Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh pitäisi mökin lattia mopata. Ei vaan millään jaksaisi ryhtyä toimeen.

Vierailija
03.08.2025 |

Meillä mökillä maalatut puulattiat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne pitäs nopeata? Onko niin pinttynyttä likaa täynnä?

Vierailija
2/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun alat nyt heti niin sitä äkkiämpää on tehty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ne pitäs nopeata? Onko niin pinttynyttä likaa täynnä?

Hitsin autocorrect. Mopata siis.

Vierailija
4/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät hieman taukoa ryyppäämisestä niin saat energiaa

Vierailija
5/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia me on mökkeilty vuokramökeillä jo 15 vuotta. Joku muu moppaa lattiat, hioo ja lakkaa terassit, putsaa rännit, leikkaa nurmikot, kitkee rikkaruohot ja korjaa katot. Meidän mökkiloma alkaa heti tasan sillä sekunnilla kun ajetaan autolla mökin pihaan aina siihen asti kun ajetaan pihasta pois. Ei kiinnosta pätkääkään remppahommat, siivoukset tai muut puhteet kun ei olla mitään ADHD-muumeja. Loma on lomaa.

Vierailija
6/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran vesikupin ympärillä on täpliä, kun vesi loiskunut. Koiralla tapana vielä tassun kanssa löydä kuppia, kun vesi on loppunut, että lisää kiitos. t.ap

Vierailija
7/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia me on mökkeilty vuokramökeillä jo 15 vuotta. Joku muu moppaa lattiat, hioo ja lakkaa terassit, putsaa rännit, leikkaa nurmikot, kitkee rikkaruohot ja korjaa katot. Meidän mökkiloma alkaa heti tasan sillä sekunnilla kun ajetaan autolla mökin pihaan aina siihen asti kun ajetaan pihasta pois. Ei kiinnosta pätkääkään remppahommat, siivoukset tai muut puhteet kun ei olla mitään ADHD-muumeja. Loma on lomaa.

Kaunis ajatus. Useimmat vuokramökit eivät ole kovinkaan hyvin siivottuja. Ei vuokralaisten välillä tehdä kuin pakollinen. Itse en sellaisesta nauti. 

Vierailija
8/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran vesikupin ympärillä on täpliä, kun vesi loiskunut. Koiralla tapana vielä tassun kanssa löydä kuppia, kun vesi on loppunut, että lisää kiitos. t.ap

Osta reunallinen iso alusta ja isompi vesikuppi. Keraaminen on hyvä, kun ei painavana helposti liikahda. 

Vierailija
9/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ajatus. Useimmat vuokramökit eivät ole kovinkaan hyvin siivottuja. Ei vuokralaisten välillä tehdä kuin pakollinen. Itse en sellaisesta nauti. 

Mikä ihmeen ajatus? Puhun 100% omasta kokemuksesta. Todella siistejä on mökit olleet, ja mennään aina samoille joista on hyviä kokemuksia ja luetaan arvostelut tarkkaan jos mennään uusille. Ja kirjoitetaan itse aina tarkat kuvaukset arvosteluihin kaikista majoituskohteista jos jossain on ollut puutteita jotta muut osaavat varoa ja omistaja ottaa opikseen.

Vierailija
10/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat omassa käytössä olevat mökit eivät ole sen paremmin siivottuja. Ihan turhaan jeesustelet ja leijut.

Vierailija
11/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko juovuksissa?

Vierailija
12/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa menee vain hetki, voit moppaamisen jälkeen mennä uimaan.

Vierailija
13/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tunne monen puuhan kanssa. Joskus jää tekemättä, mutta joskus taas saan jollain ihmeen konstilla tsempattua itseni. Tässä eräänä hellepäivänä sain sellaisen virtapiikin, että imuroin koko huushollin. Sen jälkeen en sitten ole tehnyt juuri mitään paitsi jotain siivouksen tapaista, että en sentään missään läävässä asu.

- n69v -

Vierailija
14/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä kantilta kuin kunto nousee eikä mitään turhaa laitetta vemputellessa vaan teet firmallesi tulosta samalla. Itse aina ajattelen että minulla on niinkuin palvelija ja laitan Essun ja leikin muutaman tunnin sitä palvelijaa hotellissa joka huoltaa asunnon. Sitten otan essun pois ja olen taas se asukas. Näin kummasti mieltää siivotessa  heti mitä pitää tehdä, ja ripeät otteet. Samalla laitan Ylen Areenasta vaikka Outopodcastin jänniä juttuja tai Uutiset Radio Ohjelmista.

Vierailija
15/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkivieraat on sitä varten. Ja muihinkin hommiin. Ulkohuussin tyhjäys japesu ihan ykkösenä. Mökkivieraat kumminkin vähentyneet ?

Vierailija
16/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota siltä kantilta kuin kunto nousee eikä mitään turhaa laitetta vemputellessa vaan teet firmallesi tulosta samalla. Itse aina ajattelen että minulla on niinkuin palvelija ja laitan Essun ja leikin muutaman tunnin sitä palvelijaa hotellissa joka huoltaa asunnon. Sitten otan essun pois ja olen taas se asukas. Näin kummasti mieltää siivotessa  heti mitä pitää tehdä, ja ripeät otteet. Samalla laitan Ylen Areenasta vaikka Outopodcastin jänniä juttuja tai Uutiset Radio Ohjelmista.

Mulla on mökillä ihan oma asu siivoamiseen. Leikin silloin tällöin yhden päivän piikaa ja sitten taas nautin omistajana. 

Vierailija
17/18 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin meillä. Helppo pitää puhtaana.

Vierailija
18/18 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tehtyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme