Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOISTEN KESÄKINKERIT TAMPEREELLA 9.6.2007

02.04.2007 |

Paikka: Hatanpään kartanon puisto

Aika: kello 13-18

Ilmoittautuneet:

Kerttukasperi

Niamey_

Jamssa

oinasmamma

Eria

Riikka0204

Neeuska

Mantse

Opemamma

myry

Kretukka

peeveli

nallukka06

Babybel

Pia74

puuhapetet77

Calathea_

onelinen

Picapica

lillefi

pubu

Puppe29

hanhikki

Velho78

hanneli

Villa78

emppusimppu

tähtinova

Pantoufle

Pumpuli77

Vaaga30

pikku_ruu

air

Zilla76

költtänä

mömmeli06

yht 36 tällä hetkellä ;)

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan matkalla tuolloin. Kivaa päästä lomailemaan rapakon taakse mutta VOI RÄHMÄ että osui samaan aikaan eloisten suurtapaamisen kanssa!!

ilon- ja surunsekaisin fiiliksin,

tuuli

Vierailija
22/104 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sun mailiosote olikaan, että pistän sinne tietoa..?

Villis ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en minä sitä sitte taas viittiny mainostaa....

Anteeksi ja tänne näin, Villa (ja muutkin jos on semmosta privaatti-ideaa..): nallukka0006athotmailpistecom

nyt kupsahtaa petiin..

nallu

Vierailija
24/104 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakee väsykkeiselle tohelolle anteeksi :s

nytsitte petiin..

Vierailija
25/104 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä Neeuska poikineen ei pääsekään lähtemään reissuun ko. vkonloppuna laisinkaan... Mutta hauskaa kinkeripäivää kaikille mukaan pääseville!!!

Vierailija
26/104 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kutsu että valitettavasti joudun perumaan meidän tulon kesäkinkereille. Ottaa päähän, ei voi mitään. :(

t. Hanhikki ja tyttö

Vierailija
27/104 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, siskot :)

Tämän viikon aikana lupaan tehdä taas yhteenvedon ettei tarvii tämmöstä " isoa" pinoa raahata ympäriinsä..

Tänään ei ehdi :(

Käykää nyt tännekin kirjoittelemassa jotakin kinkeriajatuksia...

nallu

Vierailija
28/104 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla kyselen sponssikamasta..että jos kassissa on jotain evästä tms lapsukaisille niin olisko meikäläisellä maholisuus saada ne tuplana ;) En mie ahneuttani kysele vaan ihan vaan kun noita vaavejakin on kaks...

Yleensä kun tulee postissa vaippa tahi puuronäytteitä tms niin tulee vaan yks kipale :) Syötäppä lapsille yhteinen puuro tai kokeile uutta vaippakokoa yhdellä vaipalla kahdelle...;)

Babybel

Vierailija
29/104 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä yhtään onko näitä mahdollista saada tai onko sinulla Nallu edes virtaa enää ;) Mutta tässä muutamia ehdotuksia.

Lehdistä: Vauva-lehden tämä " sisarlehti" Meidän Perhe vois olla hyvä näytelehti tahi sitten se kilpaileva lapsilehti, jonka nimeä emme mainitse... Entäpä naistenlehdet? Anna, Me Naiset?

Mites sitten nämä lasten kirjakerhot? Vau-kirja, Lasten Parhaat, Disneyn kirjakerho.

Oliko jossain vaiheessa jotain puhetta jostain äitien hemmottelusta? Joku manikyristi / pedikyristi tekemään " juttuja" johonkin alennushintaan. Siis tietty jos halukkaita löytyisi asiakkaiksi.

Entäs nää meikkiesittelijät? Pistämään pakkelia naamaan meille, niin sitten voitais iltasella lähteä vähän tantsuumaan porukalla.

Sittenhän on näitä erilaisia lelu-, vaate- yms. kotimyyjiä tai niitä esittelijöitä tyyliin tupperware. Miten olis jos joku sellainen raahautuisi paikalle esittelemään kamojansa?

No eipä mulle tullutkaan mitään hyviä juttuja mieleen. Höh.

Vierailija
30/104 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noita ruokanäytteitä ei saa tuplana, voin antaa meidän näytteet teille. Onni kun ei varmasti pysty syömään mitään tavisruokia... Tietty jos on paljon muutakin näytettä, kuten vaippaa tms, niin olisi varmaan kiva saada kaikki tosiaan tuplana!

Nallu: huomasitko eloisten pinossa mun ehdotuksen " tutustumisleikistä" ? Toki tarvitaan nimilaput, mutta jos siitä saisi organisoitua jonkun " tunnista nikki ja naama" -jutun, niin tutustuminen (tai muistaminen) voisi onnistua helpommin.

Jamssa luetteli jo useita esittelyjutskia. Mulle tuli mieleen esittelyistä semmoinen firma kuin tinttu (piste com): siellä on myynnissä erikoisempia fleece-ym.hattuja, jotka on musta aika veikeitä. Tuolla nettisivulla on yhteystietoja ja sitten niitä tuotteita.

KK

Vierailija
31/104 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KK toi sun leikki-idea oli loistava!! Anteeksi etten muistanut sitä pinoon kommentoida, mutta hyvä kun otit uudestaan puheeksi. Vkloppuna kun jaettiin Nallun kanssa sponssilistalla olevia firmoja niin puhuttiinkin ohjelmasta. Ehdottomasti tämä leikki mukaan.

Kiitos kaikista sponssi-ideoista! Lasten kirjakerhot on listalla, ruoka- ja hygieniatarvikkeita edustavia firmoja sekä lehtiväkeä. Kaksoset on huomioitu. Mammojen hemmottelut on kyllä jääneet nyt vähemmälle, mutta otetaan nekin keskusteluun.

JESSELIINIÄ huhuilen ottamaan kantaa tuohon tinttuun. Hän on taustaillut elokuinen Tinttu-edustaja.

Nettipimennossa olevan Nallun puolesta pikaisesti Pumpuli

Vierailija
32/104 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/104 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei...

Ja kiitokset pumpulille... Täällä taustalla olen aina välillä käynyt lukemassa muiden ajatuksia ja arkea elokkaista ;o)

Ja näin kun pumpuli otti esille tuon tinttu ajatuksen, voisihan siinä olla ideaa, tulla muille eloisille esittelemään tinttuja. Olen vasta alkaja pitämään kutsuja, eli saan tuon malliston vasta puolen kuun aikaan ja kesäkinkereille se kerkeisi jo mukaani!

Täällä vaan huhuilen kyytiä matin kotikunnilta tampereelle. Pumpuli tosin minua lupaili kyytiin, jos vain kyytiin mahtuu =). Joten se on kyydistä kiinni pääsenkö sinne...

Tässä myös linkkiä tuonne tintun kotikutsu sivuille... Siellä suunnalla (tampere) on myös oma pitäjänsä, jos en sinne itse pääse!!

http://www.tinttu.com/?n=7680

Käykäähän myös kurkkaamassa uusi kesämallisto samalla...

Kuulumisiin : Jesseliini

Vierailija
34/104 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan pienellä varauksella. Matkaseuraa pk-seudulta otetaan lisäksi vastaan.

Tintarella ja poika 2808

Vierailija
35/104 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas aktiivinen innostuis kyselemään sitä äitien hemmottelijaa paikalle? Minusta tämä vois olla nakki jollekin, joka viitsis netistä kaivaa TREn alueen hemmottelijoita ja niiden hintoja. Ja oleellistahan on, että nille riittää asiakkaita eli onko innostusta ja minkälaiseen hoitoon?

Satunallet on aivan iki-ihania, juuri jokunen viikkko sitten pidin itsekin kutsut. Pääsäntöisesti ne tuotteet on kyllä n. 1½-vuotiaasta ylöspäin, mutta varmaan ainakin useamman lapsen äidit voisivat olla kiinnostuneita. Mä kysäisen tätä mun luona kutsut pitänyttä, innostuuko hän asiasta.

