Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuimmat kommentit itsestäsi

Vierailija
02.08.2025 |

Olet kun haukkuva koira.

Olet kun käärme, joka viimein pistää. 

Tiedän , että nuo kommentit oli jonkun toisen kun sanojan, mutta haluttiin välittää hänen kauttaan nuo mahtipontiset kommentit. 

Epäilen vahvasti kommentoijan mielenterveyttä tai oikeastihan nuo kuuluu erääseen lokakampanjaan.

Ja kuulinhan  tuon toisen kommentin eräältä toiselta 30 vuotta sitten. Ihan sekopää jengiä. . 

Jolu siellä taustalla noita lauseita viljelee. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri sanoi selkäni takana olevani outo. Minulle hän kyllä jutteli ihan normaalisti ja meillä oli hauskaa keskenämme. En kokenut mitenkään, että olisimme olleet eri planeetoilta tms

Vierailija
2/8 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi työkaveri sanoi selkäni takana olevani outo. Minulle hän kyllä jutteli ihan normaalisti ja meillä oli hauskaa keskenämme. En kokenut mitenkään, että olisimme olleet eri planeetoilta tms

Sama minulla. On se sitten kumma kun piti seuraani kuitenkin väkipakolla tunkea, perhana. Olisi pysynyt niiden normaaleiden kanssa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen narsistinen sosiopaatti. 

Tämä juopolta työkaverilta jonka kanssa en ole suostunut lähtemään pubiin yrityksistään huolimatta. Tosin tuo viesti tuli miehelleni somen kautta, ei suoraan minulle. Puolen tunnin päästä laittoi minulle viestin että tavattaisiinko hänen lempipubissaan.

Vierailija
4/8 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulemma ole kokenut ikinä mitään vaikeita asioita. 

Vierailija
5/8 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kaverin jotain uutta tuttua ja tämä kaverini sitten kommentoi jälkeenpäin että tämä tuttu oli minusta sanonut että olithan ihan kiva.

Millaiseksi minua odotettiin ja miksi he olivat puhuneet minusta jälkeenpäin?

6/8 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpari sano, et mä haisen pahale ja mulla on hölmöt jutut. Olis halunnu tyhmäntyöparilisän palkkaansa...

Vierailija
7/8 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittikumppani tuli ensimmäistä kertaa kotiini ja tutkaili kämppää, sanoi: "Oot ammatiltasi akateeminen tieteilijä... Tai hmm... valokuvaaja!"

Ei tuo sinällään ollut hassua, mutta oon mt-syistä työkyvyttömyyseläkeläinen, en kerro asiaa satunnaisessa deittailussa.

Vierailija
8/8 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoi kauan sitten, että olen ihana ja ainoa, joka on juuttunut kaivonrenkaaseen. (Se oli se pienempi rengas).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan