ELOISTEN KESÄKINKERIT TAMPEREELLA 9.6.2007
Paikka: Hatanpään kartanon puisto
Aika: kello 13-18
Ilmoittautuneet:
Kerttukasperi
Niamey_
Jamssa
oinasmamma
Eria
Riikka0204
Neeuska
Mantse
Opemamma
myry
Kretukka
peeveli
nallukka06
Babybel
Pia74
puuhapetet77
Calathea_
onelinen
Picapica
lillefi
pubu
Puppe29
hanhikki
Velho78
hanneli
Villa78
emppusimppu
tähtinova
Pantoufle
Pumpuli77
Vaaga30
pikku_ruu
air
Zilla76
költtänä
mömmeli06
yht 36 tällä hetkellä ;)
Kommentit (104)
Mulle vaan kaikki muksut leikitettäväksi!
Alankin tässä hetoitis orientoitumaan ;D
ELOISTEN KESÄKINKEREIDEN TUOTEHERKUT
Tuotelahjoituksia tehneet yritykset:
*Schering-Plough
*Semper
*Nestle eli Bona & Piltti
*GSK
*Orion
*Servaali
*Myllyn Paras
*Natusan
*Muumi-vaipat
*Vuokkoset :)
*Liberolta lähtevät mukaan kanssa :)
*Upponallen kirjakerho
*Vau-kirjakerho
*Leiras ilmoitti tänään lähtevänsä mukaan myös:)
Näistä yllä olevista on varma tieto.
Ja sitte firmoja jotka KIELTÄYTYIVÄT kunniasta eli HÄPEÄPAALU:
*SanomaMagazines / Vauva-lehti
*Tallink
*Arla / Ingmann
*Valio
*Fazer ei lähde mukaan, mutta sieltä tuli ystävällinen ja kiva meili jossa kovasti kehuivat meidän tapaamisideaamme :)) ja toivottivat lystejä kinkereitä. Yritetään sitte pärjätä ilman täytekakkuja... ;]
Verkkoja on vielä vedessä :) Varoituksen sana eli jäitä hattuun: Kaikista yrityksistä EI ole tulossa varsinaisia tuotteita, mutta ovat lähteneet tuotepakettiin mukaan muilla tavoilla. Tavaraa ei siis ole ihan rekkalastillista tulossa :))
HOIDOISTA sen verta että JESSELIINI on hoitanut paikalle kaksi (ehkä 3) Colosé-esittelijää klo 16-18 tekemään käsihoitoja à 5 euroa.
CALATHEA: ¿äiti kaupustelee noita Party Lite tuotteita, tuoksukynttilöitä yms. ja sanoi et vois tulla niitä esittelemään, jos jotain kiinnostais. Tai varmaan tulee vaikkei ketään kiinnostaiskaan.. ;)¿
Ohjelmaa vauvoille / vauva-äiti ¿ohjelmaa tuottavat tahot ilmoittautukoot Omista joukoista tuohon puuhaan tuskin kukaan jaksaa mehujaan puristaa (ei EDES Eria.., sehän on kilvalla jo kirmannut pitkin ruovikkoa minun kanssa..)
ELOISTEN KESÄKINKEREIDEN TUOTEHERKUT
Tuotelahjoituksia tehneet yritykset:
*Schering-Plough
*Ainu
*Jordan
*Colgate & Palmolive
*Semper
*Nestle eli Bona & Piltti
*GSK
*Orion
*Servaali
*Myllyn Paras
*Natusan
*Muumi-vaipat
*Vuokkoset :)
*Liberolta lähtevät mukaan kanssa :)
*Upponallen kirjakerho
*Vau-kirjakerho
*Leiras ilmoitti tänään lähtevänsä mukaan myös:)
Näistä yllä olevista on varma tieto.
Ja sitte firmoja jotka KIELTÄYTYIVÄT kunniasta eli HÄPEÄPAALU:
*SanomaMagazines / Vauva-lehti
*Tammen kirjakerho eli Lasten Parhaat Kirjat
*Pepsodent
*Tallink
*Arla / Ingmann
*Valio
*Fazer ei lähde mukaan, mutta sieltä tuli ystävällinen ja kiva meili jossa kovasti kehuivat meidän tapaamisideaamme :)) ja toivottivat lystejä kinkereitä. Yritetään sitte pärjätä ilman täytekakkuja... ;]
Verkkoja on vielä vedessä :) Varoituksen sana eli jäitä hattuun: Kaikista yrityksistä EI ole tulossa varsinaisia tuotteita, mutta ovat lähteneet tuotepakettiin mukaan muilla tavoilla. Tavaraa ei siis ole IHAN rekkalastillista tulossa :))
HOIDOISTA sen verta että JESSELIINI on hoitanut paikalle kaksi (ehkä 3) Colosé-esittelijää klo 16-18 tekemään käsihoitoja à 5 euroa.
CALATHEA: ¿äiti kaupustelee noita Party Lite tuotteita, tuoksukynttilöitä yms. ja sanoi et vois tulla niitä esittelemään, jos jotain kiinnostais. Tai varmaan tulee vaikkei ketään kiinnostaiskaan.. ;)¿
OHJELMAA JA LEIKITYSTÄ VAUVOILLE / vauva-äiti ¿ohjelmaa tuottavat ja hankkivat tahot ilmoittautukoot!!!
Omista joukoista tuohon puuhaan tuskin kukaan jaksaa mehujaan puristaa (ei EDES Eria.., sehän on kilvalla jo kirmannut pitkin ruovikkoa minun kanssa..)
Hmm.. Mitähän tuohon kommentoisi.. Mulla mietteet/odotukset kinkereistä on ehkä juuri tuo hauskuus nähdä livenä nimimerkkien taakse kätkeytyneet ihmiset ;) Sit on ihana lähtee ihan vaan Aavan kanssa kaksistaan reissuun, tyttöjen omaa aikaa. Ja vielä mukavampi kun päästään Pumpulin kyydillä= aikuista seuraa välillä, siis muutakin kun oma ukko.. :)
Ja plussana tietysti tuo Pumpulin ja Nallun vaivalla hankkima ja kasaama kinkerikassi, kenestäpä ei olisi mukava saada jotain???
Rahallisesti ei varmasti arvokas ole, mutta mua lämmittää ajatus tuosta, kuinka paljon vaivaa meidän eteen jotkut ovat tehneet :)
Ja käsihoidon otan taatusti, siitä tuskin Aava pahastuu.. Kun mamma nauttii.. Vaikka neidin unien aikana, ja jossei nuku, niin varmasti tuosta porukasta löytyy osaava käsipari jos toinenkin hoitelemaan tyttöä siksi aikaa.. :) Siinä tulee sit omaa aikaa äidille ja tytölle. Ei pahitteeksi sekään. Tai sit sillä aikaa kun otan hoitoja, voi ERIA laulattaa ja leikittää Aavaa.. ;)
Eli siinäpä niitä.. Tärkeintä on siis mulle että nauttisimme molemmat tytön kanssa reissusta, hyvästä seurasta ja kesäisetä päivästä!
Calathea