ELOISTEN KESÄKINKERIT TAMPEREELLA 9.6.2007
Paikka: Hatanpään kartanon puisto
Aika: kello 13-18
Ilmoittautuneet:
Kerttukasperi
Niamey_
Jamssa
oinasmamma
Eria
Riikka0204
Neeuska
Mantse
Opemamma
myry
Kretukka
peeveli
nallukka06
Babybel
Pia74
puuhapetet77
Calathea_
onelinen
Picapica
lillefi
pubu
Puppe29
hanhikki
Velho78
hanneli
Villa78
emppusimppu
tähtinova
Pantoufle
Pumpuli77
Vaaga30
pikku_ruu
air
Zilla76
költtänä
mömmeli06
yht 36 tällä hetkellä ;)
Kommentit (104)
mistään ei kyllä yhtään huomaa että sulla on tylsää... ;]
Nauroin tuossa tipat silmissä tuota sun kakkavaipoilla heittelyä ja mies käski kysyä sulta että onko sulla siellä paljonkii semmosta ylikäynyttä simaa??
Mitenköhä tylsää mulla sitte o kun noi kakkajutut tuppaa naurattamaan aina...???
nallu
jotta tuossa keittiönpöyrällä on limukkapullo jossa parikytä senttiä simaata jäljellä.. siinä se on muutaman päivän vartonu tätä hetkee että mamma on yksin kotona. Rusinat on kivasti pinnalla....... ootas...... hometta ei vielä näy, ihan kelpo tavaraa siis!!! *taputtaa*
Minäkin kotiuduin töistäpöistä jo.. Juu mietin samaa et laitettaisko vauvojen nimet kans lappuihinpappuihin.. Voidaan vaikka laittaa paittaa. Pistäkees siis tulemaan tonne mun s-postiin omia ja lapsosienne nimiä. Niin tai sit tänne pinoon niinku Hannelipanneli.. :)
Ja nyt lupaanpupaan koittaa lopettaapopettaa tän toukoilunpoukoilun.. Kävin nimittäin minäkin kahtomassa niitä Poukoja you tubessa.. :))
Nyt vissiin mullakin nukkumaanmenoaika käsillä, sen verta tasotonta juttua alkaa pukkaamaantukkaamaan..
Öitäpöitä!!
Katipati
Moni on laittanu jo nuo nimitietonsa mulle sähköpostiin, ja moni on vielä laittamatta. Joten laittakaas tulemaan!
Eli useiden toivomuksesta tällätään tuohon lappuun omanimi, nimimerkki ja vauvan nimi.
Calathea
Me päästään kinkereille, jee jee!! Siis jos meiät vielä huolitaan mukaan??? Mies soitti tänään sukulaisiin, ja ottavat meiät mielellään sinne yöksi.. Elikkä tulossa ollaan ja se AIR :n huone on meiän osalta jonku muun käytettävissä, elle Ikarus sitä ota? (Laitoin siitä sulle postia..)
Ja minäkin tahdon kiittää ja kumartaa Nallukalle, Pumpulille ja kaikille muille, jotka ovat tehneet kyllä tosi paljon töitä tämän tapaamisen eteen. SUURKIITOS!!
Katita ja poitsu
Mukava, kun pääsette. Toivottavasti Ikaruskin pääsee mukaan :)
Eria
Tässä taas tämänpäiväinen tilanne:
Kerttukasperi
Jamssa
oinasmamma
Eria
Riikka0204
Mantse
Opemamma
myry
Kretukka
peeveli
nallukka06
Babybel
Pia74
puuhapetet77
Calathea_
onelinen
Picapica
lillefi
pubu
Velho78
hanneli
Villa78
emppusimppu
tähtinova
Pantoufle
Pumpuli77
Vaaga30
pikku_ruu
air
Zilla76
költtänä
mömmeli06
Eloeppu
Ikarus
töppönen
Hallas
Tinttarella
Jesseliini
Katita74
39 mammaa, 40 vauvaa
päivitys 8.5.
