IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia
49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.
-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab
Kommentit (796)
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kiinnostaisi tuollaiset Petrit. Miksi ihmeessä olisin kateellinen tuossa kuviossa kenellekään? N48
Petriäkään ei kiinnosta kaltaisesi vanhukset, ja ottaa seuransa nuorista ja freeseistä.
N46. Tuo nyt oli vain kiusoittelua. Olen itse 50+ naisen kanssa.
Pakko olla erittäin varakas mies ja/tai joku julkimo. Muuten ei voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Petrin peli ei rupsahtaneiden ja plösöjen kanssa. Ihan normaalia haluta lisääntymisikäisiä naisia. Katkerien naisten tilitystä riittää.
Tämähän se on. Miehille erektio-ongelmat itsensä ikäisten naisen kanssa on oikein kunnia-asia. Heidän päässään se on jonkinlainen ansio että pili nousee vain nuorten naisten kanssa. Tämä on tullut selväksi.
PS. Mitä ajattelet että keski-ikäinen nainen menettää miehessä jonka peli ei hänen kanssaan pelaa? Kuvitteletko että seksin pyöriminen sen ympärillä että miten SEN saa ylös ja pidettyä ylhäällä on jotenkin hyvää seksiä?
Jos kaikki osapuolet on aidosti tyytyväisiä, niin en näe ongelmaa. Ei pitäisi ketään tervejärkistä jonkun random Petrin paneskelut kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki osapuolet on aidosti tyytyväisiä, niin en näe ongelmaa. Ei pitäisi ketään tervejärkistä jonkun random Petrin paneskelut kiinnosta.
Eikä niitä paneskeluita tarvitse lehtiin toitottaa.
Näin tikkinä freesinä söpiksenä
keski-ikäisenä naisena reilusti
nuoremmat komeat miehet suurinpiirtein
tunkee bärsseensä mun syliin, vaikka
mä kuinka olla pönöttäisin
välinpitämättömänä
pokerinaamana.. ilman flirttiä tai
minkäänlaista pokauselettä..🥱 Tiedä
sitten, että mistä tämä magnetismi johtuu.
Jotkut näköjään syttyy itsevarmuudesta,
pätee m/n nuorempi ja toisinpäin.
Voisiko enää yhtään samempi olla? Siis enemmän ihan sama? Tuskin.
Ihan yksi lysti mitä random miehet tekevät ja ketä panevat. Mullahan on oma ja rakas, hyvä mies onkin. Samanikäinen, pian viisikymppinen.
Jos ukkini, isäni tai veljeni olisivat leskeytymisen/eron jälkeen valinneet teinibimbon tai muutoin paljon nuoremman kumppanin, se olisi kyllä ollut järkytys.
Mutta en voisi edes kuvitella. Kunnollisia ja fiksuja ihmisiä.
Saa laittaa alapeukkua, ei hetkauta.
En silti hyväksikäytä omaa
seksuaalista viehätysvoimaani.
Katseluun nää hommat lähinnä jää.
Ei syytä kenenkään paheksua.
No 37 on eri asia kuin 46, monet näyttää vielä kolmikymppisiltä
No 37 on eri asia kuin 49, monet näyttää vielä kolmikymppisiltä
Minulle tulee tällaisesta toiminnasta mieleen vain yksi sana: kehdonryöstäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä niitä paneskeluita tarvitse lehtiin toitottaa.
Siitä puhe mistä puute. Taitaa olla Petrin fantasioita nämä "tapailen vain parikymppisiä"- jutut. 🤣
eli Petri on henkisesti 19v...oolright :D
Vierailija kirjoitti:
Papparainen vauhdissa. Ei ymmärrä omaa ikäänsä.
Ja nämä Petrit eivät kuitenkaan koskaan halua, että se oma parikymppinen tytär toisi näytille viisikymppisen sedän. Kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kevytkenkäisiä ovat kaikki säälittävät pikku sùvakkiĥuorat.
Petrihän tässä on se h*ora.
Ketju täynnä katkeria vanhoja naisia.
Papparainen vauhdissa. Ei ymmärrä omaa ikäänsä.