En ymmärrä miksi ihmisellä on koira tai kissa
Mitä ihmeen iloa niistä on, toki seuraa yksinäiselle.
Aika harva niistä jaksaa kunnolla huolehtia. Haukkuvat, kuseksivat, häiritsevät.
Ei jakseta kouluttaa, jatkuvasti tulee vastaan koiria, joita ei ole opetettu esim.ohitustilanteisiin.
Kissat liikkuvat vapaina aiheuttaen kaikenlaista harmia.
Minnekään ei voi lähteä ilman hoitopaikan etsimistä, on eroahdistusta ym.
Kommentit (69)
Se on ystävä ja se voi olla sulle koko elämä.
Avioero ei ollut yhtään mitään verrattuna lemmikin poismenoon. Pari viikkoa sängyn pohjalla itkien
Kissamme viihtyy hyvon sisällä, kiitos vaan. Ja siitä on takuuvarmasti enemmän seuraa kuin vaikkapa ap:n kaltaisesta ihmisestä.
Ne on mielenkiintoisia ja niillä on mielenkiintoinen kieli. Eivät puhu, mutta kommunikoivat muuten.
Netissä on videoita, kun kissoille on opetettu sanoja, mitä on painettu mattoon ja kissa voi painaa niitä painikkeita, mitä näissä matoissa on sanojen kohdalla. Tietokone lausuu ne sanat ääneen. Kissat oikeasti PUHUU. Ne ei ole vain kuseksivia pehmoleluja.
No en varmasti ole, koska mieheni on melkein toimitusjohtaja.
Meillä on kaksi koiraa ja viisi kissaa. Koiria on luvattu ottaa tänä syksynä parikin lisää, jos sopivia tulee.. Eli kun ihmiset hylkäävät kesäeläimensä, niin sitten niistä osa menee mun sedän hoteisiin ja tämä sitten kyselee, että voitteko ottaa uuden lemmikin.
Ei olla kolmeen vuoteen otettu mitään, niin nyt ajateltin ottaa.
eipä ole hiiret ja rotat tms. häirinneet, kun on kissoja ollut. Ovat aidatulla alueella, jos mietityttää. Silti Tilan ympäritössä. Koirien kanssa käyn lenkillä päivittäin. Toinen koirista on suursnautser niin tarvii kunnon tekemistä. Vielä painoliivit päälle ja eikun mettään. Ovat vielä hyviä eräkoiria, jaksavat vaeltaa seurassa.
Et sinä reppana taida ymmärtää mitään muutakaan.
Muslimeilla ei ainakaan ole koiria. Ovat heille saastaisia elukoita.
Ei minun kissani hortoile missään,8 kpl ja pari koiraa
Ne on minun perheeni ja harrastuskaverit
Vierailija kirjoitti:
Niin m.u.s.l.i.m.i.t koirille?
Samaa miettinyt minäkin. En ymmärrä eläimiin takertumista.
Tällainen ihminen on jotenkin vinksallaan tai risa.
Vierailija kirjoitti:
Taitavat itse olla
Vierailija kirjoitti:
Se on ystävä ja se voi olla sulle koko elämä.
Avioero ei ollut yhtään mitään verrattuna lemmikin poismenoon. Pari viikkoa sängyn pohjalla itkien
Taisit itse haluta sen eronkin, varmaan oli uusi lemmikki jo katsottuna siinä kohti
Siis mitä sinä sillä tiedolla teet jos jollain on koira tai kissa? Mitä se sinua närästää???
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti aloittaja on melko yksinkertainen tyyppi.
Totta. Onneksi tajuaa sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sinä sillä tiedolla teet jos jollain on koira tai kissa? Mitä se sinua närästää???
Naapurina närästää erittäin paljon.
Se haukkuminen ja paskattaakin koiriaan pitkin pihaa. Kyllä se häiritsee.
Sinä tykkäät niistä paskakasoista jotka paljastuu aina keväisin teiden varsilta?
Onhan ihmisillä sokeritoukkia ja hämähäkkejäkin.
Kun muslimit saavat täällä vallan, koiria ei ole enää lemmikkeinä. Se on ainakin minusta hyvä juttu se.
Ilmeisesti aloittaja on melko yksinkertainen tyyppi.