Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Ville Gallelta suora kommentti Petteri Orpolle Ruisrockissa: Te olette ihan kännissä

Vierailija
03.08.2025 |

Pääministeri Petteri Orpo kehui JVG:n Ruisrock-keikkaa upeaksi. Yhtyeen Ville Galle täräytti ilmoille suoran havaintonsa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9e0794e4-0524-4f8d-9372-6adc42…

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpo näköjään oikeasti kuvittelee, että Suomella menee nyt niin hyvin, että on hyvä aika esiintyä julkisesti kännissä. 

Orpo juhlii vaikka hallitus on lisännyt mm. lapsiperheköyhyyttä ja potkinut päähän heikoimmassa asemassa olevia ja pienipalkkaisia suomalaisia. 

Keskiluokka on suomessa heikoimmassa asemassa. Ja suomen syntyvyys on alhanen ku niitä, jotka ois potentiaalisia usean lapsen vanhempia verotetaan hirveesti et hunsvoteilla ois hyvä olla.

Vierailija
82/91 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö pääministerin pitäisi olla aina siinä kunnossa, että pystyy hoitamaan työnsä, jos joku äkkinäinen kriisi tulee? Ainakin Marinille oli tuollainen toivomus oppositiolta. 

Harmillista, että huipputason päättäjillä on noin usein haasteita alkoholin kanssa. Itse olen ihan tavistyöläinen, enkä muista, milloin oon edes viimeksi ollut humalassa.

Niin se viina vie muistinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle, mulle ja kaverille kans-Orpo. Mikäs sitä juhliessa kun on kahdessa vuodessa ajettu Suomen talous kuralle ja leikattu niiltä joilla on jo ennestään vähän. Normaali ihminen pitäisi tuon tyrimisen jälkeen itsestään hyvin vähän ääntä ja osaisi edes hävetä. Orpo sen sijaan palloilee kännipäissään festareilla ja antaa naama punaisena haastatteluja.

Vierailija
84/91 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tullut kriisin paikka ,pääministeri olisi ollut kykenemätön hoitamaan virkaansa.

Vierailija
85/91 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo oli festareilla vaimon kanssa ja yhteiskunnan piikkiin tottakai! Itsehän nämä ei maksa juhlintaansa. Siellä on hyvä vetää perseet kun on vetänyt Suomea vessasta alas nyt pari vuotta kavereiden kanssa.

Joku yritys tietysti tarjosi. 

Vierailija
86/91 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle, mulle ja kaverille kans-Orpo. Mikäs sitä juhliessa kun on kahdessa vuodessa ajettu Suomen talous kuralle ja leikattu niiltä joilla on jo ennestään vähän. Normaali ihminen pitäisi tuon tyrimisen jälkeen itsestään hyvin vähän ääntä ja osaisi edes hävetä. Orpo sen sijaan palloilee kännipäissään festareilla ja antaa naama punaisena haastatteluja.

Hyi stana. Ihmiset ilman työtä ja tuo ska vaan porsastelee. 

Vierailija
87/91 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VG on hölmö kakaranulikka, eikä komea!!!

Vierailija
88/91 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VG on hölmö kakaranulikka, eikä komea!!!

Kyllähän tuon puhetyylistäkin huomaa että mieslapsi kyseessä. Aina ollut.

Vierailija
89/91 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo kivahti Ruisrock-kohusta: On oikeus juhlia ja tanssia"

Härskiä puhetta kun puolustelee korruptiota noin, hän niin kuin koko poliitikkokatras ryyppäsivät ja rälläsivät meidän, veronmaksajien rahoilla. Kansa juhlii omilla rahoillaan, mutta poliitikot korruptiorahoilla ja joutuvat sitten vastineeksi tekemään juuri niin kuin tarjoilujen järjestäjät käskevät. Eikä mikään instanssi tee tällaisesta asiaa? Onko lainoppineet yliopistoissa ja koko toimittajakunta niin peloissaan kostosta, etteivät nosta meteliä? Suomi on kyllä pahasti korruptoitunut maa.

Vierailija
90/91 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Istun ministerinpaikal

Aina tikis pelipaikal

En oo koskaan sipis, veli, kyl mä tän kairaan

Nään jo kultasen isokorvasen taivaal"

Tämä JVG:n Ministerinpaikal saa ihan uusia sävyjä nyt kun Petteri kävi kulauttamassa sen kultaisen isokorvaisen ekaks ja sitten tuli avautumaan...

-winner-

Vierailija
91/91 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa juhlia ja tanssia Orpon mielestä. Sanoko se noin kun Marinia syytettiin? Kaksnaamanen mulkero.