Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokea koiravanhus tuupattiin kiviportaista alas Tampereella

Vierailija
02.08.2025 |

Maailmassa tapahtuu kaikkea, ihmiset ovat muuttuneet huonompaan suuntaan älypuhelinten suhteen jne. toisiaan kohtaan, mutta tämä on jo raukkamaista.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sokea-koiravanhus-tuupattiin-kivipo…

Itse ainakin joskus autoin yhden vanhemman naisen laukun alas portaita rautatieasemalla ja hän kiitti. Sanoi että muuttaa vaikka tänne asumaan, jos ihmiset ovat näin mukavia.

Mitä jos annetaan koirien yms.olla rauhassa, jotka eivät ole tehneet mitään ja voi itseään puolustaa? Autetaan jos huomataan jotain. Hyvä, että tästä tehtiin juttu. Käytöstavat ovat vielä ilmaisia ja toisten auttaminen hädässä jos vaan voi.

Moraali ja empatia pitäisi olla kaikilla normaaleilla ihmisillä.

Kommentit (201)

Vierailija
121/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
122/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkun minä minä minä..

Onneksi on vielä paljon fiksuja ja kilttejä ihmisiä, kun luen teidän viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen koiravanhus! Toivottavasti hän toipuu traumastaan pian ja suostuu kulkemaan puuportaitakin. Kaikkea hyvää Josephille ja omistajalle!

Vierailija
124/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloinen koiravanhus! Toivottavasti hän toipuu traumastaan pian ja suostuu kulkemaan puuportaitakin. Kaikkea hyvää Josephille ja omistajalle!

Näin juuri, ihana pikkuinen koira papparainen.

Vierailija
125/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tekisi mun koiralleni noin edes vahingossa, se kusi*ää lentäisi itse kiviportaita alas pää edellä, seurauksista viis.

Vierailija
126/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tekisi mun koiralleni noin edes vahingossa, se kusi*ää lentäisi itse kiviportaita alas pää edellä, seurauksista viis

100 % oikein! Asennetta.

Vierailija
127/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt ihan justiinsa mitään söpömpää, kuin Joseph. Kaikkea hyvää koira-herralle.

Vierailija
128/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira lopetettavaksi ja Riitan kannattaa pysyä kotona. 

Sinä ansaitset lopetuspiikin itse olet, täysin hyödytön yhteiskunnalle. Vaimoa ja lapsia sulla ei tule koskaan olemaan vaikka niin haaveilet.

Vierailija
129/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmiskuntaa

Vierailija
130/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän särkyy 💔

Vierailija
131/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ansaitset lopetuspiikin itse olet, täysin hyödytön yhteiskunnalle. Vaimoa ja lapsia sulla ei tule koskaan olemaan vaikka niin haaveilet.

Just näin XD! 

Vierailija
132/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en tykkää koirista. Miksi koira ihmiset eivät voi pitää koiriaan vaan kotonaan. Niitä ei tarvitse tuoda ruokakauppaan, ravintolaan, puiston penkille istumaan jne.

Siksi että et omista tätä maailmaa.

En esimerkiksi pidä vieraiden lapsista, muttei ole olemassa maailmaa valitettavasti ilman lapsia.

Siksi vaan vältän lapsia, minkä voin. 

Koirat on ihanempia kuin koskaan tyytymättömät ihmislapset, jotka paskovat ja huutavat nekin.

Olet sairas.

Vierailija
133/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän särkyy 💔

Niinpä..viaton koira.

Vierailija
134/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ja lapsikin jo aikuinen. Valitettavasti kaikki ei tykkää koirista. 

Vierailija
135/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en tykkää koirista. Miksi koira ihmiset eivät voi pitää koiriaan vaan kotonaan. Niitä ei tarvitse tuoda ruokakauppaan, ravintolaan, puiston penkille istumaan jne.

Siksi että et omista tätä maailmaa.

En esimerkiksi pidä vieraiden lapsista, muttei ole olemassa maailmaa valitettavasti ilman lapsia.

Siksi vaan vältän lapsia, minkä voin. 

Koirat on ihanempia kuin koskaan tyytymättömät ihmislapset, jotka paskovat ja huutavat nekin.

Olet sairas.

Vaan ihmiset tuhoavat toisiaan..ihan vaan wink wink. Ei kaikkien tarvitse tykätä haisevista ja kitisevistä p*skahoisuista. Tässä ei ole mitään sairasta! Koirat ovat ihanempia.

Vierailija
136/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ja lapsikin jo aikuinen. Valitettavasti kaikki ei tykkää koirista. 

Jos et pitäisi et jankkaisi täällä kuin takiainen ja jatkaisit iltaasi perheesi kanssa :D!

Vierailija
137/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tekisi mun koiralleni noin edes vahingossa, se kusi*ää lentäisi itse kiviportaita alas pää edellä, seurauksista viis.

Mun koiralleni taas ei kukaan pääse tekemään noin ainakaan vahingossa. Siitä pidän tasan tarkkaan huolen. 

Vierailija
138/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joseph on täydellinen koira sellaisena kuin on.

Vierailija
139/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josephin pylly haisee.

Vierailija
140/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koiralleni taas ei kukaan pääse tekemään noin ainakaan vahingossa. Siitä pidän tasan tarkkaan huolen. 

Hyvä ja vastuullinen koiranomistaja.

Jännä miksi nämä koiranvihaajat huutavat täällä kun tarkoitus on keskustella aiheesta ja mielellään vaikka juuri koiranomistajien suusta kuultuna. Ei levittää vihaa, aina voi etsiä jotain itselle sopivaa aihetta luettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä