Hesarissa loistava lukusuositus kulttuuritoimittajalta
Jättäkää pois kaikki valkoisten heteromiesten kirjoittamat kirjat.
Kommentit (28)
Eläinten vallankumous teos sopisi poltettavaksi, "kulttuuriväki" voisi tehdä samat mokat jälleen kerran.
Sama pitäisi laajentaa koskemaan musiikkia ja kuvataidetta, valkoinen heteromies boikottiin. Tästä vinkkiä Helsingin Sanomiin seuraavaan kulttuurijuttuun👍
Vierailija kirjoitti:
Sitten voisi kysyä sinulta, valkoinen heteromies, oletko lukenut ainuttakaan mustan naisen kirjoittamaa kirjaa? Edes mustan miehen kirjoittamaa? Edes yhtä?
Olen kyllä
-Kolme muskettisoturia
-Montekriston kreivi
Esimerkiksi
Jokaisella on oikeus lukea juuri sitä mità itse haluaa, Esimerkiksi itse en lue hesaria lainkaan. Suosittelen samaa muillekin. Sāäsryy pitkà penni, eikä tarvitse pahoittaa mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattukin?
Mistälähtien Lähi-Idän ihmiset ovat olleet valkoisia?
Tämä. Kun ei nyt ei tiedä, missä menee raja? Väinö Linna on ihan selkeä, mutta entä esim. Gabriel Carcia Marguez? Ja koskeeham tämä varmasti myös Karl Marxia.
Vierailija kirjoitti:
Tietokirjat ei varmaan kuulu boikottiin. Muuten mennään kivikaudelle ja ohi ihan luolan perälle asti.
Faktat on niin last season. Nyt eletään totuudenjälkeisessä maailmassa, missā todellisuus on se, mistä itse kukin eniten tykkäā.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voisi kysyä sinulta, valkoinen heteromies, oletko lukenut ainuttakaan mustan naisen kirjoittamaa kirjaa? Edes mustan miehen kirjoittamaa? Edes yhtä?
Olen kyllä
-Kolme muskettisoturia
-Montekriston kreivi
Esimerkiksi
Alexandre Dumas musta? Höpöhöpö. Yksi musta esivanhempi ei tee mustaksi jos on vieläpä varttunut täysin eurooppalaisessa kulttuuriympäristössä.
Jaa. HS sanoo, että valkoisten naisten kirjatkin on r a s i s mia
Älä lue edes niitä