Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää, että työttömänä säästän rahaa.

Vierailija
03.08.2025 |

Saan 1200e, asun yksin (kallein asumismuoto) ja saan 200e säästöön joka kuukausi. Mitenkäs teidän säästöt

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole minun vikani jos 2000 nettopalkka ei riitä elämiseen, yhteiskunnan vika 😭

Vierailija
2/8 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään uutta. Oon ollut varmasti sua pidempään työttömänä. Maksoin työmarkkinatuesta 15t opintolainankin pois. Älä opeta isääs kuinka pannaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole minun vikani jos 2000 nettopalkka ei riitä elämiseen, yhteiskunnan vika 😭

2000€ riittää elämään kuin aatelinen, skill issue jos ei osaa käyttää sitä oikein

Vierailija
4/8 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsi, jota en halua pakottaa elämään rutiköyhän (epäterveellistä) elämää. Yksin elävä voi syödä vaikka pelkkää kaurapuuroa ja papuja päivästä toiseen ja istua virttyneissä vaatteissa kotona kaiken vapaa-ajan.

Vierailija
5/8 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsi, jota en halua pakottaa elämään rutiköyhän (epäterveellistä) elämää. Yksin elävä voi syödä vaikka pelkkää kaurapuuroa ja papuja päivästä toiseen ja istua virttyneissä vaatteissa kotona kaiken vapaa-ajan.

Harrastan boulderointia, käyn salilla, syön ravintoloissa silloin kun tuntuu siltä, nautin kokkaamisesta ja ajan satoja kilometrejä omalla autolla kuukaudessa.

-AP

Vierailija
6/8 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn töissä ja saan säästöön joka kuukausi 1500 euroa ja enemmänkin. Onhan tuossa iso ero työttömän säästöön mutta hienoa että saat säästöön!

Vierailija
7/8 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000€ riittää elämään kuin aatelinen, skill issue jos ei osaa käyttää sitä oikein

Riippuu. Yksinhuoltaja parilla penskalla ja pitkä, auton vaativa, työmatka, niin aika nopeasti ollaan tilanteessa, että säästöön ei jää - ihan ok elämää toki pystyy viettämään.

Vierailija
8/8 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan myös 200 säästöön joka kuukausi. Teen myös pimeitä duuneja joten niistäkin rahaa jää säästöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi