Vanha nainen kitisee paljastavista kisavaatteista
Yllätyitkö että pakaroiden näkymisestä valittaja on vanha nainen jonka pakarat eivät edes kiinnosta ketään? Minä en.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/b3ff078a-158d-4714-863b-3765609…
Kommentit (31)
Minä en ole vanha, mutta onhan tuo pukeutuminen kiusallista.
Tuon näköinen iäkäs nainen on varmaankin todella kateellinen ja katkera siitä huomiosta mitä nuoret ja viehättävät urheilijanaiset saavat, siksi puhuu kovaan ääneen tästä vaateasiasta.
Olen aina ihmetellyt, miksi pituushyppääjillä ei voisi olla lahkeellista hyppyasua, kun joutuvat sitä hiekkaa joka hypyn jälkeen kaivelemaan rakosesta.
Se on nolon näköistä.
Minua henk.kohtaisesti ei kiinnosta muiden vaatteet. Oli ikä mikä tahansa.
Elämä on lyhyt kuin Rytkösen paita.Täti Moonika keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuon näköinen iäkäs nainen on varmaankin todella kateellinen ja katkera siitä huomiosta mitä nuoret ja viehättävät urheilijanaiset saavat, siksi puhuu kovaan ääneen tästä vaateasiasta.
Tuskin on. Kaikki eivät nauti toisten intiimipaikkojen näkemisestä, eivätkä myöskään halua esitellä omiaan muille.
Itse paheksun kun yleisössä on yläosattomissa miehiä, mutta ei naisia
Vanhojen eukkojen ja telaketjufeministien mielestä on aina väärin jos nainen näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhojen eukkojen ja telaketjufeministien mielestä on aina väärin jos nainen näyttää hyvältä.
Yksi vanha eukko alapeukutti tätäkin jo 😂
Jopas ulinainceli yltyi hysteeriseksi, tästä se spämmääminen taas alkaa.
Mikä estää käyttämästä esim miesten shortseja?
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. Girl power.💪
En minäkään halua nähdä kenenkään intiimejä paikkoja. En ole vanha.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole vanha, mutta onhan tuo pukeutuminen kiusallista.
Olet henkisesti tätiytynyt koska roikut av:llä.
Sehän sanoi että parempaan suuntaan ollaan menossa kisa-asuissa. Hänen aikaan 15vuotta sitten näkyi pakarat paljaana.
Jos oisin urheilija niin mulle olis ihan se ja sama näkyiskö pakarat paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin urheilija niin mulle olis ihan se ja sama näkyiskö pakarat paljaana.
Kyllä. Nykyään rannoille menee kaiken muotoise naiset pyllybikineissä ja ovat sexyjä ainakin omasta mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. Girl power.💪
Nykynainen on seksuaalisen vapautumisen esikuva, eikä objekti, jonka ainoa tarkoitus on tuottaa katsojille tyydytystä ja lopulta siemensyöksy.#voimaantuminen#valtaonnaisilla#patriarkaattionmurrettu#seksipositiivinen
Yksi vanha nainen alapeukutti jo