Kesäkinkereihin on tytöt huomenna enää kuukausi joten ihan kohta tavataan... :]
nallu
Kyllä mä ottaisin sen AIRin huoneen, joten älä vaan mee lupaan sitä kenellekään muulle =)
Meillä miehen Alahärmän reissu siirtyi viikolla eteenpäin, joten hän lupas lähtee hätätilassa mulle kaveriksi, jos en muita kavereita saa. Tosin mielellään en sitä oattais, ku ei sillä oo siellä sitten mitään tekemistä, niin on sen puolesta turha reissu. Niin ajattelinkin varovasti kysyä, että pahastuisittako jos kysäisisin yhtä kaveriani, jolla myös pikkuinen? Ei ihan elokuinen, mutta läheltä liippaa kuitenkin, kun mun poikaa noin kuukauden nuorempi...
Mutta mutta.. En oo vielä mitään kysynyt, että jos se jotakuta haittaa, niin reilusti vaan tännne sanoon, niin otan tuon miehen mukaan. Ja voihan se olla, ettei se mun kaveri oo edes innokas lähteen...
Jep, mutta tämmöstä siis tänne rintamalle, tulossa ollaan siis, jo 95 % varmuudella!
Ja Calathealle tiedoksi vielä, että poikani nimi on Saku, sitä nimilappua varten. Oman nimenihän jo sulle laitoikin. Pitikö siihen veilä muuta olla... en jaksa muistaa.
Ikarus
Taikka sitten pidetään kahdet Kinkerit, eli ne viralliset selväpäisten Kinkerit ja sitten simojaan puskissa lipittävien, kakkavaipoilla toisiaan heittelevien Kinkerit. =) Hyvät naurut kyllä lähti.
Yritän muistaa nyt kaikki kommentit
* Ikarukselle: tokitoki kaveri mukaan, ettei tarvii yksin pojan kanssa matkata. Siellä Trellähän on ne SaunaBar-festarit, viihtyiskö miehes niillä?
* Katitalle hienoahienoa, että pääset tulemaan!!
* Calathealle, että meidän nimet on samat kuin viime viikollakin ;-)
Ja sitten tuli unohdus......NALLULTA piti kysy, että tehdäänkö koonti virmoista, jotka sponssaa? Ajattelin, että jos vielä harkitsevat kävisivät täällä vaklaamassa, keitä muita on mukana =) Juu ja lukemassa simanassujen keskusteluja.
Pumpuli, ei muista mittään
Siis minkä tyylin festari toi SaunaBar-festivaali oikein on? Ku en löytänyt siitä mitään haulla saunabar-festari Tampere, enkä Tampereen kaupungin kotisivuiltakaan...? Olis helpompi houkutella tuota äijänrahjaketta, ku tietäis mistä puhutaan....
Ikarus igen
tuo sauna on Sauna Open Air Metal Festival... tuon ko googletat ni johan tulee infoa :) Ja juu, tervetuloa miljoonasti, tosihauskaa kun olet pääsemässä :))) ja tottakai voit ottaa kaverisi mukaan.
nallu
Täs kävi niin että ukko sai kesäks töitä (voi " harmi" ).. se siis tarkottaa sitä että miun pitäs ihan ite ajella täältä kuusesta sinne ihmisten ilmoille, eihän sitä simoissa voi tehdä??? Ja kun mie kammoksun niitä eteläsuomen isoja valtateitä :S... no mie kerään vielä rohkeutta.. eiköhän myö hiltsun kaa pössäytellä paikalle tavalla tai toisella. Junalla tultas muuten mut ku se maksaa puolet enempi mitä autolla... ARGH...
ELOISTEN KESÄKINKEREIDEN TUOTEHERKUT
Tuotelahjoituksia tehneet yritykset:
*Semper
*Nestle eli Bona & Piltti
*GSK
*Orion
*Servaali
*Myllyn Paras
*Natusan
*Muumi-vaipat
*Vuokkoset :)
*Liberolta lähtevät mukaan kanssa :)
*Upponallen kirjakerho
*Vau-kirjakerho
*Leiras ilmoitti tänään lähtevänsä mukaan myös:)
Näistä yllä olevista on varma tieto.
