Nyt minä teen makkarakastiketta ja HK:n sinisestä ja vielä muussiakin teen
Tiedoksenne. Ei ole enää niin kuuma ja on mukavaa tehdä ruokaa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Teetkö ihan oikean ruskeankastikkeen?
Kyllä. Tähän ikään olen tehnyt aika monta ruskeakastiketta.
- ap
Vierailija kirjoitti:
No meillä ei käytetä HK makkaraa mutta kerran ostettiin RYYNÄRIÄ MISSÄ LUKI ETTÄ ELUKAN SYDÄNTÄ. Meni roskiin.
Hienoa tulla mainostamaan, että heittää ostamaansa ruokaa roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo meillekin! Täällä vielä liian kuuma, jotta jaksais kokata.
Voisin tuodakin. Tässä talossa asuu minuakin vanhempi mummo ja joskus teen hänelle ruokaa.
- ap
Tota ööööööh. Eikös makkarakastiketta syö nykyään vaan tietyt ihmiset?..
Olisipa hyvää, mutta olen dieetillä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hyvää, mutta olen dieetillä.
Unohda dieetti vaikka kymmeneksi minuutiksi ja syöt nopeasti hyvää ruokaa.
Miten kehtaatte ostaa kaupasta HK-sinistä, vai tilaatteko ostokset kotiin? Kai te tiedätte, että kassat pitää teitä ihan vtun köyhinä juntteina, jos hihnalla on jotain tommosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo meillekin! Täällä vielä liian kuuma, jotta jaksais kokata.
Voisin tuodakin. Tässä talossa asuu minuakin vanhempi mummo ja joskus teen hänelle ruokaa.
- ap😊
Vierailija kirjoitti:
Miten kehtaatte ostaa kaupasta HK-sinistä, vai tilaatteko ostokset kotiin? Kai te tiedätte, että kassat pitää teitä ihan vtun köyhinä juntteina, jos hihnalla on jotain tommosta?
Suuta soukemmalle! Se oli kasarilla hyvää äitin laittamana. Nyt me äitit ja isät ostetaan. Vm-71
Vierailija kirjoitti:
No minua ei heilauta, vaikka pidettäisiinkin vtun köyhänä junttina. Olen jo sen ikäinen, että muiden mielipiteet ei kiinnosta. Kunhan kohtelen muita ihmisiä hyvin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Varma verisuonten tukkija. Katsoitko rasvaprosentin pakkauksesta? Hyvää kylläkin.
Tukkii ne munatki verisuonia, jos tukkeutuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi en söisi, en ole koskaan syönyt makkarakastiketta. Onneksi lapsena sitä oli vain aniharvoin ruokana, ja silloin olin näkkileipä linjalla.
Mistä tiedät miltä maistuu, jos näkkärilinjalla ollut?!
Asuin 90-luvulla rivarissa ja naapurin tyttö kuulemma sanoi, että mistä tuo paha haju tulee (tein siis taas sitä ruskeakastiketta). Sain jälkeenpäin tietää, että hänen isänsä oli tehnyt IM olohuoneen lamppuun. Ymmärsin, että sillä lapsella ei ollut koskaan normaalia elämää. Enkä tarkoita vaan sitä ruoan tuoksua. Vieläkin on paha mieli, kun en ymmärtänyt.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan sama mitä muut ajattelee mun ostoksista. Minä ne syön, ei muuta. Ja jotenkin tuntuu, ettei kassaa heiluta mihinkään suuntaan mun ostokset.
Odotan, että jommasta kummasta ip-lehdestä otetaan minuun yhteyttä. "Koskaan ette ole osanneet tehdä näin hyvää kastiketta".
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi en söisi, en ole koskaan syönyt makkarakastiketta. Onneksi lapsena sitä oli vain aniharvoin ruokana, ja silloin olin näkkileipä linjalla.
Kunhan tänne tulee sota niin et sano hyi mistään ruoasta vaan syöt vaikka paleltuneita pottuja.
No täällähän ei vielä ole sota, että silleen....eipä tarvii makkaramössöjä syödä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuta soukemmalle! Se oli kasarilla hyvää äitin laittamana. Nyt me äitit ja isät ostetaan. Vm-71
Joo oli ehkä kasarilla hyvää, mut nykyään junttia. Säkin oot jo niin vanha, ettei sun pitäs olla internetissä.
Selvää uhkailua tuollainen aloitus, pillerille heti.