Tilillä rahaa 108 131€ ja palkka 4400€ netto tulee vasta 5. Päivä. Miten pärjään muutaman päivän? Jääkaapissa valon lisäksi vain maitoa
Jääkaapissa valon lisäksi vain maitoa, juustoa, voita, leikkelettä, jogurttia, piimää, perunoita, porkkanaa, kurkkua, tomaattia, sulatejuustoa, nauta-sika jauhelihaa 600g, naudan jauhelihaa 400g, naudanlihaa 800g, kermaa, ruokakermaa, ketsuppia, sinappia, juoksevaa margariinia, olutta, kananmunia, jääsalaattia, salaatinkastiketta, paprikamajoneesia, siipikastiketta, perunoita, silliä ja majoneesia.
Pakastimessa lisäksi hernekeittoa, hirvenlihaa, peuraa, ruisleipää, kanaa ja siipiä.
Kommentit (22)
Juu, et pärjääkään. Se on vainajan vika, jos kuolee hellan ja jääkaapin välille.
Et saletisti pärjääkään.
R.I.P. Sinä
Miksi sulla on valo päällä jääkaapissa? Laita se ovi kiinni ettei ruoka pilaannu.
Vierailija kirjoitti:
Onko luottokorttia?
On. 10 000 limiitti. Ap
Hehe mulla 2,707€ tilillä, onneks maanantaina tulee veronpalautukset 😛
voitko ostaa mulle lentoliput Italiaan?
t. työtön
Vierailija kirjoitti:
Hehe mulla 2,707€ tilillä, onneks maanantaina tulee veronpalautukset 😛
voitko ostaa mulle lentoliput Italiaan?
t. työtön
Jos annat pillua.
Onko kolmea leikkelettä? Jos ei, varmaankin kuolet.
Sijoita niin saat per vuosi lisää rahaa 7-10 kiloa. Sitten kyllä pärjäät. Voit ostaa sillä rahalla vuoden ruuat.
Tuo on rankkaa, kun jääkaapissa on noin vähän ruokaa. Parasta mennä ravintolaan syömään kunnon pihviateria. Kobehärkää, nam😋
Ai kauhia, et tule pärjäämään :( nyt äkkiä vaikka diakonilta apua
Näen,että sinulla on vaikea ongelma. Tee itsestäsi huoli-ilmoitus välittömästi niin et kuole nälkään. Aistin tästä ettet enää kykene toimimaan yksin
Voin lainata jos tiukkaa tekee, maanantaina tulee veronpalautukset
Varmaan sun pitää valittaa tänne vauvaan pahaa oloasi niinkuin jo teetkin.
Etkö löydä parempaakaan kehuskelupaikkaa, yritä nyt edes.
Et sinä riepu tule selviämään mitenkään. Toinen jalka on jo haudassa.