Ja sitte firmoja jotka KIELTÄYTYIVÄT kunniasta eli HÄPEÄPAALU:
*SanomaMagazines / Vauva-lehti
*Tallink
*Arla / Ingmann
*Valio
*Fazer ei lähde mukaan, mutta sieltä tuli ystävällinen ja kiva meili jossa kovasti kehuivat meidän tapaamisideaamme :)) ja toivottivat lystejä kinkereitä. Yritetään sitte pärjätä ilman täytekakkuja... ;]
Verkkoja on vielä vedessä :) Varoituksen sana eli jäitä hattuun: Kaikista yrityksistä EI ole tulossa varsinaisia tuotteita, mutta ovat lähteneet tuotepakettiin mukaan muilla tavoilla. Tavaraa ei siis ole ihan rekkalastillista tulossa :))
HOIDOISTA sen verta että JESSELIINI on hoitanut paikalle kaksi (ehkä 3) Colosé-esittelijää klo 16-18 tekemään käsihoitoja à 5 euroa.
CALATHEA: ¿äiti kaupustelee noita Party Lite tuotteita, tuoksukynttilöitä yms. ja sanoi et vois tulla niitä esittelemään, jos jotain kiinnostais. Tai varmaan tulee vaikkei ketään kiinnostaiskaan.. ;)¿
Kerttukasperi
Jamssa
oinasmamma
Eria
Riikka0204
Mantse
Opemamma
myry
Kretukka
peeveli
nallukka06
Babybel
Pia74
puuhapetet77
Calathea_
onelinen
Picapica
lillefi
pubu
Velho78
hanneli
Villa78
emppusimppu
tähtinova
Pantoufle
Pumpuli77
Vaaga30
pikku_ruu
air
Zilla76
költtänä
mömmeli06
Eloeppu
Ikarus
töppönen
Hallas
Tinttarella
Jesseliini
Katita74
Ikarus
40 mammaa, 41 vauvaa
päivitys 8.5.
*Ainu
*Jordan
*Colgate & Palmolive
*Semper
*GSK
*Orion
*Servaali
*Myllyn Paras
*Natusan
*Muumi-vaipat
*Upponallen kirjakerho
*Vau-kirjakerho
*Leiras ilmoitti tänään lähtevänsä mukaan myös:)
Näistä yllä olevista on varma tieto.
*SanomaMagazines / Vauva-lehti
*Tallink
*Arla / Ingmann
*Valio
*Fazer ei lähde mukaan, mutta sieltä tuli ystävällinen ja kiva meili jossa kovasti kehuivat meidän tapaamisideaamme :)) ja toivottivat lystejä kinkereitä. Yritetään sitte pärjätä ilman täytekakkuja... ;]
Verkkoja on vielä vedessä :) Varoituksen sana eli jäitä hattuun: Kaikista yrityksistä EI ole tulossa varsinaisia tuotteita, mutta ovat lähteneet tuotepakettiin mukaan muilla tavoilla. Tavaraa ei siis ole ihan rekkalastillista tulossa :))
HOIDOISTA sen verta että JESSELIINI on hoitanut paikalle kaksi (ehkä 3) Colosé-esittelijää klo 16-18 tekemään käsihoitoja à 5 euroa.
CALATHEA: ¿äiti kaupustelee noita Party Lite tuotteita, tuoksukynttilöitä yms. ja sanoi et vois tulla niitä esittelemään, jos jotain kiinnostais. Tai varmaan tulee vaikkei ketään kiinnostaiskaan.. ;)¿
[/quote]
pumpuli77:
*Ainu
*Jordan
*Colgate & Palmolive
*Semper
*GSK
*Orion
*Servaali
*Myllyn Paras
*Natusan
*Muumi-vaipat
*Upponallen kirjakerho
*Vau-kirjakerho
*Leiras ilmoitti tänään lähtevänsä mukaan myös:)Näistä yllä olevista on varma tieto.
*Tammen kirjakerho eli Lasten Parhaat Kirjat
*Pepsodent
*SanomaMagazines / Vauva-lehti / Meidän Perhe
*Tallink
*Arla / Ingmann
*Valio
*Fazer ei lähde mukaan, mutta sieltä tuli ystävällinen ja kiva meili jossa kovasti kehuivat meidän tapaamisideaamme :)) ja toivottivat lystejä kinkereitä. Yritetään sitte pärjätä ilman täytekakkuja... ;]Verkkoja on vielä vedessä :) Varoituksen sana eli jäitä hattuun: Kaikista yrityksistä EI ole tulossa varsinaisia tuotteita, mutta ovat lähteneet tuotepakettiin mukaan muilla tavoilla. Tavaraa ei siis ole ihan rekkalastillista tulossa :))
MITÄ KAIPAAN KESÄKINKEREILTÄ? Tuli pakottava tarve kertoa omat ajatukseni tästä ja oisi kiva kuulla jokaisen muunkin ajatukset aiheesta.