Kyytiasiaa vielä, eli minä oon luvannu jo Calathealle ja Aavalle kyydin, mutta toki Jesseliini vauvoineen pääsee kyytiin, jos saan ison auton käyttöön. Mutta entäs ne kaikki esittelykamat, mahtuuko ne mukaan?

Pumpuli

Vierailija
36/104 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim .. Oriflame sivuilta saa haettua lähimmän jälleenmyyjän tiedot...

Mielestäni ne tekee myös jalkahoitoja , meikkejä... Siinähän samalla kosmetiikka esittely.

http://www.oriflame.fi/prod/contents/ShopWithOriflame.jhtml

ja sieltä löydä lähin oriflame esittelijä.

Laitetaan tintut jäihin hetkeksi.. ja kysellään isännältä, jos tekisi 3 muun kanssa retken tampereelle.. Mallistoa tuskin kauheeta läjää on , mutta tilaahan ne autossa vie! Ja varmaan rattaitakin tarvii! Meillä kun nuori miehen alku nukkuu vielä paljon päiväs aikaan!!

Palaillaan!!

Vierailija
37/104 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea aktiivisten eloisten KESÄKINKERIjuttuja ja -suunnitelmia.

Tulin tosipikaisesti kommentoimaan tuota Kerttukasperin aiemmin ehdottamaa juttua - siis ilmanmuuta :) Kaikki hauskanpito on enämpi kuin suotavaa... Kiitos Kerttukasperille ideasta ;)) Sori kun oli jäänyt taas muistin mustiin syövereihin tuo juttu jemmaan....

BABYBELille on taatusti tulossa kaksi kassillista rojua ;)) Ja ELOlle tietty kanssa jos vaan pääsee muksuineen paikalle..?

TINTTARELLAlle kiitos " ehkä" -ilmoittautumisesta :)

KAIKKI MUUTKIN EHKÄ-ELOISAT, RYÖMIKÄÄ KOLOISTANNE, HOPI, HOPI:)

ELLERGISET: myö nöyrästi yritämme pyytää osan lahjuksista silläviisiin gluteiinittomina / maidottomina ja muutenki sillai, että mahdollisimman moni mukula pääsisi käsiksi kerjuumme hetelmiin... YRITÄMME, siis

Kiitos kaikille vinkeistä ja ideoista- katsotaan mihin rahkeet riittää..

Nyt pois

nallu

Vierailija
38/104 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tervetuloa joukkoon mukaan ;) (minä ja hyvä muistini tuossa äsken..pitäisi " sormet" ottaa taas käyttöön)

Sinulle, JESSELIINI, semmoinen kysymys, että viitsisitkö sinä kysellä noita hellittelijöitä meille äideille jos oot liittymässä KESÄKINKEREITÄ viettävään joukkoomme?? Kun ainakaan meikänallun tassut ei riitä enää moiseen puuhaan ja yläkerran täytepurujen kuivuudenkin kanssa on vähän niin ja näin.. Sinulla kun oli jo jotakin yhteyksiäkin valmiina?

Ihana olisit jos saisit jonkun /jotkut lähtemään sinne hiukan äitejäkin hellimään, eikövaan?

taas menee..

nallu

Vierailija
39/104 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuuli ja Elisa tulossa jos vaan auton saamme alle.

Vierailija
40/104 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei toki voin yrittää parhaani saada joku " hemmotelija" sinne kinkereille! Etsinnässä jo oriflame edustajaa tampereelta...

Itse voisin kyllä olla tulossa jos vain kyydin keksin sinne =) ja tuo meidän Jerry. Kera tinttu tuotteiden.

Ilmoittelenko täällä palstan kautta sinulle, kuinka etsiminen edistyy... Olen tässä vielä vasta-alkaja, en ole oikein perillä näistä kinkeri pidoista! Vielä =)

Aika täällä surffaillessa on aika rajallista välillä ;o)

Jesseliini ja jerryn 2 alahammasta olkapääsä.