IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia
49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.
-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab
Kommentit (796)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhojen miesten illuusiot. 😀
Ja vanhojen naisten kateudet.
Vanhat miehet eivät kiinnosta - ei isäkompleksia. Yäk.
Ei kaikilla ole isäkompleksia. Etenkin 40-v mies voi olla todella komea 18-22-vuotiaiden silmissä. Näin kävi mulle. Vanhempi mies voi olla hyväkroppainen ja erilainen kuin omanikäiset pojat. Mutta tää mun komistus ei ollutkaan suomalainen, vaan tsekkiläinen. Vanhempi suomalainen mies on oman kokemukseni mukaan vähän liian tosikko omaan makuun. Eivät ymmärrä intohimon päälle. Mutta tässäkään ei voi yleistää kun en kaikkia suomalaisia tunne.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää myöntää, mutta deittailin parikymppisenä jonkun aikaa viiskymppistä eronnutta ukkoa. Hän oli ihan ok näköinen ja aluksi vaikutti mukavaltakin. Ja onhan tuon ikäisellä monesti jo talous ihan eri kunnossa kuin useimmilla parikymppisillä. Se mahdollisti asioiden tekemisen, ja itse olin saanut myös perintöä, joten en ollut täysin hänen lompakollaan.
Mua rupesi ärsyttämään hänen tapansa haukkua ex-vaimoaan, joka sattui vielä olemaan häntä 9 vuotta vanhempi, jolloin varmaan minä vaikutin ihan vauvalta, kun olin nuorempi kuin heidän esikoisensa. Mutta ärsytti sen exän puolesta, hän oli kuuskymppinen lentoemäntä, jäämässä eläkkeelle, ja minkä sille tietenkään voi että ikää tulee. Mutta se vertailu ei mulle ainakaan aiheuttanut mitään iloa, vaikka se ex ja heidän lapset mua haukkuivat ja naureskelivat mulle.
Myöhemmin mietin, että mikähän aivokemian häiriö minulla oli. Sitten oivalsin, että tuo johtui ehkä o
Ja sitten nämä viisikymppiset tulee julkisuuteen, että ei näillä parikymppisillä mitään daddy issues ole. Ihan vaan haluavat sitä ah, niin seksikästä viisikymppistä. Juuh..
Se että on 20v nainen ei tarkoita parempaa seksiä, koska heillä on prinsessavaihe elämässään, parasta seksiä ikinä olen saanut 30-50+v naisilta. Tuossa iässä ovat itsevarmoja ja tietoisia omasta seksuaalisuudestaan.
M 35v
Vierailija kirjoitti:
Jossain ilta paska lehdessä oli joskus silmiä avaava kysely vanhemmille miehille nimettömänä.
Mikä olisi naisen optimaalinen ikä seksiin?
Yllättäen 18-20v sai ylivoimaisesti eniten.ääniä. oliko jopa yli puolet. Lähestulkoon kaikki äänet meni haarukkaan 18-30.
Mua on aina ihmetyttänyt tämä, koska itse en ainakaan ollut huipulla vielä parikymppisenä. En ulkonäöltäni, taidoiltani. Ehkä paras aika oli juuri kolmenkympin alussa.
Nyt nelikymppisenä esivaihdevuosihormonit ovat nostaneet halut korkeammalle kuin ikinä ja tässä iässä on itsevarmuutta ottaa ja antaa sängyssä ihan eri lailla kuin nuorempana. Naamasta en tietenkään ole enää fresh, vaikka kroppa on muuten paremmassa kuosissa kuin nykypäivän parikymppisillä.
Vierailija kirjoitti:
Se että on 20v nainen ei tarkoita parempaa seksiä, koska heillä on prinsessavaihe elämässään, parasta seksiä ikinä olen saanut 30-50+v naisilta. Tuossa iässä ovat itsevarmoja ja tietoisia omasta seksuaalisuudestaan.
M 35v
Jep. Se on vain ja ainoastaan ulkonäkö mikä vetää. Sen juuri kertoo kaiken, ettei miehen korvien välissä ole MITÄÄN, kun ei millään muulla ole ihmisessä merkitystä. En koskaan voisi naisena maata miestä joka on vain komea ja nuori. Siinä pitää aina olla mukana muutakin. Se taas kertoo miten erilaisia ihmiset ovat. Jotkut miehet jäävät ikuisesti tuolle 17-vuotiaan tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Tälläi sivusta. Kumpaahan sitä panisi?
Marika Fingeroos nuorena vai nyt?
Janina Frostell 20v vai 40v.
Pamela Andersson 20v vai 40v.
Lista on loputon. Kyllä se ikä vaan tuhoaa seksikkyyden.
Sinun osalta toki päivä päivältä lisääntyy vain😘
Vierailija kirjoitti:
M 35v
Mun mielestä ei ole iästä kiinni vaan kemioista.
itse olen aina ollut estoinen mutta oikean tyyppisen miehen kanssa rentoudun täysin ja pystyn nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä vartaus, näin miehen näkökulmasta Janina 40v seksikkäämpi 40v,kuin 20v.
Marikalla on vieläkin hyvä kroppa ja päihittää nuoremmat, mutta täyteaineita ei olisi kannattanut ottaa naamaansa.
Pamela on upea nainen vieläkin ja löytänyt rakkauden.
No mitä tämä vertailu nyt hyödyttää, kun jokaisella on omat intressit asioiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä esim mussa karkotti ne omanikäiset naiset? Joka ei sitten kuitenkaan karkottanut itseäni 10-20v nuorempia.
Noiden naisten elämänkokemus karkoitti.
Tieto siitä, millaisia te olette, ymmärrys esim. tunnetaitojen puutteesta ja tyypillisistä syistä miksi olette sinkkuja. Jos olette. Nuori sukupolvi ei ole elänyt kanssanne 1970-luvulta saakka.
Lisäksi keski-ikäinen nainen ei yleensä toivo varakasta elättäjää, he ovat tottuneet elättämään itsensä. Materialismi ja elättäjäkulttuuri on milleniaalien juttu.
No mitäs mun sit olisi pitänyt tehdä. Jäädä +40 ikisinkuksi kun en kelpaa " pelimiehenä" ikäisilleni vai ottaa niitä ketä saan?
Eli 7-20v nuorempia naisia.
Naisena vastaan omasta näkökulmastani: myös monet naiset kohtaavat kiinnostusta ja iskuyrityksiä merkittävästi nuoremmita miehiltä, myös minä. Itselleni on selvää, että asetelma ei olisi fiksu ja ajatusmaailmat ja elämänkokemus eivät kohtaa. En halua itseeni nähden keskenkasvuista kumppania. Lisäksi ajattelen, että nuori mies on kiinnostunut minusta vääristä syistä
Enkä tunnista tarvetta saada edes joku, ettei tarvitse olla yksin.
Iljetti lähestyvät vanhat miehet nuorena, ja näin vanhempana ällöttää sellaiset nuorien perään läähättävät edelleenkin. Ja tunnen (on iso suku ja muutenkin paljon miespuolisiakin ystäviä ja kavereita) miehiä, joita kiinnostaa oman ikäiset naiset, turha siis väittää miten kaikki miehet ovat setämiesmielisiä. Näissäkin miehissä on niitä, jotka kyllä seksin mukaan lähtevät jos tilaisuutta tyrkytetään, ja he lähtivät myös nuorena vanhojen naisten mukaan. Osa pettävää tyyppiä, osa ei. Ja tunnen myös niitä, jotka kiinnostuu vain itseään jopa huomattavasti vanhemmista. Ja yhdellä on tuntunut olevan joku fetissi n.50v naisiin jo alaikäisestä asti, se naisten ikä on pysynyt samana kaikki vuodet, mies nyt itsekin 50v. Kaikenlaisia ihmisiä on ja miehet ei ole mikään geneerinen poikkeusryhmä tietenkään:D
Tämän Petrin tapauksessa ärsyttää korkeintaan se, että tilanne on niin nolo ex-vaimolle, sympatiat siis hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marikalla on vieläkin hyvä kroppa ja päihittää nuoremmat, mutta täyteaineita ei olisi kannattanut ottaa naamaansa.
No mitä tämä vertailu nyt hyödyttää, kun jokaisella on omat intressit asioiden suhteen.
Minä taas valitsisin jokaisesta noista mieluummin 20-vuotiaan. Luulen, että sinä olet poikkeus miehissä.
Jopa Janni Hussikin on ehtinyt jo menettää nuoruuden vetovoimaansa ja valitsisin hänetkin mieluummin 20-vuotiaana kuin nyt, vaikka edelleenkin on näyttävä nainen.
Tämä Petri joko kertoo omiaan tai ostaa noita tyttöjä rahalla eli toimii sugardaddynä. Tunnen paljon naisia, mutten ketään, joka lähtee noin vanhan miehen matkaan ilman isäkompleksia. Nuoret naiset inhoavat ja halveksivat pappoja, jotka jahtaavat heitä
Mikäs siinä. Vaikea vaan nähdä mitä nuori nainen saa tuosta. Itse parikymppisenä pidin yli kolmekymppisiä puolikuolleina. Ja vielä 30-vuotiaana arvioin kaikki nelikymppiset kymmenen vuotta vanhemmiksi. Iskuyritykset yli viisi vuotta vanhemmilta tuntuivat noloilta.
nyt nelikymppisenä voisin haarukoida 15-vuotta kumpaankin suuntaan. Alaspäin vain seksisuhteeseen, ylöspäin parisuhteeseen. Mutta silti ideaali-ikä olisi mahdollisimman lähellä omaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas valitsisin jokaisesta noista mieluummin 20-vuotiaan. Luulen, että sinä olet poikkeus miehissä.
Jopa Janni Hussikin on ehtinyt jo menettää nuoruuden vetovoimaansa ja valitsisin hä
Niinhän sinä valitsisit, mutta ketään et saa. Et ole koskaan saanut, et saa nyt, etkä koskaan. Siksi roikut vauva-palstalla kaiket päivät.
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa Janni Hussikin on ehtinyt jo menettää nuoruuden vetovoimaansa ja valitsisin hä
No tottakai jokainen mies valitsisi 20v version. Onhan siitäkin ollut juttua että miehet haluaa mahdollisimman kokemattoman. Koska voi maalata sen oman taulun
Jännä. Onko iljetti sanasta tullut muotisana vai onko täällä kenties sama nainen kirjoittanut useamman vastauksen?
Jos alaikäraja olisi vaikkapa 15-vuotta niin nämä Petrit ja häntä tukevat olisivat hirnumassa miten 15-vuotiaan kanssa on ihan ok harrastaa seksiä, lol
Täysiä pedareita sanon minä.
Näin se vaan menee. Nainen huomannut miten nuoret naiset yrittävät iskeä vanhempia miehiä.
Aijaa.
Noin 1,2 miljoonan aikuisen painoindeksi ylittää lihavuuden rajan (30 kg/m2). Naisista 30 prosentilla ja miehistä 27 prosentilla on lihavuutta. Lihavuus on yleisintä 4064-vuotiailla, joista joka kolmannella on lihavuutta
Varsinkin vyötärö lihavuus on yleistä +40v naisella.