Elikkä siitä, että mun ajatus ja halu on nähdä kesätapaamisessa muita vauvoja ja äitejä ja keskittyä vauvoihin ja vauvajuttuihin. (Mua ei erityisesti kiinnosta tuote-esittelyt niinkään siellä tapaamisessa, koska niitä voin pitää kotonanikin milloin vain.) Tämä on ainutkertainen tapahtuma juuri vauvalle ja meille äideille. Toki jos muut haluavat muuta ohjelmaa paljon, niin se sopii mullekin. Ohjelmaa saa olla puolestani, mutta tärkeintä on nähdä vauvoja ja äitejä. Käsihoidosta; ihana idea, jos joku haluaa sitä. Itse haluan keskittyä tuona aikana vauvoihin. ;)
Lähinnä pohdin ajankulua, kun monessa kuukausitapaamisessa olen ollut (joissa on murto-osa tuosta äiti/vauva määrästä), niin muutaman tunnin aikakaan ei riitä keskusteluihin...?! Miten tuolla kun on 40 äitiä ja vauvaa - jos siihen yhdistetään paljon muuta kivaa ohjelmaa sekä esittelyä yms.?
Jos jotain ohjelmaa siellä tapahtumassa on, niin erityisesti tykkäisin ajatuksesta järjestää vauvoille jotain laulu/leikkiohjelmaa.. sellainen sopisi mielestäni vauvatapaamiseen! Itse en osaa oikein mitään kivoja leikkejä esikoisen vanhempana, eikä olla käyty vielä muskarissa, jonne tarkoitus on mennä kyllä. Osaisiko joku tämänlaista ohjata, esim. alan ihminen.. Pumpuli? Vai sulla varmaan on muutenkin riittävästi rautoja tulessa?!
Toivoisin mielipiteitä kaikilta näistä aiheista!!! :o)
Villa mietti syitä ja syntyjä syviä liittyen tapaamiseen.
Meillä on varmaan kaikilla erilaisia odotuksia siitä päivästä. Mulle henkilökohtaisesti on tärkeintä, että pääsen pois kotoa vauvan kanssa kahdestaan johonkin!! Siksipä olenkin ottanut aikaa perjantaista sunnuntaihin. Että saan olla itsekseni ilman että kukaan vaatii minulta jotain (=koira, kissa, mies, isommat lapset, työjutut, opiskelut...... You name it, I' ve got it) Se, että paikanpäälle saapuu myös muita äitejä vauvoineen, on tosi ihanaa, bonusta sen oman ajan lisäksi.
Joulukuun tapaamisessa, jossa äitejä oli yli 20, ei ehtinyt jutella kuin muutaman kanssa. En siis odota, että ehtisin keskustelemaan kovinkaan syvällisesti jokaikisen kanssa, vaikka aikaakin on nyt toki vähän enemmän.
Summa summarum, mulle tämä tapaaminen on siis MINUN aikaani, minua varten (MINÄMINÄMINÄ;D!!!), haluan tavata toisia aikuisia, jotka ovat samassa elämäntilanteessa. Lisäksi tämä on tavallaan ainutkertainen tilanne saada kasvoja nimimerkkien taakse.
Jamssa
aika samanlaista aatosta. Se on nytten tässä tämä on napa kaikkein lähimpänä tarkastelussa. Tokihan sinne mukaan lähtee myös mies ja kakkonenkin, mutta mie heivaan ne muuanne loikkimaan.
Kiva tavata muita äitejä ja vauvojakin.
Itse kun en ole hirveän kova leikkitätyli muutenkaan, niin mieluummin seurustelen ja vaikka hoidatan näitä näppejäni ;D eikä siinä ohessa ärmuisenkalliitten partylitekyndejen kattelukaan oo vaivaksi :) sikälimikäli tuo natikka ei karkaa miulta ihan hanskasta.
Eria
sitte vasta ja vihta, kun on toisiamma kolome tuntia arvuuteltu?