui... Mutta pierutetapia toimi!!👍

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku ilmoittautumaan triathloniin

Vierailija
4/6 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta, ap 👍

Liikunta on parasta huumetta, mutta kuten humeisiinkin, tulee siihenkin helposti addiktoiva himo. Omaa kehoa kantsii oikeasti kuunella ja maltaa pitää tahti nousujohteisena, muttei liian jyrkkänä. Muuten kroppa voi tehdä tenän ja sitten masentaa, kun ei voi tehdä mitään ja vierotusoireet on karmeat.

Eli kantsii miettiä myös muuta mielekästä tekemistä, ettei elämänhalu ole pelkän liikunnan varassa. Sitä kun ei voi tehdä jatkuvasti.

Vierailija
5/6 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa vähän sama nyt. Muista kuitenkin pitää välipäiviä, jos liikut paljon. Ne on tarpeellisia.

Vierailija
6/6 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi