Jos haluat tukien nousevan, äänestä vasemmistoa
Kommentit (81)
Jos työväenpuolue demarit tulee valtaan (eivät toki yksinään saa eduskunnassa enemmistä onneksi), niin kuvittelisi, että haluavat työllistää eikä jakaa tukia. Edellisen demuhallituksen jäljiltä jo niin paljon tuli lisää velkaa, että ei oikeastaan enää olisi varaa,
Toki sitä velkaa oli kaikki muutkin hallitukset kasvattaneet, kun halutaan jakaa rahaa enemmän kuin sitä on.
Konkurssihan siitä seuraisi.
En tiedä miksi jotkut sairaaloiden työntekijät tai tai opettajat haluaisivat enää käytä töissä, jos tukia saa enemmän kuin työstä palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet työssäkäyvä palkansaaja, mieti tarkkaan miten äänestät. Käytännössä kuulut niihin hyväosaisia joiden vasemmiston mielestä kuuluu kantaa vastuuta.
Niin kuulun ja niin kuuluukin, siksi en ikinä äänestä oikeistoa.
Ja eläkeikä 50 v. Tämän Minja lupasi
Loiset äänestää vihervasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä vasemmistoa jos haluat lisää sossupummeja Suomeen.
Työpaikat vähenee koko ajan eikä sille voi kukaan muu mitään paitsi meidän hallitus joka ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei vasemmistolla ole mitään rahakirstua, josta ammentaa miljardeja.
AY-liikkeen selän takana on kirstuissa rahaa miljardien edestä.
Kojamo tuottaa voittoa yli miljardin vuosittain.
Äänestän Spd ja näin olen äänestänyt ja äänestän edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa on 🌹
Ei ole munkaan rahat loppu mutta silti Spd. Onko sulla salkku, mulla on.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään en äänestä. Tuista tulee karsia vielä lisää. Yhteiskunta ei toimi niin, että asiansa huonoimmin hoitavat saavat eniten kaikkea ilmaiseksi. Työnteon ja itsestään vastuun kantamisen pitää olla houkuttelevin rooli yhteiskunnassa.
Kannattaa lopettaa tekoälyn ja robotisaation kehitys jos halutaan aikaan jolloin työttömyys oli matalalla tasolla. Ai ei vai? No sitten yhteiskunta maksaa jatkossakin tukia työttömille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että oikeistolaiset ovat näin kovia valittamaan ennen kuin luin tätä ketjua. Raha ei tuo onnea.
Jos sinulla olisi joskus ollut rahaa niin tietäisit että kyllä se tuo onnea.
Ei raha onnea tuo, mutta se on kyllä hyvä apu sen onnen etsimisessä.
OrpoPurra ottaa lisää velkaa jotta saavat veronalennuksia kaikkein rikkaimmille 😅 Kerrassaan loistavaa talouspolitiikkaa.
Edellinen hallitus otti lainaa, koska Ukrainan sota ja koronapandemia
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään en äänestä. Tuista tulee karsia vielä lisää. Yhteiskunta ei toimi niin, että asiansa huonoimmin hoitavat saavat eniten kaikkea ilmaiseksi. Työnteon ja itsestään vastuun kantamisen pitää olla houkuttelevin rooli yhteiskunnassa.
Ilmiannettu disinformaationa ja oikeistolaisena vihapuheena.
Vierailija kirjoitti:
Psykopaattisadistit äänestävät perskokkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haitalliset miljardien eurojen yritystuet menneen ajan aloille ja suvuille on sinusta ok? Mutta lapsiperheen, köyhän eläkeläisen, sairaan ja yksinhuoltajan lapsineen saa tappaa nälkään. Tällaisia nämä oikeistolaiset ovat. Vailla mitään inhimillisyyttä. Kaikki vaan minulle ja lähipiirilleni. Minä minä minä ja minun minun minun
Älä vääristele. En hyväksy sitä, että keskituloisena yksinhuoltajana maksan tuloistani niin korkeaa veroa, että tukiporukka yltää lähes samaan net
No ota lopputili ja liity tukijengiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaattisadistit äänestävät perskokkareita.
Nii tai siis työtätekevät.
Vierailija kirjoitti:
Aha
Onneksi enemmistö suomalaisista ei äänestä suurempien tukien, vaan tukien nykyistä suurempien leikkausten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet vain puolueelle hyödyllinen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä vappusatasta vielä näkynyt?
Sannahan ilmoitti ensitöikseen että vappusatkut saatte unohtaa, demarit pettää aina. Aktiivi piti poistaa mutta unohtivat kertoa ottavansa aktiivi2 käyttöön. Veivät eläkeputken että 40vuotta töitä tehneet ja työttömäksi jäävät eivät pääse edes eläkeputkeen kun sannukka pää punasena huutamassa "boomerit töihin". Että semmonen demari.
Ja kaikki oikeudessa käynnit, tulkit, asianajajapalkkiot jotka on 10tonnin luokkaa ja jää aina valtion eli veronmaksajien maksettavaksi.